۱۰.۸.۹۴

تروریست‌های ترک داعش، فیلم کشتار مسافران روسی را منتشر کردند!



تروریست‌های ترک داعشی مستقر در صحرای سینا با انتشار فیلم کوتاهی از چگونگی‌ سرنگونی یک هواپیما، ادعا کردند ، هواپیمایی که در فیلم سقوط می‌کند ، همان هواپیمای مسافربری روسی است که روز شنبه ۳۱ اکتبر ۲۰۱۵ در صحرای سینا با ۲۲۴ سرنشین سقوط کرده است.

به نوشته رسانه‌های ‌اروپایی حامی‌ داعش، شاخۀ داعش در مصر با انتشار ویدیویی مدعی شد که هواپیمای مسافربری روسی را با شلیک موشک ساقط کرده است.

در این حادثه که بامداد روز شنبه ۹ آبان رخ داد، ۲۲۴ سرنشین هواپیما از جمله ۱۷ کودک کشته شدند. گفته شده است که تمامی‌ سرنشینان این هواپیما شهروندان روس بوده‌اند.

درستی‌ این ادعا و این ویدیو هنوز از سوی کارگزاران رسمی‌ و ویژه روس و مصر تایید نشده است، اما تروریست‌های ترک داعش که پس از اشغال موذیانه مصر از طرف ‌اروپایی ها، در این کشور دست‌های بلند و گسترده‌ای پیدا کرده‌اند، و با حمایت انگلیس و فرانسه، در مصر و منطقه آسیای مرکزی و شمال آفریقا، جولان داده و با پلیدی این مناطق را بخاک و خون کشیده‌اند،

آنقدر وقاحت دارند که دشمنی ترکی‌ - انگلیسی‌ خود با روس‌ها را با دستیازی به این روش نشان داده و به تلافی شکست‌های خود در دیگر میادین جنگ ، از جمله سوریه و عراق، بجان مردم بیگناه و غیر نظامی روس افتاده و همزمان که با استفاده از موشک‌های دوربرد هواپیمای مسافربری را میزنند ، از این عمل وحشیانه فیلمبرداری کرده و طبق معمول با افتخار آنرا در رسانه‌های پلید، شیاد و حماقتبار خویش بدید جهانیان بگذارند، تا بخیال خود و احمقانه دل‌ روسها را بدرد آورده و انتقام گرفته باشند. غافل از اینکه پرتاب مشتی خاک به بالا، در واقع خاک بر سر خود ریختن است.

من بارها اینجا گفته‌ام و باز هم می‌گویم: هر ترک به مثابه یک تروریست است و تا ترک در جهان است، جنگ، کشتار، دزدی، تجاوز، توحش و جنایاتی از این دست پایان یافتنی نیست. چرا؟ چون ترک‌ها نزدیک به ۳۰۰ سال است که از صحرا و بیابان جمع گشته و بعنوان لشگر و یا گله غلامان حلقه بگوش انگلیس و فرانسه که خودِ اهریمنند، مشغول به انجام وظیفه که همانا به نتیجه رساندنِ اهداف شوم ابلیس غربی است، میباشند. و ترکیب این دو جز هلاکت و مرگ پسآر دیگری ندارد! 


 و چرا ‌اروپایی‌ها از ترک‌ها بعنوان بازوی جنایت استفاده میکنند؟؟ 
یک: بدلیلِ اینکه، ترک‌ها ضمن اینکه از مخ راحت اند بشدت بیرحم و وحشی و دارائی خوی حیوانی‌ هستند و از کشتار لذت میبرند، و 
دو: بدلیل اینکه، خودِ ‌اروپای‌ها آنچنان از نظر جسمانی‌ ضعیف و ناتوانند که حتی طاقت تحمل گرمای بالای ۳۰ درجه را نداشته و غش میکنند، و بهیچ وجه توانایی شرکت در جنگ را ندارند و حضور آنان در میادین جنگ جز تمسخر و خنده طرف مقابل، به نتیجه دیگری نخواهد انجامید. ولی‌ در دور دست نشستن و چند دگمه را فشار دادن و سپس گله غلامان کله پوک ترک خود را به جلو رماندن، از استادی‌های ویژه آنان است.

بهرحال باید دید که روس‌ها در مقابلِ این بیشرمی انگلیسی‌ - ترکی‌ چه سیاستی را به اجرا خواهند گذشت. و چگونه انتقام خون ۲۵۰ شهروند غیر نظامی و بیگناه خود را خواهند گرفت.