۵.۶.۹۴

هر کس به ترک جماعت اعتماد کند، عاقبت سرش بریده خواهد شد


ترک‌ها بجز پول و چپاول هیچ چیز و هیچ احدی را نمیشناسند. از نظر یک ترک ، فامیل، دوست و آشنا فقط مادیات و پول است و بس. و اینرا ترک‌ها در عمل ثابت کرده‌اند. خیانت به صدام، به معمر قذافی ، به دکتر بشار اسد، به پلستینی‌ها ، به اسرائیلی ها، به آلمان ، به آمریکا و و و نمونه‌های رده بالای ذات خائن ترک‌ها و بی‌ اخلاقی‌ نهادینه شده در آنهاست. هر کس با ترک جماعت اتحاد کند، میبایستی منتظر بدترینی که امکان وقوع دارد، باشد.

رسانه‌ها می‌نویسند:

سازمان اطلاعات جنایت کار ترکا با انتقال اطلاعات مربوط به مخالفان سوری مسلح آموزش ‌دیده از سوی واشنگتن موسوم به "لشکر ۳۰" به جبهه النصره، موجب شکست نخستین ماموریت‌های این گروه در سوریه شد.


به گزارش شامگاه چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت آمریکایی "مک کلاچی دی سی" به نقل از افراد مسلح سوری، مقامات ترک و اعضای لشکر ۳۰ نوشت: دستگاه اطلاعات ترکیه با سخن چینی علیه لشکر۳۰ ( گروه مسلح سوری تحت حمایت و آموزش آمریکا) نزد جبهه النصره، نخستین ماموریت‌های این گروه در شمال سوریه در ماه گذشته را ناکام گذاشت و باعث شد النصره به ربودن چندتن از عناصر آن اقدام کند.

به نوشته سایت خبری روزنامه الاخبار، ترک‌ها اطلاعات مربوط به برنامه لشکر۳۰ را به جبهه النصره که متحد آنکارا محسوب می شود، انتقال دادند زیرا بیم آن داشتند که این لشکر از ماموریت ادعایی امریکایی‌ها برای هدف قراردادن داعش، اقدام به هدف قرار دادن گروه‌های مسلح نزدیک به ترکیه مانند النصره و احرار الشام کنند.

یک مسوول ترک خاطرنشان کرد که اطلاعات مربوط به برنامه لشکر ۳۰ با این امید برای النصره لو داده شد تا برنامه این لشکر فوری شکست بخورد و واشنگتن مجبور شود پشتیبانی خود را گسترش دهد به گونه‌ای که گروه‌های نزدیک به ترکیه، قطر و سعودی را برای سرنگونی دولت بشار اسد، شامل شود.

یکی از عناصر لشکر۳۰ گفت: تنها ترک‌ها و آمریکایی‌ها از برنامه تحرکات این لشکر اطلاع داشتند. منابع لشکر۳۰ می گویند: ترک‌ها به سران النصره هشدار داده اند که لشکر۳۰ آنها را هدف قرار خواهد داد.

"روبرت فورد" سفیر سابق آمریکا در دمشق در مقاله‌ای درباره احرار الشام که در نیویورک تایمز منتشر شد نوشت: به هیچ وجه تمایلی ندارد از تروریست‌های ترک احرار الشام حمایت شود و تازمانی که احرار الشام نزدیک به تروریست‌های ترک النصره باشد، واشنگتن نمی تواند با آن تعاملی داشته باشد.