۱۴.۵.۹۴

نمایندگان مجلس و پارلمان عراق تجاوز جنگنده‌های ناتو با پرچم کثیف ترکیه به خاک عراق را محکوم کرده و خواستار توقف فوری این حملات شدند و اخراج سفیر ترکیه از عراق را کافی‌ ندانستند


رسانه وابسته العالم مینویسد: محافل سیاسی عراق! ( پیدا کنید محافل سیاسی عراق را !!) ادامه حملات هوایی ناتو زیر پرچم کثیف ترکیه فاشیست جنایتکار به خاک عراق در مناطق داخل منطقه کردستان و شهر‌های کرد نشین را محکوم و توقف آنرا خواستار شدند.

با ادامه بمباران مناطق شمالی عراق توسط جنگنده‌های ناتو آلوده به پرچم کثیف ترکیه، گروههای نزدیک بدولت عراق این اقدام ترکیه را نشانگر شکست سیاست‌های متجاوزانه و تروریسمی ترک‌ها در منطقه دانستند و تاکید کردند که تجاوز آنکارا بخاک عراق باعث افزایش تشدید اختلافات دو کشور خواهد شد.

( اگر صدام و یا حتی مالکی هنوز بر سر قدرت بود ناتو و ترکیه همجنسباز جرات حمله بخاک عراق را داشتند؟؟ اینک که عراق بیصاحب افتاده و گروه تروریستی ترکی - انگلیسی داعش هم مناطق نفتخیز را اشغال کرده و تمامی انرژی مردم عراق صرف مبارزه با این غده سرطانی میشود, ترک همجنسباز به پشتگرمی جنایتکاران ترسوی بچه باز اروپایی به کل قوانین مسخره جهانی و سازمان مللی شاشیده و در روز روشن به دو کشور عراق و سوریه حمله هوایی میکند ! و حتی اخراج سفیر کثیف ترکیه از عراق و دلیل این کار هم از طرف بچه بازهای اروپایی و غربی ندید گرفته میشود ! مردم منطقه باید بدانند تا یک جسد کثیف و متعفن یک غربی و یک ترک در منطقه حضور دارد ، جنگ و کشتار و فلاکت و بدبختی و بیماری و فقر و آوارگی نیز وجود گسترده خواهد داشت! و با این جنایاتی که غربی‌ها با همکاری ترک های وحشی بیابانگرد در آسیای مرکزی مرتکب شدند ۱۰۰ سال دیگر هم منطقه درست شدنی نیست و کودکان آسیای مرکزی هیچ آینده ی بعنوان یک انسان نخواهند داشت و یک گله غربی روانی ، منحرف و وحشی بر جان و مال آیندگان این منطقه حکمرانی خواهند کرد!!!)

شماری از نمایندگان پارلمان عراق اقدامات ترکیه را تلاش این کشور برای صدور بحران داخلی و جنگ داخلی خونبار خود به سایر کشورها و جنگ با دشمنانش در خارج از خاک کشور خود ارزیابی کردند.

اعضای کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق با بررسی ادامه بمباران منطقه کردستان عراق توسط ترکیه از دولت خواستند که به فراخواندن سفیر ترکیه در بغداد اکتفا نکند و از طریق سازمان‌های بین المللی و اقتصادی و با تعلیق همکاری با این کشور در زمینه‌های مختلف به دولت آنکارا فشار وارد کند.

ناظران معتقدند اعتراض عراق باید به شورای امنیت سازمان ملل متحد برسد تا حقوق عراقی‌ها تضمین شود. آنها از موضع مسعود بارزانی خائن دزد در قبال این حملات و رفتار همراه باملایمت او با این مساله انتقاد کردند.



"جمعه العطوانی" نماینده پارلمان عراق نیز در این زمینه گفت: مسعود بارزانی یک بار از دولت ترکیه می خواهد که حملاتش علیه پ ک ک را کاهش دهد و یک بار دیگر نیز از کردهایی که اراضی منطقه کردستان را به پناهگاه امن خود در برابر حملات ترکیه تبدیل کرده اند می خواهد که از این منطقه خارج شوند. این دوگانگی نشانگر طرحی است که مسعود بارزانی همگام با طرح‌های ترکیه در منطقه و نه تنها در عراق به پیش می برد.
به گفته ناظران، چشم پوشی از مبارزه با داعش و بمباران خاک عراق به بهانه مبارزه با حزب کارگر کردستان توسط ترکیه باعث خشم عراقی‌ها شده و آنها از سیاستمداران! (کدام سیاستمدار ؟؟؟) خود می خواهند با اتخاذ موضع واحد و با حمایت از دولت عراق در برابر این تجاوز بایستند.

هیچ نظری موجود نیست: