۳.۸.۹۴

تعقیب و کشتار کرد‌ها حتی در ژاپن توسط ترکِ تروریست..... ترکِ خرِ وحشی اینجا ، ترکِ خرِ وحشی آنجا.... ترکِ خرِ وحشی همه جا


ترک‌های خرِ وحشی به گروهی از کرد‌ها در توکیو پایتخت ژاپن حمله کرده و بقصد کشت آنها را زیر کتک گرفتند. این توحش ترکی‌ با دخالت پلیس ژاپن به سختی خاتمه یافت. هنوز انگیزه و دلیل شروع دعوا برای ژاپنی‌ها مشخص نیست، ولی‌ جامعه جهانی‌ میداند که هر جا یک ترکِ خرِ وحشیِ تروریست باشد، توحش افسار گسیخته و ترور و حیوان صفتی ترکی‌ هم هست.

یادآوری میشود از زمانی‌ که دانشمندان ترک! از روی زاد و ولد سگ‌ها که تا سالی‌ دو بار نیز امکان دارد، یک فرمولی ساختند که زنان ترک را بجای سالی‌ یک بار سالی‌ ۳ بار حامله می‌کند، تعداد ترک‌ها در دنیا به مرز انفجار رسیده و چون هر ترک مساوی با یک تروریست است، دیدن چنین توحش و اعمال تروریستی در نقاطی مانند ژاپن که کشور صلح جو و آرام است نیز، بعید و دور از انتظار نیست.

گفته شده است که جوانان ژاپنی در رابطه با حمایت کرد‌ها و اعتراض به کشتار و نسل‌کشی کرد‌ها در کردستان اشغالی (ترکیه جعلی) در مقابل دفتر سفارت ترکا در توکیو جمع شده و به اعتراض صلح‌آمیز دست زدند که با حمله وحشیانه کارکنان ترک سفارت روبرو شده و جنگ مغلوبه گشته است. اینقدر این ترک جماعت وحشی و بی‌ کلاسه!

این توحشی که در فیلم دیده میشود که در آن ترک‌ها ژاپنی‌ها و کرد‌ها را زیر کتک گرفته اند نزدیک سفارت کثیف ترکی‌ در توکیو پایتخت ژاپن رخ داده است.