۲.۸.۹۴

۵۶۰ کودک زیر ۱۱ سال دزدیده شده مصری به اروپا قاچاق شدند!! و این تازه نوک قله کوه یخی است که از آب بیرون افتاده است!


مقامات ایتالیا یک کشتی‌ باربری خصوصی را در آب‌های ساحلی ایتالیا بازداشت کردند که حامل ۵۶۰ کودک زیر ۱۱ سال مصری بوده که هیچ مدرک و یا شناسنامه ای بهمراه نداشتند.

این کودکان که گفته میشود کودکان دزدیده شده از مردم مصر هستند ، به ایتالیا منتقل و قاچاق شده تا با انواع و اقسام اهداف شوم و پلید و اهریمنی مورد استفاده ‌اروپایی‌های جنایتکار و اهریمن قرار گیرند. اهدافی‌ نظیر فروش اعضای بدن آنان به بیماران اروپایی، فروش به منحرفین جنسی‌ بچه باز ‌اروپایی، بردگی و قاچاق مواد مخدر برای ‌اروپایی‌ها ، فروش خون و پلاسما و استفاده از ژ‌ن غالب آنان و اهداف پلیدی از این دست!!

اسپوتینیک می‌نویسد:
به نوشته نشریه "استامبا" با استناد به آژانس ملی آمار قاهره، مقامات ایتالیا روز سه شنبه کشتی حامل حداقل ۵۶۰ کودک کمتر از ۱۱ ساله مصری را توقیف کردند که بدون هیچگونه مدارکی در این کشتی بودند.

وزیر مهاجرت مصر اعلام مکرد کودکان دزدیده شده که به ایتالیا قاچاق می‌شوند، بردگان قاچاقچیان مواد مخدر و قربانیان خشونت جنسی می شوند. وی مسئله کودکان مهاجر را "درام ملی" نامید! (فاجعه ملی‌ است )

چندی پیش تعدادی از سازمان‌های غیر دولتی مصر مسئله دزدیده شدن کودکان قاچاق شده به این کشور را مطرح کردند که پس از ورود به ایتالیا به قاچاق مواد مخدر گمارده شده ، مورد خشونت ، تجاوز و تعارض جنسی قرار گرفته و به روسپیگری مجبور می شوند. تعداد زیادی از شبکه‌های قاچاق انسان که اکثرا وابسته به ‌اروپایی‌ها هستند و مقر انها در شهر‌های ‌اروپایی بویژه ایتالیا قرار دارد، کودکان را در مصر دزدیده و به اروپا اعزام کرده و آنها را به گروه‌های جنایتکار می فروشند!

یعنی‌ این ‌اروپایی‌های تروریست، تروریست پرور و موسس تروریسم برای مردم آسیا و آفریقا هیچ نگذاشتند و به تمام زندگی‌ آنان تجاوز کرده و همه چیزشان را در نهایت جنایتکاری و بی‌رحمی و خشونت و پلیدی چپاول میکنند.