۱۷.۵.۹۴

تحریم‌های بیشتر روسیه در مورد غرب



روسیه واردات مواد خوراکی و صنعتی‌ از کشور‌های ‌اروپایی، نروژ، آمریکا، انگلیس و کانادا را بکلی ممنوع کرد.

ولادیمیر پوتین که در ماههای گذشته تحریم ورود مواد خوراکی و کشاورزی از برخی‌ از کشور‌های ‌اروپایی را به مورد اجرا گذاشته بود، اینک کشور‌های دیگری را تحت تحریم مستقیم قرار داده و فرمان عدم ورود مواد خوراکی و کشاورزی از کشور‌های نروژ، آمریکا و انگلیسی‌ و کانادا را صادر کرد.

به گزارش پرس توی، این تصمیم از طرف پوتین به دستگاه مجریه و شرکت‌های خصوصی و دولتی روسیه ابلاغ شده و به مورد اجرا درخواهد آمد. 


یادآوری میشود اختلافات روسیه با غرب از زمانی‌ شروع شد که غربی‌ها بویژه ‌اروپایی‌ها با ایجاد آشوب در اوکراین ، هدف تحت فشار قرار دادن روسیه را داشته تا شرایط دلخواه خود را در مناسبات گازی و انتقال انرژی از روسیه به اروپا را به این کشور تحمیل کنند، و همچنین جلو پیشرفت‌های اقتصادی و اجتماعی روسیه را که با سرعت به دروازه‌های تمدن طلایی نزدیک میشد را گرفته، و در مقابل قلمر حکمرانی خود تا مرز‌های روسیه گسترش دهند. پس از اتخاذ تصمیمات سیاسی اشتباه، و تحریم روسیه از طرف اتحادیه اروپا، پوتین در یک اقدام متقابل تحریم‌های گسترده خود را در مورد برخی‌ از کشور‌های اروپای اعمال نمود. پس از چندی وقتی‌ فشار اوسمزی به کشور‌های ‌اروپایی وارد شد، نمایندهگانی از فرانسه و آلمان به دست بوس پوتین رفته و با حضور در جزیره‌ کریمه که اصلی‌ترین مورد اختلاف جدی اروپا و روسیه بود، به اشتباه خود بدین ترتیب اعتراف کرده و خواهان برقراری مناسبات عادی با روسیه شدند. تنها انگلیس است که موش دوانی کرده و طبق معمول خرج خود را از دیگران جدا می‌سازد که اینک کانادا و استرالیا و آفریقای جنوبی و نیوزلند که پاهای این هزار پا و اختاپوس وحشی دنیا اند و خود انگلیس، میروند تا هدف مستقیم پوتین واقع شده و طعم زهری را که به دیگران تزریق میکنند، خود بچشند. و پوتین به یاری دو دست بریده ابوالفضل تو دهان انگلیس و اقمارش خواهد زد!

هیچ نظری موجود نیست: