۱۶.۵.۹۴

آقای آمریکا خودت خری یا همه را مثل خودت خر میدانی‌! ترکیه خودش می‌گوید داعش است و داعش همان ترکیه!... تو میگی‌ نیست؟؟؟


یه زمانی‌ صدام و قذافی جزّ می‌زدند ما سلاح هسته‌ای و اتمی‌ نداریم! امریکایی‌ها می‌گفتند دارید دارید خوبشم دارید، بگیر که اومد!!! امروز ترک‌ها میگویند ما خود داعش ایم و افتخار هم می‌کنیم که داعش ایم و تو سر ملوان‌های امریکایی هم می‌زنیم ! امریکایی‌ها میگویند، نیستید و حرف هم نباشه !!! احمق ها

گروهی می‌‌پرسند: چرا ترکیه کرد‌ها را به جای داعشی‌ها بمباران می‌کند؟ و آدمی‌ انگشت به دهان میماند که این چه پرسشی است، وقتی‌ چیزی که به این روشنی عیان است، آخر چه حاجت به بیان و توضیح است! غرب یک گروه تروریستی به نام داعش را ساخت که ۸۰ درصد عناصر فاسد، قاتل ، دزد، جانی و بیرحم و هیولایی آن آشکارا و رسما ترک هستند. این گروه برای این ساخته شد که منطقه را به خاک و خون بکشد تا منابع نفتی‌ براحتی از عراق و سوریه به طرف غرب سرازیر شده و عراقی و سوریه‌ای آنچنان سرگرم نجات جان خود باشد که کلا به تنها چیزی که فکر نمیکند نفت و منابع و ثروت‌هایش باشد و به قولی مهرش را بخشیده، جانش را نجات دهد. پس از روشن شدن بی‌‌عرضگی ترک‌های تروریستی داعشی و شکست‌های پی‌ در پی‌ آنان در مقابل کرد ها،

با وجودی که غرب تمامی تجهیزات و امکانات نظامی و جاسوسی و سرمایه‌ای را در اختیارشان قرار داده بود. و ستلایت‌های جاسوسی غربی مرتب جایگاه کرد‌ها را به آنان می‌گفتند و آنان را برای کشتار کرد‌ها راهنمایی میکردند، پس از همه کمک‌ها وقتی‌ برای غربی‌ها ثابت شد که ترک‌ها کلا چیزی جز یک مشت همجنسباز مکار نیستند و تنها هنر‌شان زور گوئی به زنان و کودکان میباشد، همانی که امروز هم پانترک‌های نفوذی در ایران پیاده کرده اند، پس از همه اینها، دیکتاتور ترکیه که موجودی به نهایت بیسواد و احمق و بی‌ مخ است، و از این همه شکست بتنگ آمده و بشدت عصبی گشته است، بیکبار زنجیر پاره کرده و افسار گسیخت و تمامی ملاحظات مکارانه انگلیسی‌ را کنار گذشت و بجای داعش بازی، یکهو پرده از چهره کثیفش انداخت و کل ارتش همجنسبازان ترک ترکیه را راهی‌ جنگ با گروهی غیر نظامی کرد کرد.

 و غربی‌ها که اوضاع را بی‌ریخت دید‌ند، در رسانه‌های اختاپوسی خود، برای جمع کردن آبرویی که عردوغان احمق ریخته بود، با دستپاچگی نام این جنایت ترک خر را مبارزه با داعش گذاشتند!!! از آنطرف ترک خر این را هم حالیش نشد و در رسانه‌ها علناً اعلام کرد که جنگ ترکیه با کرد هاست و نه داعش! و شاشید به سیاستمداران!! جنایتکاران غربی ‌اروپایی و امریکایی! یعنی‌ خاک بر سر غرب و آمریکا و اروپا که روی دیوار چه احمقی یادگاری می‌نویسند!

حنین القدو نماینده استان نینوا در مجلس عراق دو روز گذشته گفته " علیرغم ادعای غربی که ترکیه را در مبارزه با داعش، معرفی‌ میکند، تروریست‌های ترک داعش که هنوز به چاه‌های عین ژاله و مخمور تسلط دارند همچنان از طریق تانکرهای نفت کش، نفت خام عراق را به ترکیه قاچاق می کنند."


توجه کنیم که نفت خام را نمی توان با خر و قاطر از مسیرهای کوهستانی قاچاق کرد. صحبت از تانکرهای نفت کش است که باید از عین ژاله و مخمور تا گذرگاه‌های مرزی ابراهیم خلیل و هابور در ترکیه مسیری تقریبا ۱۲۶ کیلومتری را بپیمایند.در حالی که هواپیماهای شناسایی ائتلاف بین المللی!!! ( جانیان امریکایی و ‌اروپایی ) بصورت روزانه بر فراز این مناطق به گشت زنی می پردازند و ترکیه‌ای که ادعا می کند، دستگاه اطلاعاتی‌اش آنقدر توانمندی دارد که در کمتر از ۲۴ ساعت پس از کشتار دانشجویان کرد در شهر پرسوس کردستان بیش از ۶۰۰ تن‌ از تروریست‌های مرتبط با داعش را در خاکش بازداشت کند، با گذشت بیش از یک سال از تسلط تروریست‌ها به این منابع درآمد سرشار و قاچاق آشکار سرمایه‌های ملی مردم عراق به این کشور، هیچ اقدامی برای جلوگیری از این قاچاق و قطع یکی از مهمترین منابع مالی داعش نکرده است!!

هیچ نظری موجود نیست: