۱۶.۷.۹۴

بیچاره سوریه بیچاره آسیای مرکزی, بیچاره مردم دنیا که دچار یک گله روانی‌ معتاد و منحرف شده‌اند...! چه فرقی‌ می‌کند که دوست بکوبد یا دشمن؟

نابودی را بخاطر بسپار، دوست و دشمن رفتنیست!!


 پرتاب موشک‌های دور برد روسیه از دریای خزر به سمت سوریه نمایشی که هم داعشی‌ها را میکوبد و هم تن‌ ‌اروپایی‌ها را میلرزاند. یک موشک با دو هدف!

بگزارش پایگاه خبری العالم ، وزارت دفاع روسیه بخشی از عملیات شلیک موشک از دریای خزر به سمت مواضع تروریست‌های ترک داعش و حماس در سوریه را بنمایش گذاشت.

وزارت دفاع روسیه با انتشار این فیلم، هدف ۲۶ موشک شلیک شده به سمت سوریه را مواضع گروههای تروریستی در آن کشور اعلام کرد.

این موشک‌ها از ناوهای روسی مستقر در دریای خزر شلیک شده و پس از عبور از فضای ایران و عراق و طی مسافتی حدود هزار و پانصد کیلومتر با دقت به هدف‌های مورد نظر در سوریه اصابت کرده است.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری ان کشور گزارش کرد که ۴ ناو موشک انداز ، ۲۶ موشک از نوع کالیبر را شلیک کرده اند که با موفقیت یازده هدف را در سوریه نابود کرده است.

همین بلا را بر سر افغانستان آوردند، یعنی‌ اول انگلیس‌ها وحشیانه حمله کرده و افغنستان را به خاک و خون کشیدند، سپس روس‌ها وارد شده و آنجا را تا توانستند کوبیدند، و پس از این دو امریکای‌ها به همراه انگلیسی‌‌ها تیر خلاص را به پیکر سرزمین باستانی و بهشت آسای افغانستان و مردم شریف و نجیب و اصلیش زدند. و امروز از تمام آن زیبایی‌ها و نجابت، تلی خاک بجا مانده و فرهنگ توحش غربی.