۱۰.۵.۹۴

نسل‌کشی کرد ها


در ادامه نسل‌کشی کرد ها، جنگنده‌های ارتش اهریمنی ناتو با پرچم کثیف ترکیه جانی، یک روستای کردی دیگر را امروز صبح بمباران کرده و صد‌ها روستایی بیگناه را در خواب کشتار کردند. بمباران روستای کرد نشین زرگل (#Zergele) در استان قندیل کردستان توسط ترک‌های قاتل بامداد امروز تف دیگری بر چهره کریه ترک ها و حامیانشان است !

روستای زرگل استان قندیل کردستان صبح امروز شنبه اول اگست ۲۰۱۵ ساعت چهار صبح به وقت محلی درحالیکه کودکان و زنان و روستائیان بیگناه از همه جا بیخبر در خواب بودند توسط جنگنده‌های ناتو که پرچم ترکیه را حمل میکردند، بمباران شد و صد‌ها انسان بیگناه به خاک و خون کشیده شدند. مرگ بر اروپا و ترکیه جنایتکار!!!ترک خر زنجیر پاره کرده و افسار گسیخته انتقام ناکامی‌ها و خریت‌هایش را از کرد‌ها می‌گیرد!




رسانه‌های ترک روز جمعه مدعی شدند که درحملات چند روز اخیر جنگنده‌های ترکیه به شمال عراق ۶۶۰ کرد کشته و صد‌ها کرد دیگر زخمی شدند!!! (تازه این آمار سانسور شده است!!)

بهمین راحتی‌ سخن از چنین کشتار سهمگینی در روزنامه‌های ترک جنایتکار میگویند، بدون اینکه در جایی‌ این جنایت هولناک نکوهش شود و یا حتی ازش خبری باشد!!! مرگ بر غربی وحشی وحشی وحشی





ایرنا وابسته به وزارت اطلاعات ترکیه کثیف می‌نویسد:


رسانه‌های ترکیه روز شنبه به نقل از منابع نظامی این کشور از ادامه تهاجمات جنگنده‌های ترکیه به پایگاهها و انبارهای تسلیحاتی عناصر`پ.ک.ک` در ارتفاعات قندیل در شمال عراق خبر دادند. تصاویر زیر پایگاه و انبار تسلیحاتی عناصر پ ک ک را نشان میدهد!!!







پایگاه خبری وطن به نقل از این منابع در خبری تحت عنوان `پ.ک.ک` در شمال عراق با خاک یکسان شد ، نوشت : بعد از ظهر دیروز (جمعه) نیز ضربات سنگینی به عناصر `پ.ک.ک` وارد شد.

بنوشته وطن در این عملیاتها تاکنون دستکم ۲۶۰ تن از `پ.ک.ک` !!!کشته و بیش از ۴۰۰ تن از آنان زخمی شده اند.








اگر انسان نیستید حداقل حیوان باشید و نه هیولا و ابلیس ، اگر کشتار کودکان کرد هیچ احساسی در شما‌ها برنمی انگیزد ، بدانید که حتی حیوان هم نیستید.
مرگ بر ترکیه

هیچ نظری موجود نیست: