۱۹.۵.۹۴

یک بالگرد نظامی ناتو / ترکیه روز دوشنبه، با آتش گروه کارگران کرد "پ.ک .ک" ، در جنوب شرقی این کشور سقوط کرد



پایگاه خبری حریت نوشت : در این حادثه که در استان شیرناک اتفاق افتاد یک نظامی فاشیست و قاتل ترک کشته و یک ترک مشابه دیگر زخمی شد.
بالگرد یاد شده در یک منطقه روستایی مشغول تعقیب کرد ها بود و پس از اینکه با سلاح‌های دور برد زمان جنگ جهانی‌ دوم مورد هدف قرار گرفت ، نیروهای فاشیست انتظامی ترکیه با چندین بالگرد منطقه یاد شده را بمباران کردند.
درگیریها در این استان در چندین نقطه همچنان ادامه دارد.
جنگ داخلی‌ در ترکیه پس از حمله وحشیانه وزارت اطلاعات حیوان منش و درنده و نژاد پرست و فاشیست ترکیه به ۳۰۰ دانشجوی کردها در شهر پرسوس کردستان در جنوب ترکیه و نزدیک مرز سوریه که صد‌ها کشته و زخمی بر جا گذاشت، آغاز شد.
دولت ترکیه پس از این حمله وحشیانه ، به آتش بس دو ساله با حزب کارگران کرد ترکیه ( پ .ک . ک) پایان داد و حملات مرگبار و کشنده هوایی به کرد‌ها را در کردستان، سوریه و عراق را آغاز کرد.

هزاران غیر نظامی کرد ودهها مامور پلیس و نیروی نظامی فاشیست ترکیه در این جنگ داخلی‌ کشته و یا زخمی شدند. خطوط لوله‌های انتقال گاز ایران به ترکیه و انتقال نفت عراق به ترکیه و خط لوله انتقال گاز آذربایجان به ترکیه در این مدت منفجر شده است.
در ۱۰ روز گذشته قطار آنکارا - تهران دوبار مورد حمله قرار گرفت و بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن از کرد ها در ترکیه بازداشت شده اند.
جمعه هفته گذشته نیز افراد وزارت اطلاعات ترکیه مسلحانه به یک اتوبوس ایرانی حامل گردشگران کشورمان در دوغابایزید ترکیه حمله کردند که طی آن دستیار راننده اتوبوس به نام داود ساری کشته شد.
وزارت امور خارجه جمهوری کثیف اسلامی و سفارت جمهوری کثیف در آنکارا با انتشار اطلاعیه‌ای از شهروندان ایرانی خواسته از سفرهای زمینی غیر ضروری به ترکیه خودداری کنند.

ترک‌های ترسیده کم کم دوباره پای اوچلان رهبر پیشین و زندانی کرد‌ها را به میدان کشیده و با جیغ بنفش درخواست صلح کردند. کاری که هر وقت کم میاو‌رند مکارانه انجام میدهند. ولی‌ اینبار دفعات دیگر نیست و اینبار ترک‌ها به سزای جنایات ۱۰۰ ساله‌شان خواهند رسید.

هیچ نظری موجود نیست: