۱۶.۵.۹۴

در حمله عناصر جانی وزارت اطلاعات ترکیه به یک اتوبوس ایرانی‌ یک تن‌ کشته و ۴ تن‌ دیگر بشدت مجروح شدند!



بار اول نیست که وزارت کثیف و تروریست و جانی اطلاعات ترکیه به اتوبو س های ایرانی‌ در داخل و خارج از کشور حمله کرده و ایرانی‌‌ها را ترور می‌کند.

روز گذشته در تماس تلفنی بین آخوند حسن و جانی آنکارا، احتمالا طرح این حمله ریخته شده است!

به گزارش رسانه‌های داخلی‌، یک دستگاه اتوبوس ایرانی که از پایانه مرزی بازرگان وارد خاک ترکیه شده بود، در مسیر دوغوبایزید به شهر وان این کشور مورد حمله مسلحانه گروهی ناشناس قرار گرفت که بر اثر آتش گشودن بی‌دلیل به این اتوبوس یک ایرانی‌ کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

این حادثه حوالی ساعت ۱۰ روز جمعه به وقت محلی و ساعت ۱۱٫۳۰ به وقت تهران در منطقه سون کایا در نزدیکی چالدران در مسیر دوغوبایزید به وان اتفاق افتاد.

حسین قاسمی کنسول جمهوری کثیف ضدّ ایرانی‌ در ارزروم در تماس تلفنی با ایرنا گفت: حال عمومی سایر مسافران خوب است و به شهر وان منتقل شده اند.

به گفته قاسمی در این حمله یک تن‌ که هنوز هویت و تابعیت وی نیز روشن نشده!!( مرتیکه دزد خائن را از سر منقل بلند کردند از هیچی‌ خبر نداره) از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود ،در بیمارستان جان سپرده است.

روزنامه ملیت فرد کشته شده را کمک راننده اتوبوس و ایرانی معرفی کرده است!

در این میان خبرگزاری آناتولی نیز گزارش داد در حمله مسلحانه به اتوبوس ایرانی در منطقه چالدران چهار تن‌ زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، مصدومین حادثه به بیمارستان وان منتقل شده اند.

آخوند حسن اخونی خائن یک روز پیش در تماس تلفنی با جانی آنکارا، مراتب نوکری خود را به دیکتاتور اعلام کرده بود. و این خائنین ضدّ ایرانی‌، اینقدر حالیشون نیست که وقتی‌ در کشور همسایه جنگه ، نخست در مرز‌ها آمادگی نظامی اعلام کنند، دگر اینکه از سفر تفریحی و بدون دلیل ایرانی‌‌ها به داخل جنگ جلوگیری کنند و سوم مسئولیت امنیت ایرنیهایی را که مجبورند به این سرزمین در حال جنگ سفر کنند ، تامین نمایند! همینطوری بی‌ دارو پیکر کشور را رها کرده یا بفکر دزدیند یا سر منقل چرت میزنند!! زلزله تو شمال آمده ۳۰ هزار انسان را کشته بود سه روز بعد تازه اینا خبر دار شدند!! ، وقتی‌ همه رسانه‌ها خبری را دادند، تازه یک گله نعلین پوش فاسد سر می‌افتند که خبری شده. بابا اینا رو بزنیدن تو باسنشون بکشینشون پایین، آخه چقدر حقارت چقدر کثافت. صدام تا نزدیک قصر شیرین آمده بود آب از آب تکون نخورده بود، اینقد بی‌ دارو پیکره!!! تو این شرایط اتوبوس ایرانی‌ چرا به ترکیه سفر می‌کنه؟؟
خود ترک‌ها دارند از ترکیه فرار میکنند، جنگ خونین و بکش بکش بیمرز در جریانه، اینا اتوبوس به ترکیه میفرستند!!!
جنگ داخلی‌ خون بار در ترکیه حدود سه هفته پیش پس از حمله انتحاری به دانشجویان کور در شهر پرسوس کردستان در جنوب ترکیه آغاز شد.

دولت فاشیست ترکیه پس از این حمله وحشیانه به کرد‌ها به بهانه حمله به داعش به آتش بس دو ساله با حزب کارگران ترکیه (پ ک ک) پایان داد و حملات هوایی به مواضع پ ک ک در عراق و سوریه و کردستان را آغاز کرد.

هزاران کرد کشته و دها‌ مامور جنایتکار ترک پلیس و نیروی نظامی وحشی ترکیه در این جنگ داخلی‌ کشته و یا زخمی شدند. خطوط لوله‌های انتقال گاز ایران به ترکیه و انتقال نفت عراق به ترکیه و خط لوله انتقال گاز آذربایجان به ترکیه در این مدت منفجر شده است.

هفته گذشته قطاری که از ایران به ترکیه می آمد و قطاری که از ترکیه به ایران می رفت مورد حمله مسلحانه قرار گرفت. در این دو حادثه یکی از کمک لوکوموتیورانان ترکیه‌ای زخمی و ریل و بخشی از واگن‌ها خسارت جزیی وارد شد.

شمار کشته شدگان در جریان جنگ خونین داخلی‌ بین نیروهای فاشیست و نژاد پرست و ضدّ بشر و وحشی دولتی ترکیه با کرد‌های غیر نظامی تاکنون حدود ۴۰ هزار تن‌ برآورد شده است.

روزانه هزاران تن‌ کرد را یا دستگیر میکنند یا زیر شکنجه بطور وحشیانه میکشند. این آخوند کثیف اینا را نمی‌بیند؟؟؟ حالیش نیست در مرز‌های غربی ایران چه بکش بکشی در حال جریانه؟؟؟ یا همه اینها زیر سر خودشه و عمدا به بیراهه می‌زنه؟؟؟ مرگ بر ترکیه مرگ بر آخوند.




هیچ نظری موجود نیست: