۲۰.۵.۹۴

ترک‌های وحشی با کمک ناتو جایگاه کرد‌ها را زیر بمباران شدید دارند!... کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر ترک فاشیست در حملات امروز


پس از حمله مجدد کارگران کرد، پ ک ک به یک تیپ پیاده نظام ارتش فاشیست ترکیه در جنوب شرقی‌ کردستان، به نام اکدیزین در استان سیرنک، تعدادی از فاشیست‌ها کشته و مجروح شدند.

به نوشته روزنامه چاپ آنکارا، بنام صبح بخیر ترکی‌، به نقل از سخنگوی ارتش ترکی‌، تعدادی از کارگران کرد صبح امروز سه شنبه به یک تیپ پیاده نظام و زرهی ارتش فاشیست ترکیه حمله کرده و تعداد زیادی از آنان را از پا درآوردند.





ارتش ترکیه تعداد کشته شدگان را ۴ نفر ترک اعلام کرد ولی‌ منابع پ ک ک میگویند حداقل ۴۰ فاشیست کشته شده‌اند و تعداد زیادی هم به بیمارستان منتقل گشته اند.

این حمله در پی‌ حملات مرگبار دیروز دو شنبه سیاه ترکیه صورت گرت. روز دوشنبه سیاه ترکیه، بیش از ۵۰ فاشیست ترک به دست کارگران کرد به درک واصل شدند. 


از دیشب تا کنون مواضع و جایگاه کرد‌ها زیر بمباران هوایی شدید ناتو و ارتش کثیف ترکیه قرار دارد که در پی‌ آن صد‌ها کرد غیر نظامی سوخته و کشته و زخمی گشته اند.



همچنین ترک‌های فاشیست وزارت امنیت جانی ترکیه، شبانه به در خانه کرد‌ها رفته و صد‌ها تن‌ کرد غیر نظامی و بی‌ گناه را از خانه‌ها بیرون کشیده به بهانه حمایت از پ ک ک دستگیر و به جایگاه نامعلومی منتقل کردند.

هیچ نظری موجود نیست: