۱۴.۷.۹۴

۱۵۰ تروریست مزدور ترک، پلستینی و مزدوران دیگر از سراسر دنیا در ۲۴ ساعت گذشته در سوریه کشته شدند.


گزارش حمله نیروهای ارتش سوریه با حمایت سوخو‌های روسی ، به تروریستهای ترک داعشی و حماس در شمال سوریه:

در درگیری صبح روز دوشنبه بین تروریست‌های ترکِ داعش و حماس، با ارتش سوریه در مرکز استان دیر الزور، تروریست‌ها به فرودگاه نظامی در صناعه (The Al-Sina’a), و خط مقدم دفاع نیرو‌های مسلح سوریه در حقیقه و اَمل و روستا‌های منطقه از جمله مورییه حمله گسترده ی را شروع کردند که توسط تیپ ۱۳۷ زرهی و تیپ ۱۰۴ هوابرد گارد ریاست جمهوری سوریه به عقب رانده شده و توسط حملات بی‌ وقفه نیروی هوایی روسیه مغلوب گشته و فرمانده تونسی و ۵۷ تروریست زیر فرمانش یک جا به درک واصل گشتند.

در مشرق منطقه صناعه نیز ۳۲ تروریست ترک ضمن عقب نشینی هلاک گشتند.
ولی‌ پیروزی چشمگیر نیروهای مسلح سوریه در منطقه حقیقه بوقوع پیوست که در آن ارتش سوریه از سمت شمال با حمایت سوخو‌های روسی، تمامی پایگاه‌های داعش را در هم کوبیدند، و خط مقدم داعش را بکلی ویران ساخته و بیش از ۸۰ داعشی را راهی‌ جهنم ساختند. پس از آن ارتش سوریه توانست بیش از ۱۰ بلوک از ساخت و ساز‌های تروریست‌های ترک داعشی را گرفته و یک تونل ۱۵۰ متری را کشف و منهدم سازد. این تونل در داخل منطقه حقیقه به منظور رساندن تجهیزات بخط مقدم داعشی‌ها مورد استفاده قرار میگرفت.

آخرین حمله در روستای مورییه رخ داد که در آن داعشی‌ها ضمن تلاش برای حفظ میادین خود دست به یک حمله انتحاری زدن که منجر به مرگ بیش از ۴۰ تروریست شد. به گفته یکی‌ از منابع نظامی ارتش سوریه از تیپ هوابرد ۱۰۴، روز دوشنبه یک فاجعه برای تروریست‌های ترک داعشی بود و آنان انتظار چنین واکنش سختی را نداشته و خود را برای چنین شکست سهمگینی آماده نکرده بودند.

قسمت عمده این پیروزی مدیون حملات نیروی هوایی روسیه بود که بی‌وقفه گروه تروریستی داعش و حماس را با حملات هوایی متعدد می زد.

لازم به یادآوری است که از هفته پیش تا کنون ارتش روسیه با شرکت مستقیم در پاک سازی منطقه از غده سرطانی تروریست‌های داعشی وارد عمل شده و با تضمین صد در صد ، قرار است منطقه را تا ۴ ماه دیگر ، پاک و مطهر مانند کون آخوند‌ها پس دهد!