۶.۹.۹۴

قابل توجه شمع روشن کن ها، اشک ریز ها، رنگ عوض کن ها، یک دقیقه سکوت کن‌ها و احمق ها


دو روز پیش در روز چهار شنبه ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ جنگنده‌های میراژ فرانسوی کرد‌های شرق موصول عراق را بمباران کردند که در این بمباران‌ها ، یک مدرسه ابتدائی در شرق موصل مورد اصابت بمب میراژ فرانسوی قرار گرفت و ده‌ها کودک بیگناه عراقی کشته و تعداد زیادی نیز مجروح شدند. این حملات که در جهت تکمیل حملات اف۱۶‌های ناتو که توسط ترکیه به عراق فرستاده می‌شوند و ضمن زدن حریم هوایی عراق و نقض قوانین جهانی‌، کرد‌های غیر نظامی را بمباران میکنند، صورت پذیرفت.

به نوشته «القدس العربی»، سرتیپ «ذنون السبعاوی» از تیپ دو ارتش عراق اعلام کرد که جنگنده‌های فرانسوی، روز چهارشنبه مدرسه ابتدایی «فاطمة الزهراء» را در منطقه «الزهور» در شرق موصل هدف قرار دادند و طی آن، ۲۸ دانش‌آموز بی‌گناه کشته شدند که پیکرهای آنها به نزدیک‌ترین بیمارستانها انتقال داده شده‌اند.

بر اساس این گزارش، فرانسه و آمریکا و ارتش کثیف ناتو به جای حمایت از دولتهای قانونی‌ سوریه و عراق در مبارزه با تروریست‌های انگلیسی‌ - ترک داعش، به طور دل‌بخواه مواضع مختلف را در این کشور بمباران می‌کنند که در اغلب اوقات به کشته شدن مردم بی‌گناه و کودکان منجر می‌شود.

این اعمال جنایت کارانه از طرف برخی‌ از رهبران مذهبی‌ و سیاسی مردم آسیای نزدیک و مرکزی بشدت محکوم گشته و مفتی مصر نیز با محکوم کردن این جنایت، آن را ننگی بر پیشانی دولت فرانسه و اروپایی جنایتکار توصیف کرد. ( آخوند‌های اخوانی نوکر غرب و حاکم بر ایران در این مورد در خفه خون مرگ بسر بردند)


منبع خبر

این خبر تاسف انگیز و این جنایت هولناک در فضای خبری دنیا آنچنان که باید و شاید بازتاب داده نشد، و بیشتر مردم دنیا اصلا خبر ندارند که چنین جنایتی در مورد ملت عراق رخ داده است! اگر هم در اینجا و آنجا از این خبر سخن رفت در حد یک خبر عادی و معمولی‌ و بی‌ اهمیت چند خطی‌ نوشته شد! در نتیجه مردم دنیا نه برای قربانیان اشک ریختند، نه گل گذاشتند، نه شمع روشن کردند، نه رنگ عوض کردند و نه به مناسبت و بی‌ مناسبت یک دقیقه سکوت کردند، نه محکوم کردند و نه هیچی‌. تو گویی یک تعداد پشه کور کشته شده‌اند!! تو گویی این قربانیان و این کودکانی که کشته شدند ، انسان نبودند، پاره جگر پدر مادری نبودند، تو گویی این بیگناهان از گل پاکتر رنگین کمانی بودند که پس از یک باران بهاری ، لحظاتی در آسمان درخشیدند و سپس توسط پرواز یک لاشخور پلشت ناپدید گشتند.

از طرف دیگر دولت ناتوان و ارتش نابود شده عراق نه هواپیما‌های ترکی‌ و فرانسوی و امریکایی را بجرم زدن حریم هوایی کشورش میزند، نه جنجالی بر ضدّ ترکیه که روزانه بارها حریم هوایی عراق و سوریه و یونان و قبرس و ایران و آذربایجان و ارمنستان و غیره را میزند در دنیا برانگیخته میشود و نه اصلا حق مسلم دفاع از حریم هوایی این کشور‌ها مطرح است!

نتیجه اینکه در دنیا قانون وجود دارد و به سختی هم وجود دارد، منتها رعایت این قانون تنها بر عهده اینوری هاست و شامل غربی‌ها نمیشود و غربی‌ها بیمرز و بی‌ انتها هر کاری که دلشان بخواهد انجام میدهند، ولی‌ اگر گوشه‌‌ای از کار آنان را دیگری انجام دهد، آنچنان قرشمال بازی در آورده و جیغ بنفشی میکشند که خاطی بر طبق قوانین جهانی‌ بشدت مجازات شده و به پیسی میفتد و تا غربی قرمساق راضی‌ نشود ، مجرم در رنج میماند!

و نتیجه همه این حرف‌های تکراری ، به زبان کوچه و بازار این است که برید جلو که مسخره اید و پشم! برید بمیرید که لیاقت و شایستگی جا دادن جان آدمی‌ را که گوهری گرانبهاست در تنه‌های لش و بی‌‌غیرت خود ندارید. بروید و سر بر بالین گذارید که برده و بنده و دست اویز یک مشت روانی‌ و جانی غربی هستید که هر بلایی که دلشان بخواهد بر سر شما و خانواده و کودکان تان می‌آو‌رند، و به ریش و گیستان هم میخندند.



هیچ نظری موجود نیست: