۱۵.۷.۹۴

انگلیس‌ها توسط اخوان المسلمین به روس‌ها اعلان جنگ دادند! اخوان المسلمین اعلان جهاد بر علیه روس‌ها داد!


هر چه انگلیس‌ها عصبیتر میشوند ، بیش از پیش دست خود را در انجام جنایت و ترور رو میکنند!

اخوان المسلمین با اعلام جنگ به روسیه مدعی شد: "جهاد با روس‌ها وظیفه شرعی است".

بگزارش العالم، روزنامه رأی الیوم روز سه شنبه بنقل از عمر مشوح رئیس دفتر اطلاع رسانی اخوان المسلمین در سوریه گزارش داد: جنبش اخوان المسلمین ادعا می کند که سوریه به اشغال روسیه درآمده است و مبارزه با اشغالگر وظیفه شرعی است !!!!

یعنی‌ از نظر اخونی‌ها که تروریست‌های کهنه کار انگلیسی‌ اند، پیش از این که غربی‌ها بدروغ ادعا میکردند بر علیه داعشی‌ها می‌جنگند، سوریه به اشغال درنیامده بود! ولی‌ اکنون چون روس‌ها بر علیه داعشی‌ها به طور واقعی‌ می‌جنگند، یکباره سوریه به اشغال درآمده است!! به عبارت دیگر و غیر مستقیم و احمقانه اینگونه اعتراف میشود که ترک‌ها و اعراب داعشی اخوانی هستند! 

( اخوان المسلمین تروریست‌های ساخت انگلیس اند که بیش از ۱۰۰ سال است در خاور میانه جنایت میکنند!)


این یکی از نقاشی‌های معروف از ونسان ون گوگ است که ۳۰۰ سال سیب زمینی‌ خوری ‌اروپایی‌ها و جزیره‌ بریتانیا را نشان میدهد.
و تنها وقتی‌ از فقر و بیماری‌های همه‌گیر نجات یافتند که اسلام را برای سرزمین پهناور و ثروتمند ایران بزرگ ، آسیا و آفریقا ساختند و از این طریق فرهنگ توحش، خرافی و عقب مانده خود را زیر نام مذهب به مردم متمدن آسیا تحمیل کرده و در عوض فرهنگ غنی ایرانی‌ را برده و آنرا به اروپا نسبت داده و از این راه ، تاریخ سراسر ننگین خود را پنهان ساختند و وحشی‌های بیابانگرد ترک و عرب را به استخدام درآوردند.


به نوشته العالم:
کارشناسان نیز تأکید کرده اند که اخوان المسلمین از اعلان جنگ با اسرائیل یا آمریکا در زمان اشغال عراق یا غربی‌ها به علت بمباران سوریه امتناع می کند زیرا با طرف‌های غربی همدست است.
اخوان المسلمین در بیانیه خود اعلام کرد : "جهاد برای دفع خطر دشمن وظیفه شرعی! هر کسی است که می تواند اسلحه به دست بگیرد و اخوان المسلمین همه امکانات خود را برای جهاد با روسیه به کار خواهد گرفت ."


پنجاه و پنج مبلّغ وهابی عربستان و چند کشور دیگر نیز دیروز دوشنبه در بیانیه‌ای مشترک، طرفداران خود را به جنگیدن با روسیه در سوریه ترغیب کردند.
یکی از مخالفان سوری مقیم قاهره پایتخت مصر نیز با بیانیه اخوان المسلمین مخالفت کرد و افزود : بیانیه اخوان المسلمین باعث تشدید اختلافات مخالفان سوری خواهد شد زیرا بسیاری از مخالفان سوری از ۲ سال پیش تاکنون با دولت روسیه برای حل سیاسی بحران سوریه در تماس هستند، و بیانیه اخوان المسلمین باعث طولانی تر شدن جنگ در سوریه و به تأخیر افتادن راه حل سیاسی خواهد شد .