۶.۵.۹۴

ناتو ضمن پشتیبانی از جنایت هولناک ترکیه درخواست دولت تروریست و جنایتکار ترکیه را رد کرد


ناتو پشتیبانی کامل خود از کشتار کرد‌ها توسط جنگنده‌های خود و زیر پرچم ترکیه را اعلام کرد ولی‌ درخواست ترکیه مبنی بر فرستادن نیروهای زمینی‌ ناتو به مرز‌های این کشور را رد کرد.

به گزارش یورو نیوز، سفرای ۲۸ عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز سه شنبه در بروکسل گرد هم آمدند تا در نشستی اضطراری درباره عملیات جنایتبار ترکیه در برابر کرد‌ها و به بهانه مبارز با داعش به بحث و گفت وگو بنشینند.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در ابتدای این نشست بر حمایت و پشتیبانی ناتو از ترکیه تاکید کرد و گفت: «نشست امروز که به موضوع بی‌ثباتی! در مرزهای ترکیه و در نتیجه مرزهای ناتو می پردازد، نشستی بجا !! و از نظر زمانی مناسب است. ناتو از نزدیک تحولات منطقه را دنبال می کند و پشتیبانی و همبستگی کامل خود را با ترکیه، همپیمانمان اعلام می کنیم!!!»

این نشست بدرخواست دولت وحشی و جنایتکار و تروریست آنکارا تشکیل شده و پنجمین بار در طول حیات ناتوست که یکی از اعضای آن چنین نشستی را درخواست می کند.

آنکارا در روزهای اخیر چند حمله هوایی در خاک سوریه علیه کرد‌ها انجام داده و به جنگنده‌های آمریکایی نیز اجازه استفاده از پایگاه نظامی اینجرلیک را داده است.

ترکیه پس از آن که هفته گذشته در یک حمله جنایتکارانه ، ۳۰۰ دانشجو کرد را در شهر پرسوس کردستان کشتار کرد، همزمان به دو شهر زور مگار و کوبانی در خاک سوریه حمله زمینی‌ و هوایی کرده و این دو شهر را با خاک یکسان ساخت و صد‌ها هزار کرد را قتل‌عام کرد. و سپس دست جلو را گرفته برای اینک جامعه جهانی‌ نسبت به این کشتار وحشیانه و هولناک واکنش نشان ندهند، بلافاصله درخواست کمک نیرو‌های زمینی‌ ناتو را کرد و با اینکه می‌دانست این درخواست غیر قانونی‌ است ولی‌ برای سرپوش گذاشتن بر جنایت هولناک خود و نشان دادن اینکه تنها نیست و در این جنایت نیروهای ناتو هم شرکت داشتند درخواست خود را به ناتو داد. امروز در نشست ناتو ، غربی‌های رسما اعلام کردن که دستشان با ترکیه آلوده به خون هزاران کودک کرد و مردم غیر نظامی است و این جنایت شریک هستند!

هیچ نظری موجود نیست: