۱۱.۵.۹۴

اخبار جنگ خونین داخلی‌ در ترکیه.... هزاران غیر نظامی کرد توسط حیوانات وحشی و درنده ترک کشتار شدند!!!!


انفجار در یک پاسگاه پلیس در ترکیه ۲ کشته و ۲۴ زخمی برجاگذاشت.

ترکیه صبح امروز بار دیگر صحنه انفجار چندین بمب بود بطوریکه در نتیجه آن دو نظامی فاشیست کشته و ۲۴ نفر ترک دیگر زخمی شدند.

ترک‌های جنایتکار طبق معمول دقایق پس از این انفجار بدون تحقیق و بررسی، از روی شکم، آمار ترکی‌ داده و حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) را عامل این انفجار که بصورت انتحاری در کردستان انجام شده معرفی کردند.

بگزارش مهر، از جمعه هفته پیش تا کنون یعنی زمان آغاز حملات ارتش ترکیه به غیرِ نظامیان کرد در شمال عراق، و سوریه شهرهای مختلف ترکیه شاهد انفجار‌های بیشماری بوده اند که در نتیجه آنها بیش از ۲۰ نفر کشته شده اند.

کارشناسان پیش بینی می کنند در صورت ادامه این روند ، جنگ خونین داخلی ترکیه شدت یافته و به کشتار بیش از پیش کرد‌ها منجر شود.



همچنین خط لوله انتقال نفت عراق به ترکیه منفجر شد

خط لوله نفتی «کرکوک» عراق به «یومورتالیک» ترکیه روز چهارشنبه در داخل خاک ترکیه منفجر و انتقال نفت متوقف شد.

«تانر گونش» وزیر انرژی ترکیه با اعلام این مطلب گفت: این حادثه در پنج کیلومتری منطقه کرد جیزره در جنوب شرقی ترکیه رخ داد.


به رغم اینکه وزیر انرژی ترکیه نامی از گروههای سیاسی نبرده است اما مقامات ترکیه اغلب از واژه تروریست در مورد «پ.ک.ک» استفاده می کنند. ( ترکِ خرِ تروریست همه را مثل خودش تروریست می‌بیند !)

هنوز هیچ گروهی مسوولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

به گزارش ایرنا، پیشتر این خط لوله که نفت دزدیده شده عراق توسط ترک‌های تروریست داعشی را از طریق ترکیه به دریای مدیترانه منتقل می کند، در چندین مرحله مورد حمله گروه‌های ناشناس قرار گرفته است.



خط لوله انتقال نفت عراق به ترکیه به طول ۹۷۰ کیلومتر (۶۰۰ مایل) از کرکوک در شمال عراق تا بندر جیحان در جنوب ترکیه، امتداد یافته و متشکل از دو خط لوله موازی هم است و نفت عراق را دزدیده و ترک دزد آنرا به قیمت نازل به ‌اروپایی‌های کفتار میفروشد!

دو روز پیش نیز خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه منفجر و جریان گاز قطع شد.




جنگ خونین داخلی‌ در ترکیه، هفته گذشته پس از بمب گذاری وزارت اطلاعات جنایتکار ترکیه به فعالان و دانشجویان کرد در شهر پرسوس کردستان که صد‌ها کشته و زخمی بجا گذشت، آغاز شده است.

دهها مامور پلیس و نیروی نظامی ترکیه در این جنگ خونین کشته و یا زخمی شده اند و هزاران زن و کودک غیر نظامی کرد توسط جنایتکاران ترک کشتار شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: