۱۳.۴.۹۴

یمنی ها بخش جدا شده از کشورشان را, به مام میهن باز میگردانند


پس از حملات ناجوانمردانه و وحشیانه و متجاوزانه ارتش اهریمنی ناتو زیر پرچم حکومت ظالم سعودی به کشور همسایه, بیدفاع و بیگناه یمن, و پس از کشتار و آوارگی و تحمیل جنگ ناخواسته به ملت یمن, جنبش جدیدی به نام "جوانان نجران" در عربستان تشکیل شده که هدف خود را برگرداندن استان نجران از عربستان به یمن اعلام کرده است.

در طول ۸۰ سال تشکیل حکومت صحرا به نام خلفای سعودی از طرف انگلیس ها, و تشکیل کشور ! عربستان بدست جاسوس انگلیس لورانس عربستان در طی سال های ۱۹۳۰ کشور کهنسال یمن بارها از طرف عربستان در دوره های مختلف مورد تجاوز قرار گرفته و ویرانی و کشتار های بدلیلی را تحمل نموده است , در یکی از این تجاوزات در سال۱۹۶۳ بود که حکومت دست نشانده و جعلی عربستان با کمک تسلیحاتی انگلیسی و با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین جهانی ( قوانینی که تنها برای بستن و اسارت دست و پای شرقی ها ساخته شده , در حالی که غربی ها هر زمان که بخواهند به این قوانین میشاشند !) به یمن حمله کرده و استان نجران را با قلدری و زور از بدنه کشور یمن جدا ساخته و این استان در سال ۱۹۶۴ با حمایت انگلیس به عربستان ملحق و در سازمان ملل غربی بنام عربستان زده شد!! ساکنان نجران از آن زمان تا بحال بخاطر تبعیض دائمی و ستم و ظلم وهابی ها در حق آنها در رنج و عذاب الیم و فقر و بیچارگی بسر میبرند.
جمعیت نجران نزدیک به دو میلیون تن است که بیش از دو سوم آنان شیعه هستند.




به گزارش خبرگزاری ها ، مردم بجان آمده منطقه نجران به تازگی با اعلام تشکیل جنبش «آزادگان نجران» از تاسیس جنبش سیاسی و میهنی دیگری با نام «جوانان نجران» خبر داده و هدف خود از تشکیل این جنبش را :


 ۱- بازگرداندن این بخش جدا شده از یمن به مام میهن,
 ۲- پایان دادن به ظلم و ستم حکومت جنایتکار و وابسته سعودی و کوتاه کردن دست جنایتکاران انگلیسی-وهابی از جان و مال مردم نجران اعلام کردند.


هیچ نظری موجود نیست: