۱۱.۴.۹۴

ناتو گرگ هار خود ترکیه را رها کرده تا کرد ها را تکه تکه کند ..... حمله جنگنده های ناتو به کرد های عراق زیر پرچم ترکیه!


نسل کشی کرد ها جلو چشم مردم دنیا همچنان ادامه دارد! یک روز نوبت کرد هاست که کشتار شوند روز دیگر نوبت شیعیان و این برنامه هر روزه غربیها و بازوی جنایتکار شان ترکیه است! در نتیجه یادآوری میشود که به قوانین جهانی و سازمان ملل غربی و شورای امنیت آن باید خوابیده شاشید!

جنگنده های ترکیه ( ناتو ) مواضع کرد های کردستان را در منطقه «افشین» و «قندیل» واقع در شمال عراق بمباران کردند و ده ها انسان بیگناه را بخاک و خون کشیدند !!!! مرگ بر اروپا و اتحادیه جنایتکار اروپا و مرگ بر ترکیه وحشی دد منش حیوان ضد بشر!

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، جنگنده های ترکیه ( ناتو ) روز گذشته شهر های کرد نشین را به بهانه مبارزه با مدافعان کرد که با دست خالی از زنان و کودکان خود دفاع میکنند , را در منطقه افشین و قندیل واقع در شمال عراق بمباران کردند.

طی چند روز اخیر جنایتکاران ترکیه با اعلام رسمی دخالت نظامی در سوریه اعلام کردند که با تشکیل هر نوع دولت و شهر کردی در شمال سوریه مخالف هستند!! در نتیجه باید کرد ها نسلکشی شوند و قتل ام عام گردند !

کارشناسان معتقد هستند که دولت فاشیست و نژادپرست و ضد بشر ترکیه (به حمایت همه جانبه ارتش ننگین ناتو ) هم توسط حملات نظامی مستقیم و هم با ایجاد گروه های تروریستی مانند النصره و داعش و بمب گذاری و حملات تروریستی انتحاری برای کشتار کردها و شیعیان در کشور های عراق و سوریه و بحرین و یمن و تونس و مصر و لبنان و امارات و عربستان استفاده می کند.
پیش از این نیز ارتش ترکیه (ناتو ) و دیکتاتور وحشی و بیسواد و جانی و روانی ترکیه اعلام کرده بود که در تعقیب کرد ها و کشتار آنان دخالت مستقیم نظامی کرده و وارد حریم هوایی دو کشور عراق و سوریه خواهد شد و قوانین جهانی کیلویی چند؟؟











هیچ نظری موجود نیست: