۲.۶.۹۴

اخبار جنگ داخلی‌ در کردستان اشغالی... ۲۴ اوت ۲۰۱۵


هی‌ میگن ۷۰۰ زن و نوجوان کرد عضو پ ک ک را کٔشتیم ولی‌ ما هر چه نگاه می‌کنیم ، میبینیم جنازه فاشیست‌ها را بکش بکش میکنند! این چجوریه؟؟؟





در مراسم بخاکسپاری جنازه فاشیست‌های سقط شده ترک، یک افسر رتبه بالای ارتش رژیم اشغالگر کردستان ، افسار پاره کرد و عردوغان و رژیم تروریست پرور ترک خر وحشی را یکجا به ناسزا بست. این افسر که برادر یکی‌ از فاشیست‌های سقط شده بود با فریاد گفت: به جنگ بر علیه بیگناهان و زن و کودکان پایان دهید، همه تروریست نیستند.




تا یک کرد وجود دارد، مرز‌های کردستان اشغالی با دیوار و سیم خاردار بسته نمی‌شود. ترکِ خرِ وحشی بداند که کرد‌ها اجازه نمی‌دهند، دورِ کشورشان را مانند زندان دیوار بکشد! همین روز‌ها خود ترکِ خرِ وحشی را مانند اجداد و پدران نامعلوم ش، مانند ۱۰۰ سال پیش، دوباره راهی‌ بیابانگردی و کولیگری و چادر نشینی خواهیم کرد.








بر طبق بیانیه ارتش فاشیست‌های ترکِ خرِ وحشی، میهن پرستان کارگر پ ک ک که برای آزادی سرزمینشان کردستان ، از چنگال رژیم اشغالگر و سفاک و خونخوار و جانی و تروریست ترک خرِ وحشی می‌جنگند، ۲۰ نفر از ترک‌های خر وحشی را که در گمرک مرزی در شرق ترکیه کار میکردند را دستگیر کرده و با خود بردند.



این گروگانها قرار است با تعدادی از صد‌ها هزار کرد غیر نظامی ، نوجوان و کودک کرد که توسط ترکِ خرِ وحشی شبانه از خانه‌هایشان ربوده شده و به مکان نامعلومی برده شدند، سر بسر زده شوند.

عردوغان با کشتار کرد‌ها سعی‌ به دست یابی‌ به تاج و تخت دارد! ترکِ خرِ وحشی:
بگزارش رسانه‌های غربی ، جنگنده‌های ارتش اهریمنی ناتو کوهستانهای شمال عراق را که شامل شهر‌ها و روستا‌های کردستان میشود ، برای ۸۵۰ امین بار تحت بمباران شدید قرار داده و تعداد بیشماری از کرد‌های غیره نظامی را کشته ، مجروح و آواره ساختند! از سه ماه پیش تا کنون کشور بیصاحب عراق پی در پی از طرف ناتو و ترک خر وحشی مورد تجاوز نظامی آشکار قرار گرفته و مرزهایش زده میشوند و استقلال و حاکمیتش بهیچ گرفته میشود و برخلاف موازین جهانی که کشور‌های برسمیت شناخته شدها ز طرف سازمان ملل دارای حق و حقوقی هستند و هر ترک خر وحشی نمیتواند راه بیفتد و این کشور‌ها را بمباران کند ، این کشور از هم پاچیده و مردم بدبختش مورد تجاوز آشکار از طرف ارتش اروپایی -غربی ناتو و نوکر ترکش قرار میگیرند و غربیها ناامیدی خود را از دیکتاتور ترکا که بجای همکاری با آنان ، بدنبال تاج و تخت است و با کشتار کرد‌ها میخواهد به این آرزو برسد ( مرتیکه بیسواد بارکش تو کوچه‌ای ، یادش رفته که تا چند سال پیش مثل خری که دوپینگ کرده باشد فقط روزی ۱۶ ساعت در بازار خرابه‌ آنکارا ماراتون پشگل اجرا میکرد!) و به سرزمین‌های بیشتری دست درازی کند ، پنهان میسازند. هیچ تنابنده‌ای هم در دنیا نیست که به این زیر پا گذاشتن قوانین جهانی اعتراض کند. و این یعنی خاک بر اون سرت دبیرکل سازمان ملل !

به گزارش روزنامه حرّیت ، چاپ کردستان اشغالی، صبح روز دوشنبه ۲۴ اوت ۲۰۱۵، در حمله به یک گردان ارتش فاشیست‌ها در جنوب شرقی‌ استان حکاری کردستان، چندین سرباز ارتش فاشیست‌ها کشته و تعداد زیادی نیز مجروح شدند. مجروحین به بیمارستان منتقل شده و اجساد فاشیست‌ها هم با کارتک از روی زمین جمع گشت.






همچنین یک افسر پلیس فاشیست‌ها که به شکنجه زن و کودکان و نوجوانان کرد‌ها معروف بود، هنگام بازدید از خانه پدر نامعلوم‌اش بضرب گلوله از پا درامد و به وجود ننگینش پایان بخشیده شد. باشد تا درس عبرتی گردد برای دیگر فاشیست‌ها که بیرحمانه کودکان و زنان و نوجوانان کرد را شکنجه کرده و حتی به پیکر بیجانشان نیز رحم نمیکنند.


جنگ داخلی در خیابان های استانبول و آنکارا به مرز جنون رسیده است. اکثر کرد ها که جمعتی بالغ بر ۳۵ میلیون میباشند, برای خود یک اسلحه تهیه کرده و برای دفاع از خود و خانواده شان تجهیز میشوند.

در درگیری‌های مسلحانه و خونباری که بین ملت کرد و اشغالگران فاشیست ترک در شهر‌های کردستان اشغالی در طی‌ روز گذشته تا کنون صورت پذیرفته است، دها پلیس فاشیست کشته و مجروح شده‌اند. در درگیری دیروز خیابانی در شهر مردین بین نیروهای امنیتی فاشیست‌ها که به بربریت و توحش و درنده خوئی معروفند و نتیجه و پس آرا این بربریت هم ، ثبت آنان، بعنوان وحشی‌ترین موجود روی زمین در کتاب کینس است ، چند مامور خونخور امنیتی اطلاعاتی سقط شدند.