۱۴.۳.۹۴

ماهی پیاده رو کوچولو !




پایگاه خبری العام مینویسد: یک ماهی عجیب که در استرالیا زندگی می کند، می تواند روی زمین راه رفته و از اکسیژن هوا تنفس کند!
این ماهی در ظاهر طبیعی به نظر می رسد اما قدرتی غیرطبیعی دارد. او می تواند از آب خود را به سمت ساحل پرتاب کند و سپس خودش را به خشکی برساند.
این ماهی عجیب می تواند از اکسیژن هوا استفاده کند. این ماهی همچنین می تواند بیش از شش روز زنده بماند.
ماهی به محض ورود به خشکی، خطری برای پرندگان به شمار می رود زیرا بدنش از یک ماده لزج مانند پوشیده شده و همین امر باعث می شود که به گلوی پرندگان چسبیده و معلق بماند.
به گزارش شبکه سی ان ان، این ماهی در دو جزیره در کوییزلند کشف شد و مسئولان استرالیایی فکر می کنند که ماهی از طریق قایق های ماهیگیری وارد استرالیا شده باشد. این ماهی عجیب بتازگی از طرف غربی ها دیده شده در حالی که مردم محلی هزاران سال است که این ماهی را کشف کرده و میشناسند ولی چون غربی ها تازه این ماهی را دیده اند از این پس هم اسم این ماهی یک اسم غربی و احتمالا با نام کاشف ان خواهد بود و هم تاریخ تولدش از زمانی که غربی ها آنرا دیدهاند نوشته خواهد شد. آینده این ماهی هم احتمالا به این ترتیب خواهد بود که نخست به اروپا برده شده و پس از ۲۰ سال آنرا ماهی فرانسوی و یا انگلیسی خواهند نامید ! 


از صیادان خواسته شده است تا قایق هایشان را بازرسی کنند و اگر این ماهی را یافتند آن را به آب بیاندازند.

هیچ نظری موجود نیست: