۲۴.۷.۹۴

مقام معظم رهبری داعش، برای معالجه به بیمارستان ترکا منتقل شد.


مقام معظم رهبری داعش ، ابوبکر بغدادی، که تا کنون چندین بار توسط امپراطوری رسانه‌ای و فاسد و خالی‌بند ‌اروپایی کشته و زنده شده و خبر مرگش بار‌ها و بارها از این رسانه‌ها پخش گردیده است، ضمن فرار از عراق مجروح گشته و برای معالجه زخم‌های خود به ترکیه منتقل گشته و تحت درمان ترکا قرار گرفته است.

شبکه عربی زبان تلویزیونی المنار از قول منابع ناشناس گزارش داد: روز چهارشنبه مقام معظم رهبری داعش ، ابوبکر بغدادی همکار دیکتاتور ترکا عردوغان، از طریق یک سری اقدامات و هماهنگی با سازمان اطلاعاتی‌ غربی پس از اینکه در حمله هوایی ارتش عراق به کاروان تروریست‌ها در استان غربی انبار مجروح شد برای درمان به ترکیه منتقل شده است . به گزارش رسانه‌ها در روز چهارشنبه پهپاد‌ها و یا هواپیماهای بدون سرنشین سازمان سیا در یک هماهنگی با وزارت اطلاعات جنایتکار ترکا ( میت ) برای انتقال البغدادی به ترکیه، مذاکراتی را انجام داده اند. مانند زمانی‌ که غربی‌ها اساما بن لادن را برای درمان در بیمارستانی در امارات بستری کردند.



این منبع گفت که دو یار گرمابه و گلستان بغدادی که آنها نیز در حمله به کاروان رهبر داعش مجروح شده و سپس توسط نیروهای عراقی دستگیر شدند تایید کرده اند که البغدادی در حمله روز یکشنبه بشدت زخمی شده است.

یک بیانیه نظامی توسط ارتش عراق در روز یکشنبه اعلام کرد که نیروی هوایی عراق به کاروان البغدادی در روز یکشنبه طی‌ حمله‌ای به نام یا کربلا (یا پوتین)،
در دهستان در غرب استان الانبار عراق، در کنار مرز سوریه حمله کرده و بجز بغدادی بیش از ۲۵ ترکِ داعشی را کشته و ده‌ها نفر دیگر را زخمی ساخته است.

رسانه زبان عربی گفت: یک واحد ویژه از نیروی هوایی عراق بنام شاهین که تا کنون موفق بکشتن چند نفر از رهبران داعش در عملیات‌های مختلف، شده است، نام سران کشته شده داعش را بدین ترتیب اعلام کرده است:

ابو حارث الشامی، ابو‌اش الانصاری - ابو ملی یوسف ال‌جزروی ، ابو حسین سلمانی که مسئول زکات داعش بود (اقتصاد مال خر است اسلامی- سیستم مالیاتی) ، و اللطیف جمعه المحمدی که مسئول عملیات عوامل انتحاری داعش بوده است و دیگر اراذل و اوباش جنایتکار ضدّ بشر ترکِ تروریست.