۷.۴.۹۴

فاجعه کوبانی و شکست ارتش ترکی


فاجعه کوبانی و شکست ارتش ترکیه موجب شد که دیکتاتور ترکیه, رجب طیب عردوغان خواستار کنار گذاشتن بازی "موش و گربه " و یا پنهان کردن ارتش ترکیه زیر پرچم سیاه داعش شده و دستور دخالت , حمله و تجاوز مستقیم ارتش ترکیه به سوریه را بدهد !

به گزارش خبرگزاری ها ,حملات وحشیانه , خونبار و جنایتکارانه ارتش ترکیه , که پنجشنبه شب در تاریخ ۲۵ ماه جون سال ۲۰۱۵ در شهرکردی کوبانی در مرز سوریه-ترکیه بوقوع پیوست و در پی آن صدها کرد غیره نظامی کشته و مجروح گشته و تعداد زیادی از تروریستهای ترک ارتش ترکیه نیز کشته شدند, و پس از این حمله نظامی ناموفق ارتش ترکیه که در زیر پرچم گروه تروریستی داعش، صورت پذیرفت ( و به همین دلیل هم از تمامی امکانات ارتش ترکیه استفاه نمیتوانست شد), زنگ خطر را برای جنایتکاران آنکارا بصدا در آورد و موجبات عصبیت بیش از پیش دیکتاتور ترکیه را فراهم آورده و وی را مجبور به نشان دادن واکنشی خرکی کرد که همین واکنش بیانگر و نشان دهنده ذات و نهان سیاست های مزورانه ترکی او و دولت فاشیست ترکیه است و دیکتاتور با نشان دادن عصبیت خود پرده از روی جنایات خود برداشت !

روزنامه حریت ترکیه فاش کرد که پس از حمله ناموفق نظامی ارتش ترکیه به شهر بیدفا کوبانی, دیکتاتور ترکیه, رجب طیب عردوغان خواستار دخالت مستقیم ارتش در سوریه شده است!!!

به گزارش العالم :
دیکتاتور ترکیه از ارتش خواسته است به بهانه مبارزه با تندروها از سلاح های پیشرفته تری که فقط میتواند در اختیار ارتش یک کشور باشد ! برای حمله به اهدافی در عمق خاک سوریه و تجاوز بیشتر به این کشوراستفاده کند!!
به گزارش این رسانه,آنگونه که مشخص است سناریوهای بحران ساز برای سوریه بی وقفه در جریان است، و ترکیه با وجود مداخله آشکار و علنی در جنگ و تجاوز و کشتار در سوریه، نمی تواند به وعده های جنایتکارانه خود بغربی ها عمل کند و با کابوس تسلط کردها بر شهر خودشان کوبانی مواجه است !!

اما ناظران معتقدند حمله کورکورانه ارتش ترکیه به شهر کردی کوبانی که نیروهای کرد بار دیگر برآن تسلط یافته و تروریست های ترک-انگلیسی داعش را از آنجا بیرون راندند، و حمله کاملا ناجوانمردانه و غافلگیرآنه صورت گرفت, اما شکست ارتش ترکیه در این حمله غافلگیرآنه نبود و این مسئله موجب ناخرسندی دیکتاتور جنایتکار ترک عردوغان شد و به همین دلیل وی باوجود خطرات زیاد گرایشات خصمانه علنی در سطح منطقه، از ارتش ترکیه خواست بازی موش و گربه را کنار گذشته و مستقیما وارد عمل شود.

ناظران تاکید دارند این درخواست عردوغان بسیار خطرناک بوده و ناشی از ناکامی وعده های داده شده وی به غربی ها ، کمی پس از ادعای احمقانه وی برای ایجاد مناطق حایل و پایگاههایی برای گروههای مسلح در شمال سوریه بوده است .

در حالی که این شرایط به تردیدهایی درباره رابطه ترکیه عضو پیمان آتلانتیک شمالی با داعش و دیگر گروههای مسلح پایان میدهد و اثبات دیگری برای نامیدن ارتش ترکیه بنام تروریستهای داعش است ، عملیات جنایتکارانه در کوبانی و شکست تروریست های ترک و ارتش ترکیه شکست مستقیمی برای عردوغان و وعده های احمقانه ای که بغربی ها داده است , بشمار می رود.




یاداوری میشود که ۴ سال است که مردم کرد منطقه با ارتش ترکیه که تحت حمایت کامل نظامی و مالی ارتش ناتو و یا پیمان آتلانتیک شمالی است با دست خالی میجنگند و کشته میشوند و نسلکشی میشوند و منابع مالی شان چپاول شده و به اروپا فرستاده میشود و فاجعه زمانی کمدی میشود که در امپراتوری رسانه ی اروپایی , مردم منطقه وحشی اند و اروپایی ها متمدن !! و ترک های جانی و تروریست جنگجویان مجاهد منطقه !!!




هیچ نظری موجود نیست: