۹.۵.۹۴

یک تروریست افراطی یهودی، با حمله به راهپیمایی همجنسگرایان در اورشلیم تعدادی را زخمی ساخت.



به گزارش یورو نیوز، یک تروریست یهودی در جریان رژۀ روز پنجشنبه همجنسگرایان در اورشلیم شش نفر را به ضرب چاقو مجروح کرد. حال دو تن از مجروحان وخیم گزارش می شود.

ضارب، يشای سشيسيل، یهودی بنیادگرایی است که فریاد زنان از پشت سر به راهپیمایی کنندگان حمله ور شد. این مرد مهاجم که در سال ۲۰۰۵ میلادی نیز در حمله مشابه‌ای سه نفر را زخمی کرده و به ۱۲ سال زندان محکوم شده بود، سه هفته پیش آزاد و از زندان بیرون آمده بود.

پس از این که پلیس ضارب را دستگیر شرکت کنندگان در رژه سالانۀ همجنسگرایان به راهپیمایی خود ادامه دادند. بنی، یکی از راهپیمایی کنندگان جوان گفت: «همجنسگراستیزی در شهر ریشه دوانده است و هدف رژه و راهپیمایی ما تلاش برای تغییر چنین نگرشی است و امیدواریم موفق خواهیم شد. این صحنۀ حاصل عمل یک فرد است. امید که افرادی مثل او در اقلیت هستند.»

رووین ریولین، رئیس جمهور اسرائیل این حمله را محکوم کرده و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، آن را مغایر با ارزش‌های بنیادین اسرائیل خوانده است!!!


ارزش‌های بنیادین قوم یهود همین است که مرد یهودی انجام داده است، یعنی‌ حرام دانستن همجنسگرایی و لعن و نفرین همجنسگرا ها، و این بنیامین نتانیاهو نه از تاریخ خبر دارد نه از مطالب دینی یهود و نه از جغرافیا چیزی حالیش میشود. و آنچنان سرش به ترور و تروریست بازی و تروریست پروری گرم است که حتی نمی‌داند در اطرافش چه می‌گذرد. و تنها هنرش براه انداختن نمایش‌های احمقانه و دشمنی ساختگی با اشغالگران ایران از تریبون‌های جهانی‌ است تا بدین ترتیب چهره اهریمنی آنان را پاک کرده و چپاول ملت ایران تداوم یابد.

یادآوری میشود تابستان امسال، تظاهرات مشابه در استانبول، توسط پلیس فاشیست ترکیه به خاک و خون کشیده شد و ۵۰۰ هزار ترک همجنسباز که برای برگزاری مراسم " افتخار می‌کنم ترک همجنسبازم " ، توسط ماموران کثیف اطلاعاتی ترکیه، لباس شخصی‌‌های داعشی و پلیس ترک، تار و مار گشتند. پیش از این شهر استانبول برای برگزاری باشکوه این مراسم مشهور و هر ساله هزاران همجنسباز از گوشه و کنار دنیا در استانبول جمع شده و بیش از ۵۰۰ هزار همجنسباز ترک را در این مراسم همراهی میکردند.









هیچ نظری موجود نیست: