۱۰.۵.۹۴

نشست مجمع عمومی سازمان ملل غربی در ماه سپتامبر


اسپوتینک به نقل از « گاردین» می‌نویسد: اواخر ماه سپتامبر در سازمان ملل متحد غربی و در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که به ۷۰ مین سالگرد سازمان اختصاص دارد در یک روز ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، سی جین پین رئیس جمهور چین، فرانسوآ اولاند احمقترین رئیس جمهور دنیا و رئیس جمهور فرانسه و آخوند حسن روحانی رئیس جمهور جمهوری اسلامی سخنرانی خواهند کرد. انتظار می رود که رهبران کشورها « ابتدا افق ژئوپلیتیکی در آغاز عصر "غیر قابل پیش بینی" » را ترسیم کنند.

«ادویه اضافی» این رویداد حضور ولادیمیر پوتین در مجمع عمومی سازمان ملل طی دهسال اخیر خواهد بود. اگر قبلا احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق جمهوری اسلامی برهم زننده آرامش بود، گمان زنی‌ ها، انتظار میرود که در ماه سپتامبر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به « آتش بازی لفظی» دامن بزند. وی باید در مقابل حملات بسیاری از اعضای سازمان ملل در رابطه با الحاق کریمه به روسیه و نقش نیروهای مسلح روسیه در درگیری در شرق اوکراین و نابودی بوئینگ مالزی به دفاع برخیزد.

( خدا بیامرز احمدی‌نژاد، یک زمانی‌ با وجود حماقت‌های هولناک و غیر قابل بخششش که ناشی‌ از ندانم کاری و حماقت‌هایش بود، و با وجود شاباش پول‌های ایران در دنیا، حداقل نفت ایران را از آب فاضلاب کمتر نمیفروخت، ورزش ایران در دنیا جز ۵ کشور اول شده بود، و ایران اتوبوس اتوبوس نخبه تولید میکرد تا جای که وزارت کثیف اطلاعات ترکیه نمیرسید این اتوبوس‌ها را به دره بفرستد!! و با وجود تحریم‌های وحشتناک و با وجود اینکه دنیا بر ضدش بود باز تحریم‌ها را با کمک بابک زنجانی‌ها به کاغذ پاره تبدیل کرده و هر چی‌ طلا تو ترکیه بود به ایران منتقل کرده بود! (که البته امروز با کمک اخونی‌ها و پانترک‌های حاکم، دارند ازش انتقام میگیرند!!) و جاش معلوم بود که بچه نارمکه و فامیلش مشخص بود که ایرانی‌ است، هر چند نوکره، ولی‌ این آخوند شیّاد حسن، با وجود این همه پولی‌ که به ایران سرازیر میشود ، نه تنها از همان مختصری که در دوران آن خدابیامرز بود دیگر خبری نیست، روز به روز هم پسرفت داریم و فقط هنر او و وزرای پانترکش دادن آمار فاجعه آمیز از عملکرد جمهوری کثیف آخوندی اسلامی است، و جوری انتقاد میکنند تو گوئی اینها خودشان یک پایه خرابکاری‌ها و دزدی‌ها و نابود سازی‌ها نبودند!! و این وقاحت فقط از یک پانترک اخوانی بر میاید و بس! هیچ موجودی را نمیتوان یافت که کمی‌ شرف در وجودش باشد و به این راحتی‌ و با این وقاحت بتواند دروغ بگوید، بجز ترک‌ها و اخونی‌ها و این آخوند حسن کثیف، هم تورکه هم اخونی و سابقه خانوادگی هم در ایران نداره و معلوم نیست از کدوم جهنم دره‌ای با فتنه ۵۷ به ایران صادر شده! )

ریچارد گوئن کارشناس مرکز تحلیلی «شورای اروپایی در امور روابط بین الملل» در مصاحبه با « گاردین» اعلام نمود که رهبر روسیه « اسب سیاه» واقعی در نشست آتی مجمع عمومی سازمان ملل خواهد بود. به عقیده این تحلیلگر معمای اصلی آن است که آیا ولادیمیر پوتین « نقش دیپلمات کبیر حمایت کننده از توافق با ایران را بازی خواهد کرد و یا از موضع کاملا ضد آمریکایی بهره خواهد گرفت».

گوئن متذکر شد: « سخنرانی اوباما در مقابل دو رقیب اصلی ژئوپلیتیکی آسان نخواهد بود. اگر وی از همکاری در مسأله ایران با آنها استقبال کند، منتقدان راست گرای آمریکا خواهند گفت که او در مقابل چین و روسیه ضعف نشان داده است. اگر مثل سال گذشته اعلامیه شدیدی در رابطه با اوکراین ایراد کند و یا در باره دریای جنوب چین سخن بگوید، سی و پوتین می توانند از پشت تریبون او را متهم به دامن زدن به اختلافات کنند».

آخرین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی چنین ترکیب نیرومندی ( مسخره‌ای ) از شخصیت های سیاسی در سازمان ملل غربی به مناسبت ۶۰ — مین سالگرد سازمان در آنجا گرد آمدند. در آن زمان جرج بوش رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس به دلیل جنگ غیر قانونی که با مخالفت شورای امنیت سازمان ملل غربی دو سال قبل از آن در عراق آغاز شده بود، تحت فشار سختی قرار گرفتند. ( فشار آنقدر سنگین بود که با براه انداختن بهار عربی‌، به لیبی‌ هم حمله کرده و شالوده آن کشور را نیز مانند عراق از هم پاچیدند! اینجوری فشار سنگین بود !) هو سین پین در آن زمان رئیس جمهور چین بود و دومینیک د ویلپم نخست وزیر فرانسه در آن نشست حضور داشت. ولادیمیر پوتین نیز در آنجا حضور داشت. شایان ذکر است که او یگانه رهبر جهان است که دهسال پیش در مقام رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی شرکت داشت و تا کنون قدرت خود را حفظ کرده است. 


( و احتمالا ده سال دیگر هم بر سر جای خود خواهد بود، مردم روسیه شانس آوردند که کسی‌ مانند پوتین همان نقشی‌ را که رضا شاه کبیر در ایران بازی کرد، برای روسیه اجرا نمود، چرا که پیش از پوتین و در زمان بوریس یلتسین اولین رئیس جمهور روسیه کنونی، و پس از فروپاچی اتحاد جماهیر شوروی، روسیه میرفت تا به یک بالکان دیگر تبدیل شود، و شاید بسیار فجیعتر، و همانگونه که رضا شاه کبیر، ایران را ته چاه سقوط و ویرانی بالا کشید و نجات داد، پوتین هم روسیه را از نابودی مطلق و تکه پاره شدن بیشتر رهانید. و برعکس ایرانی‌‌ها که قدر رضا شاه را ندانستند، و ناسپاسی کردند و نتیجه‌اش را هم دارند می‌بینند، ( ایرانی‌‌ها تنها مردمی هستند در دنیا که دولت خود، پرچم خود و هویت خود را ندارند ! یعنی‌ از پلستینی‌ها بیچاره تر و بی‌پناه تر و آواره‌ ترند ! ایرانی‌‌ها تنها ملتی هستند در دنیا که اجازه دارند ، هر چه و هر که میخواهند باشند بجز ایرانی‌ بودن (ترک و عرب بودن در ایران جایزه دارد!!)، و آنچنان بیچاره اند که حتی برای پیروزی تیم‌ فوتبال کشورهان هم اجازه ندارند جشن بگیرند!!! و آنقدر بیچاره اند که همه ثروتشان را میدهند مردم دنیا با آن لذت ببرند، و خود برای همان‌هایی‌ که ثروتشان را چپاول میکنند، کارگری میکنند. و آنقدر بیچاره اند که با پول خودشان سلاح خریده و تو سر خودشان میزنند، و آنقدر بیچاره اند که دلشان خوش است که اجازه دارند یواشکی نفس بکشند! و همه اینها بدلیل ناسپاسی و حماقت و بی‌ خردی است که مرتکب شده‌اند،‌ای بیچاره‌ها ) ، برعکس ایرانی‌ ها، روس‌ها سپاس گذارند و پوتین روی چشمشان جا دارد، و اگر پوتین به مرگ غیر طبیعی نمیرد ، تا زمانی‌ که زنده است، رهبر روس‌ها باقی‌ خواهد ماند. احترامی که دنیا برای پوتین قائل است بدین سبب است و نه هیچ ضابطه و یا رابطه دیگر، چرا که پوتین هم اشتباهات و معایب خود را دارد و خالی‌ از عیب نیست)

هیچ نظری موجود نیست: