۱۹.۵.۹۴

دوشنبه سیاه در ترکیه



امروز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با ۱۰ آگوست ۲۰۱۵، در ترکیه بیش از روز‌های پیشین آتش و خون حکمفرما بود.

در نخستین ساعت صبح امروز ، ابتدا یک بمب ، که در کنار جاده‌ای در کردستان در جنوب شرقی ترکیه کار گذاشته شده بود، هنگام عبور کاروان فاشیست‌های ترک از این جاده ، منفجر گشت و تعداد ۱۰ مامور پلیس فاشیست ترکیه را کشته و تعدادی را زخمی ساخت.





رسانه‌های ترکیه به نقل از جانیان امنیتی گزارش دادند که این انفجار در شهر سیلوپی رخ داده که از چند روز پیش محل درگیری پلیس با کردهای غیر نظامی است. در این حمله که مانند یک شوک عظیم به پلیس فاشیست ترکیه وارد شد تعداد از ماشین‌های جنگی آنها نیز سوخت و نابود گشت. سپس هنوز اجساد فاشیست‌ها را جمع نکرده بودند که در حمله‌ای دیگر در شهر سیلوپی، سربازان حافظ جان و مال زنان و کودکان کرد وابسته به حزب کارگران کردستان با یک گردان دیگر از پلیس فاشیست و جانی ترکیه درگیر شدند که در این درگیری دوباره تعداد نامعلومی کشته و ده‌ها فروند ترک زخمی گشتند. ترک‌ها که بشدت ترسیده بودند، یک فروند بالگرد را به بالای سر مردم غیر نظامی کرد فرستاده و کمک خلبان جانی آن شروع به تیراندازی به مردم کرد. که کرد‌ها با دست خالی‌، هلی‌کوپتر ترکیه را که مردم را درو میکرد پایین کشیده و خلبان و کمک خلبان این بالگرد را راهی‌ جهنم ساختند.








پس از آن کرد‌های جان به لب رسیده که در حال نسل‌کشی شدن میباشند، در استانبول به یک پاسگاه پلیس حمله کرده و آنرا به هوا فرستادند، و خود در مقابل در پاسگاه ایستاده و هر فاشیستی که میخواست فرار کند، به سزای اعمال جنایت کارانه ش رساندند. بیش از ده‌ها پلیس فاشیست کشته و تعداد زیادی هم مجروح شدند. و ساختمان پاسگاه ویران شد. 




وقتی‌ جنگ داخلی‌ خونبار به اوج خود رسیده بود دو نفر ناشناس
بسوی کنسولگری آمریکا در استانبول رفته و شروع به تیراندازی به ساختمان سفارت کردند ، پس از آن مأموران ویژه امنیتی امریکایی به دلیل هرج و مرج افسار گسیخته در ترکیه مجبور شدند که خود بیرون آمده و به جای پلیس فاشیست و ترسوی ترکیه که همگی‌ فرار کرده و پنهان گشته بودند، برای حفاظت از سفارت آمریکا و در مقابل آن مستقر شوند.









هم‌چنین جنگ خونبار و برخورد‌های خیابانی شدید میان هواداران حزب کارگران کردستان ترکیه با پلیس ترک برای سومین شب متوالی در شهر جیزره، در جنوب شرقی ترکیه، ادامه یافت.

هواداران حزب کارگران کردستان برای مقابله با پلیس فاشیست ترکیه که از تانک و زره پوش‌های نظامی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده می‌کردند، اقدام به حفر خندق کردند.














خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داده است که در ده روز گذشته بیش از هزاران غیر نظامی کرد و عضو پ کاکا،‌ کشته شده و بیش از صد‌ها تن‌ دیگر مجروح گشته و هزاران کرد بیگناه دیگر دستگیر و هم‌اکنون در شکنجه گاه بسر میبرند.

پس از تیراندازی به کنسولگری آمریکا در استانبول ، بر اساس تحقیقات ماموران امریکایی، مشخص شد که افراد حمله کننده به سفارت آمریکا, اعضای پ ک ک نبوده و بر عکس از ماموران وزارت امینیت کثیف ترکیه بوده که از فرصت سو‌ استفاده کرده و برای همراه کردن بیش از پیش امریکایی‌ها در کشتار کرد‌ها ترتیب چنین حمله ای را داده بودند، و در همان لحظه اول حمله ، گناه را به گردن پ ک ک انداخته و این گروه بیگناه را مسئول حمله معرفی‌ نمودند. وزارت کشور جعلی ترکیه برای حفظ آبرو ریزی ترکی‌ و پس از اینکه امریکایی‌ها گفتن که کار پ ک ک نبوده،


یک گروه چپ گرای افراطی!!!، را مسئول تیراندازی روز دوشنبه به کنسولگری آمریکا در استانبول معرفی‌ کرد و بدین گونه گناه را به گردن چپ‌ها انداخت و تاکید کرد که

این گروه موسوم به «جبهه انقلابی آزادیبخش خلق»، آمریکا را «دشمن خلق‌های خاورمیانه» توصیف کرده و با امریکایی‌ها دشمن است!! امریکایی‌ها هم گفتن خر خودتی ترک خر و سفارت خود را تا اطلاع ثانویی بستند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه پس از تیراندازی روز دوشنبه از دستگیری یکی از دو مهاجم خبر داد ولی‌ فیلم و یا عکسی‌ از این مهاجم فرضی‌ دستگیر شده پخش نکرد!

همزمان، روز دوشنبه در یک رشته انفجار و تیراندازی‌ها در نقاط دیگر کردستان چسبیده به ترکیه رخ داد که که رسانه‌های وابسته به دیکتاتور ترکی‌ حزب کارگران کردستان «پ کاکا» را مسئول آن معرفی کردند. گفته میشود بیش از ۵۰ نفر ترک فاشیست در روز دوشنبه کشته شده‌اند.












بمباران کردستان توسط ناتو

هیچ نظری موجود نیست: