۳۰.۳.۹۴

عرب را میشود از محیط وحش صحرا بیرون کشید, کت و شلوار تنش کرد و پشت میز در اروپا نشاند ولی محیط وحش را نمیشود از عرب بیرون کشید ! عرب یک بار دیگر شمشیر ( لنگه کفش ) از نیام بیرون کشید !


اروپاییها بشدت اینروزها تفریح میکنند ! یعنی نخست تروریست های ترک را تو کشور های ضعیف و بدون ارتش میفرستند و آنجا ها را بویرانی می کشانند و مردم را میکشند, سپس در لندن یا پاریس و یا ژنو نشست گفتگو صلح گذاشته ! و هم از خود جلسه و هم از حواشی ان فیلم تهیه کرده و مفصل میخندند !

به گزارش پایگاه خبری العالم به نقل از مشرق ( این پایگاه های خبری همگی جز امپراتوری رسانه ای غربی هستند و اگر گاهی مطلبی هم برخلاف سیاست های غرب مینویسند کاملا آگاهانه است ) : نشست گفتگوی یمنی - یمنی با مدیریت سازمان ملل غربی در شهر ژنو سوئیس با حاشیه هایی همراه بوده است! ( نام نشست را دارد که !!! گفتگو یمنی - یمنی !!! یعنی این عربستان نیست که جنگنده های غربی را با خلبانان غربی بدستور غربی ها بسوی یمن فرستاده و آنجا و مردم بیگناه یمن را بمباران میکند, این یمنی ها هستندکه با هم مشکل دارند !!! و باید بنشینند و گفتگوی صلح انجام دهند !!!)





همزمان با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی نماینده جنبش شیعیان انصارالله یمن، دو تن از اعراب همراه عبدربه منصور هادی دیکتاتور فراری یمن به سمت هیئت شیعیان یمنی لنگه کفش پرتاب کردند. ( پرتاب لنگه کفش نزد اعراب بدتر از فحش و الفاظ رکیک است! فرهنگ عربی دیگه کارش نمیشه کرد )


این کنفرانس که از سوی سازمان ملل متحد غربی و در حاشیه نشست گفتگو پیرامون بحران! در یمن در حال برگزاری است، به هنگام سخن گفتن "حمزه الحوثی" رهبر هیئت شیعیان انصار الله یک زن و یک مرد از تیم همراهان رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن با کفش به وی حمله کرده و به فحاشی‌های رکیک پرداختند.

این حمله فیزیکی!! :) هنگامی صورت گرفت که حمزه الحوثی در حال تشریح جنایات عربستان سعودی علیه مردم یمن بود، اما اظهارات نماینده انصارالله خشم برخی از اعضای هیات "جناح ریاض" را بر انگیخت و دو نفر از آنان به وی حمله فیزیکی کردند.

منابع خبری در این باره گزارش دادند که گروهی از مزدوران غربی تحت نام جدایی‌طلبان جنوب یمن! در حالی که پرچم یمن جنوبی!! را در دست داشتند، با به اهتزاز درآوردن پرچم سابق یمن جنوبی از روی عمد به تحریک دیگر یمنی‌ها می پرداختند. این تقسیم کشور ها به شمالی و جنوبی پس از جنگ جهانی دوم از شاهکار های غربی هاست, نمونه ؟ ویتنام, کره, ایرلند و و و 








هیچ نظری موجود نیست: