۵.۴.۹۴

پس از کشتار دیشب کرد ها توسط تروریست های داعش, تروریست های ترک-انگلیسی داعش جمعه خونین دیگری را رقم زدنند !!


پس از حمله وحشیانه ارتش ترکیه به شهر کوبانی که شب جمعه صورت گرفت و در پی آن صد ها کرد بیگناه کشته و مجروح شدند, تروریست های ترک - انگلیسی داعشی که همانا ارتش ترکیه میباشند, روز جمعه مانند گرگ هار به نقاط مختلف دنیا حمله کرده و صد ها تن را کشتند . تا هم کشتار وحشیانه کرد ها را تحت شعاع قرار دهند و هم تعداد بیشتری از مردم بیگناه را قربانی توحش و روان بیمار خود کرده باشند.اولین جنایت در کویت صورت پذیرفت.


امروز جمعه ۲۶ جون برابر با ۵ تیر ماه ۱۳۹۴ خورشیدی , ظهر به وقت محلی در نماز جمعه یک انفجار انتحاری در شهر کویت پایتخت کویت در مسجد شیعیان رخ داد که دهها تن شیعه مسلمان روزه دار را کشته و صد ها تن دیگر را راهی بیمارستان ساخت . گفته میشود در هنگام انفجار بیش از ۲۰۰۰ شیعه مشغول نمازگزاری روز جمعه بودند. گروه تروریستی داعش و یا همان ارتش ترکیه مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت!








همچنین امروز جمعه ۲۶ جون برابر با ۵ تیر ماه ۱۳۹۴ خورشیدی , دو تروریست داعشی به دو هتل در تونس حمله کرده و با مسلسل توریست ها را که در ساحل آفتاب گرفته بودند را به رگبار بستند که در این حادثه شوم هم ده ها تن مردم بیگناه کشته و ده ها تن دیگر مجروح گشتند . گفته میشود اکثر توریست های کشته شده آلمانی هستند . گفته میشود بیش از ۳۹ تن کشته شدهاند . یکی از تروریست ها در محل توسط پلیس کشته و دیگری موافق به فرار شده است . اقتصاد تونس به صنعت توریسم وابستگی شدیدی دارد و این حادثه و حادثه حمله به موزه تونس که چندی پیش توسط داعشی ها صورت گرفت لطمه جبران ناپذیری را به اقتصاد تونس و دولت این کشور میزند و البته هدف از بین بردن جاذبه گردشگری در کشور های کهن که آثار امپراتوری پارس ها را در خود دارند میباشد , چنانچه در یمن, سوریه و عراق و لیبی صورت گرفته است .

همچنین رسانه‌های محلی در فرانسه از وقوع یک یا چند انفجار در یک کارخانه گاز در جنوب شرقی شهر لیون خبر می‌دهند.

در نزدیکی محل حادثه جنازه یک مرد بی‌سر پیدا شده است. کنار جنازه این مرد یک پرچمی "اسلامی" قرار داشته است. مرد سربریده شده یک بقال محلی است . یاداوری میشود سربریدن از سنت های دیرینه فرانسوی ها است و گیوتین ساخت دانشمند این کشور است که در یک ساعت میتوانست سر ده ها انسان را بزند !

چند تن نیز در پی انفجارها در محوطه کارخانه گاز مجروح شدند. دست‌کم یک نفر در پی این حادثه بازداشت شده است. گفته میشود که کارخانه گاز مطلق به یک آمریکای بوده و و این حادثه میتواند با جو متشنج و مغرضانه بین فرانسه و آمریکا ارتباط داشته باشد .

فرد بازداشت‌شده به نقل از رسانه‌های محلی فرانسه یک مرد حدود ۳۰ ساله است که خود را عضو گروه تروریستی "دولت اسلامی" معرفی کرده است.

برخی از اخبار حاکی از آن است که این مرد مظنون با خودروی خود به یک تانکر گاز برخورد کرده و موجب انفجار آن شده است.

این اخبار و همچنین ارتباط این حادثه با "دولت اسلامی" تا کنون رسمأ تأیید نشده است. وزیر کشور فرانسه راهی محل حادثه شده است.

هیچ نظری موجود نیست: