۷.۶.۹۴

ترک‌ها و رژیم فاشیست، تروریست پرور و جنایتکار ترک اشغالگر کردستان عاملان بمبگذاری در تایلند، چین، عراق، افغانستان، پاکستان و دیگر نقاط جهان میباشند! چقدر تعجب کردیم!!


رژیم اشغالگر و فاشیست و تروریست پرور ترکیه، شهروندان خود را برای بمبگذاری و عملیات تروریستی راهی‌ کشور‌های دنیا می‌‌نماید، و هر زمان که با کشوری درگیر شود و یا در کردستان اشغالی دست به یک کشتار دست جمعی‌ تازه در بین کرد‌ها بزند، همزمان نیز در یکی‌ از کشور‌های دنیا یک بمب عظیم توسط هسته‌های ترور که همآنا ترک‌های مقیم آن کشور هستند، منفجر میشود، تا هم توجه رسانه‌های دنیا معطوف به کشتار وحشیانه کرد‌ها نشده و هم بگویند اگر ما می‌کشیم در جاهای دیگر دنیا هم کشتار هست ! و این حکایت ۱۰ سال اخیر ترک‌ها است که از گرسنگی نجات یافته و پروار شده‌اند. و این حکایت با پروار تر شدن ترک‌ها قوت یافته و تداوم خواهد یافت.

بمبگذاری ترک‌ها در مناطق مختلف دنیا رد یابی‌ شده و به گزارش رسانه‌های تحت کنترل وزارت جنایتکار اطلاعات و امنیت ترکا، این رد یابی‌ هم اینک از طرف مقامات دولت تایلند و چین با جدیت دنبال میشود.

بگزارش ایرنا رسانه وزارت اطلاعات ترکا ، بانکوک پایتخت تایلند هفته گذشته شاهد سه انفجار با بیش از ده‌ها کشته و بیش از صد‌ها زخمی بود و سرنخ پلیس این کشور از این بمبگذاری، فیلم‌های دوربین مداربسته معبدی است که انفجار مهیب نخست در آن صورت گرفت.


پلیس تایلند براساس گزارش روز پنجشنبه بانکوک پست عاملان این بمبگذاری را ۲۰ نفر تبعه ترکیه میداند که برای ۱۵ روز پی‌ در پی‌ و در زمان انفجار‌ها در بانکوک بودند.
ترکا در تیر ماه امسال بدنبال انتقال اویغورها (که ۴۰ سال پیش و در زمان تیره روزی و بدبختی ترکا و برای فرار از مرگ و گرسنگی به جاهای مختلف دنیا از جمله چین و تایلند مهاجرت کرده و درانجا مشغول به کارهای سخت و طاقت فرسا و غیر قابل تحمل شده بودند) از تایلند به چین کنسولگری تایلند در شهر استانبول را مورد هجوم و حمله وحشیانه قرار داده و تمامی سفارت را ویران کردند و کارکنان سفارت را به گروگان گرفتند، دقیقا همان سناریویی که توسط وزارت اطلاعات ترکیه در زمان فتنه ۵۷ توسط عوامل پانترک در ایران و سفارت آمریکا صورت پذیرفت.  ترکیه بیش از ۵۰۰ ترک مهاجر در چین را که از منطقه سین کیانگ چین به کردستان اشغالی برگشت بودند را در شهر کایسری این کشور اسکان داده است.


فاشیست‌های ترک تاکید دارند این ترکای مهاجر که از منطقه `سین کیانگ` چین به صورت غیرقانونی وارد تایلند می شوند باید به ترکیه منتقل و اسکان داده شوند!!!
`پرایوت چان اوچا` نخست وزیر تایلند نیز بدنبال حمله به مراکز دیپلماتیک این کشور توسط ترکا پس از استرداد بیش از ۱۰۰ اویغور به چین، گفته بود که ۵۲ اویغور باقی مانده در تایلند در صورت اثبات ملیت خود، فرصت انتقال به ترکیه را دارند.
پس از این کش و قوس‌ها و پس از بازدید فیلمی که توسط دوربین‌های حفاظتی گرفته شده است، اکنون پلیس تایلند بمبگذاری معبد بانکوک پایتخت این کشور را کار ترکا میداند و ۲۰ ترک تروریست تبعه ترکیه را در این رابطه معرفی کرده است.

یک منبع مطلع به بانکوک پست گفت که پلیس تایلند اکنون با همکاری اداره مهاجرت در حال جستجوی اطلاعات شخصی و پس زمینه از اتباع ترکیه است که به تایلند سفر کرده اند.
اداره مهاجرت عکس اتباع ترکیه را در پرونده مهاجرتی با چهره ترسیم شده از فرد مظنون و تصاویری که از دوربین‌های امنیتی دریافت شده است، تطبیق می کند.
محققان تایلند روز چهارشنبه تاکید کردند که بمبگذارآن از اتباع ترکیه مرتبط با گروه‌های تروریستی ساخت وزارت جنایت کار اطلاعات ترکا می‌‌باشند.


پلیس تایلند هفته گذشته برای شکار این تروریست‌های ترک بمبگذار از پلیس بین الملل (اینترپل) درخواست کمک کرده و خواستار بازداشت و تحویل این تروریست‌ها که هم اکنون در ترکیه میباشند، به تایلند شده است.


منبع 

منبع

منبع

منبع