۳.۹.۹۴

فقط مونده بود از پوتین نامید شویم که شدیم

پوتین در تاریخ عمرش اینجوری نخندیده بود که در پیشگاه
 مقام معظم رهبری احمق‌ها ریسه رفته است، احتمالا از عظمت
 حماقتی که شاهدش است ریسه رفته!

سفر رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین به ایران به بهانه شرکت در نشست کشور‌های دارنده گاز، و ملاقاتش با اخونی‌های حاکم بر ایران، فضای یاس آوری را برای میهن دوستان ایرانی‌ که به ادعا‌های پوتین در مورد عدالت، آزادی و احترام به شرف انسانی‌ ، به دید مثبت نگاه میکردند، بوجود آورد. و از خود سفر به ایران ناامید کننده تر، جزئیات سفر بود که بشدت غیر معمول و صمیمانه و غیر دیپلماتیک بود. تو گویی پوتین به خانه خاله اش سفر کرده است! چگونه؟




۱- اول اینکه در فرودگاه استقبال رسمی‌ انجام نپذیرفت و پوتین با نمایندگان خود در ایران، و یکی‌ دو تنه لش جمهوری اسلامی راهی‌ محل اقامت خود شد.


خودرو امنیتی روسی پوتین که در همه سفر‌ها همراه اوست، بجز در سفر به ایران!

۲- در سفر قویترین مرد جهان به ایران، از مطالب حفاظتی امنیتی آنچنان خبری نبود و پوتین که در سفر به نقاط مختلف دنیا، بنا به عادت و عرف دیپلماتیک روسیه ، خودرو ویژه خود را همراه میبرد، در سفر به ایران بکلی بی‌خیال این خودرو شده و با یک بنز امنیتی که ویژه رهبران کشور‌های فقیر میباشد، در خیابان‌های تهران ظاهر شد و انگار نه انگار که پوتین بار‌ها تاکید کرده بوده که تنها به خود رو ویژه خود اعتماد دارد و بجز با آن با وسیله دیگری در کشور‌های دیگر دنیا تردد نمیکند!





۳- پوتین هنوز نرسیده به دیدار مقام معظم رهبری احمق ها، شتافت و در آنجا یک جلد قرآن نفیس که قدیمی‌ترین نسخه خطی‌ از این دست متعلق به ۲۰۰ سال پیش است و اتفاقاً توسط خطاطان ایرانی‌ هم نوشته شده و توسط تذهيب گران ایرانی‌ اهل اصفهان هم تذهيب شده، تقدیم کرده و مقام معظم رهبری احمق‌ها هم انگشت خود را در آن کرده و آنرا بی‌ بصیرت ساخت .( تذهيب قرآن: هنر آراستن قرآن با نقش و نگارهايى از آب طلا و رنگهاى ديگر. تذهيب از ماده «ذ هـ ب» (طلا) و به معناى زر‌اندود كردن و طلاكارى است)


انگشت زدن مقام معظم رهبری احمق‌ها در قرآن تقدیمی یک کمونیست خدا نشناس و نجس



۴- یکی‌ از زیباترین کار‌های پوتین که احترام به ملت ایران است، سفر با خط هواپیمای ایران، " ایران ایر " بود که یک هواپیمای فرسوده ۴۰ سال پیش یادگار شاه فقید ایران بود. اتفاقاً خط کشی‌ باند هواپییما فرودگاه هم از ۴۰ سال پیش به این طرف عوض نشده و فرسودگی آن بخوبی مشخص بود. فرودگاه ثروتمندترین کشور دنیا در حد فرودگاه افغانستان جنگ زده و تحت اشغال هم نیست...!! عقب ماندگی و نکبت از در و دیوار آن کشور می‌بارد و ایرانی‌ تنها نوکر مردم دنیاست که بکارد، بسازد، از معدن بیرون بکشد و نفت و گاز و آهن و مس و طلا و اورانیوم و و و را دو دستی‌ تقدیم مردم دنیا کند و خود در حسرت این و آن آهٔ بکشد ! چرا؟ چون آخوند داریم!