۹.۵.۹۴

انفجار در خط آهن قطار تهران‌ - آنکارا و انفجار در خط لوله گاز ایران به اروپا در ترکیه، توسط وزارت اطلاعات ترکیه


ایرنا وابسته به وزارت اطلاعات ترکیه در خبری فوری نوشت:
قطار آنکارا - تهران روز پنجشنبه در داخل خاک ترکیه مورد حمله قرار گرفت ولی آسیب جانی در برنداشت.این حادثه در منطقه گنچ در استان بین گل بر اثر انفجار مین رخ داد. حریت نوشت مین یاد شده از طریق کنترل از راه دور منفجر شده است.

سلیم کوشگر استاندار بین گل در این باره گفت : در این حادثه چند واگن و بخشی از خط راه آهن آسیب دید ولی این حادثه آسیب جانی در برنداشت و قطار به حرکت در مسیر خود ادامه داده است. وی افزود: قطار مسافربری آنکارا - تهران موسوم به ترانس آسیا مورد حمله عناصر "پ.ک.ک" قرار گرفته است!!!


و این ترک خر نمی‌گوید که پ ک ک برای مبارزه با دولت فاشیست و قاتل و جنایتکار ترکیه به نفع او کار نمیکند و عملیاتی انجام نمیدهد که آرزوی ترک هاست. قطار آسیا که توریست به ایران میاورد تنها مورد حسادت و نفرت ترک هاست و ترک‌ها خشمگین از دو مطلب:
۱- از اینکه سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان به دلیل جنگ داخلی‌ گسترده در ترکیه، رسما به شهروندان خود هشدار دادند که از سفر به ترکیه بپرهیزند، و وارد شهر‌های ترکیه نشوند،
از پیش هم ترک‌ها با کتک زدن توریست‌های چشم بادامی، این توریست‌ها را از ترکیه راندند، و دیگر هیچ کشوری که شهروندانش چشم بآدمی باشند به ترکیه سفر نمیکند!
خیلی‌ پیشتر از این هم اعراب از سفر کردن به ترکیه دست برداشتند، چرا که به ماهیت خبیث ترک‌ها که زیر پرچم اسلام پنهان کرده‌اند پی‌ برده و ترکیه را همان داعش میداند، و می‌دانند که ترک‌ها جز به پول بهیچ مذهبی‌ اعتقاد ندارند و بهمین دلیل هم دیگر هیچ عربی‌، حتی اخونی‌ها هم دیگر به ترکیه محل سگ نمی‌گذارند!
بعلاوه ماجرای کتک زدن ملوانان امریکای در استانبول و گونی کشیدن بر سر آنان توسط عوامل وزارت اطلاعات ترکیه که چند ماه پیش صورت گرفت، همه توریست‌های امریکایی را از ترکیه پراند و همگی‌ اینها باعث شده که ترکیه کل توریست‌های خود را از دست بدهد و ترک‌ها عجیب از این مطلب خشمگین و ناراحت اند و از همه اینها ناراحت کننده تر برای ترک ها، راهی‌ شدن توریست‌ها به ایران است که بشدت به آن حسادت میکنند و هر کاری انجام میدهند تا توریست‌های ایران را هم بپرانند (و نمیدانند که با این کار چه خدمتی به ملت ایران میکنند) و منفجر کردن قطار توریستی یکی‌ از همین واکنش‌های برخاسته از حسادت ترکی‌ است.

۲- عدم کمک ناتو و فرستادن نیروهای زمینی‌ به ترکیه که باعث سرخوردگی و خشم ترکی‌ شده و ترک‌ها برای انتقام این دهان کجی ‌اروپایی‌ها به خود، خط لوله گاز را منفجر می‌کند تا از انتقال گاز ایران به اروپا جلوگیری کرده و اینچنین ‌اروپایی‌ها را تهدید کرده و بچزانند ( و باز نمیدانند که با این کار چه خدمتی به ایرانیان میکنند)
پس ترک خر احمق برای زدن چند هدف با یک تیر میاید و خط آهن و خط لوله گاز منفجر می‌کند، و گناه را هم گردن پ ک ک می‌اندازد که از هیچ کدام اینها سودی نمی‌برد.
جنگ داخلی‌ که در سرزمین اشغالی و جعلی بنام ترکیه، سالها است که براه است، و با خباثت ترکی‌ و کشتار کرد‌ها بوجود آمده، در ماه‌های اخیر و بویژه پس از کشتار ۳۰۰ دانشجوی کرد در شهر پرسوس کردستان که در چند هفته گذشته توسط جنایتکاران ترک رخ داد، شدت گرفته و عملا همان ناامنی که در شهر‌های افغانستان و عراق وجود دارد در شهر‌های مختلف ترکیه نیز بوجود آمده است.

میهن پرستان پ ک ک که برای دفاع از خود و کودکانشان که با انواع و اقسام بمب‌های شیمیای و غیر شیمیایی توسط ترک‌ها کشتار می‌شوند، و در پاسخگویی به گوشه‌ کوچکی از جنایت ترک‌ها و نسل‌کشی کردی که در شرف وقوع است، تا کنون با دست خالی‌ دهها مامور پلیس و نیروی نظامی ترکیه در این جنگ داخلی‌ کشته و یا زخمی کرده اند. توجه دارید که پ ک ک تنها به نیروی نظامی حمله می‌کند و مانند ترک‌های همجنسباز ترسوی جنایتکار به زنان و کودکان ترک کاری ندارد و بغیر نظامیان کوچکترین تلنگری نزده است.
و در عوض تنها در یک هفته گذشته بیش از یک هزار و ۳۰۰ تن از کرد‌ها دستگیر و بیش از هزاران تن‌ کرد غیر نظامی توسط ترک‌ها بمباران و کشته شده‌اند!! پیش از آن هم هزاران تن‌ کرد بازداشت و در زندان‌های مخوف ترکیه تحت شکنجه قرار گرفته‌اند و هزاران کرد در دو شهر کردستان زورمگار و کوبانی سوریه کشتار شده‌اند.
مرگ بر ترکیه و ‌اروپایی خبیث و جانی!

هیچ نظری موجود نیست: