۱۸.۳.۹۴

دیکتاتور ترکیه در انتخابات تقلبی و نمایشی یکبار دیگر دموکراسی ترکی را با انفجار و کشتار مخالفان بنمایش گذاشت و با وجود اثبات حمایت خود از تروریست های جانی بر سر قدرت ماند


امپراتوری رسانه ای اروپایی از صبح امروز تمامی تلاش خود را بکار انداخته تا از ترکیه و انتخابات مسخره آن یک نمایش دموکراتیک بسازد و چنین وانمود کند که انتخابات مسخره و خونبار و وحشیانه ترکیه یک انتخابات آزاد و راستین و واقعی بوده است! و دیکتاتور باخته و برنده کرد ها هستند!!!! چرا؟ به چند دلیل ساده:

- تا تقلب دستگاه حاکم و دولت فاشیست و جنایات کار دیکتاتور ترکیه در انتخابات را بپوشانند . انتخابات بسیار آبکی را موفق نشان داده و آنرا یک برد برای طرف مقابل بدانند !! در حالی که در عمل دیکتاتور پیروز انتخابات است و مجددا در ترکیه حکومت می کند ! در حرف کرد ها و مخالفان را پیروز معرفی میکنند !!! اینچنین ترک ها را احمق میدانند و آنان را کره خر فرض میکنند!

- تا سرپوش بر روی جنایات دو روز پیش از انتخابات دستگاه اطلاعتی ترکیه که در پی آن هزاران کرد سلاخی و کشتار و راهی بیمارستان گشتند , بگذارند ! در گردهمایی میلیونی کرد ها در روز جعمه گذشته هزاران کرد کشته و زخمی شدند و موج خشم کرد ها تا جای بود که ارتش جنایتکار جنگی ترکی با حمایت تروریست های داعشی وارد میدان شد و به سرکوب کرد ها پرداخت ! و همه اینها در پنهان و خفا و بدون رسانه ی شدن صورت گرفت ولی آنچنان تن ترک های کثیف را لرزاند که دست به دامان ارباب انگلیس شده و ارباب هم دیوانه وار در رسانه های خود دروغ تحویل دنیا میدهد ! و با همان شیادی که در ایران و مصر حکومت را در دست نوکران خود قرار دادند در ترکیه نیز با خر کردن بیش از پیش ترک ها و با تبلیغات سراپا ساختگی و دروغین حکومت را دوباره به دیکتاتور بیسواد و ملا زاده خدای خریت و جنایتکار که فیلم ها و اسناد مختلف در جهت اثبات جنایتکار بودنش در رسانه های ترکی پخش شد, "طیبه عردوغان "سپردند و برای شیره مالیدن با سر مردم دنیا و ترکیه همش از شکست او دم میزنند و یک ترک هم نیست بپرسد چگونه به کسی که بیشترین رای را آورده و دوباره صاحب دولت است بازنده میتوان گفت؟؟ !!!

- تا توحش ترکی را پوشانده و بجای آن تبلیغ انتخابات آزاد و فضای دموکراسی در ترکیه را کرده و حقیقت را واژگون نشان داده و دروغین و تقلبی و وحشیانه بودن انتخابات در ترکیه و دموکراسی ترکی را بپوشانند ! و این نمایش دموکراسی ترکی , مسخره ترین بعد این سیرک است ! آدمی میبایستی خدای حماقت باشد که چنین چیزی را باور کند.

- تا فضای آرامش مجازی ایجاد کرده و به ۳۰ میلیون کرد که آنچنان از نسلکشی و کشتار فرزندان و عزیزان خود خشمگینند که غرب با تمام تجهیزات نظامی و حمایت تسلیحاتی و امنیتی از دولت جنایات کار و تروریست ترکیه به وحشت افتاده و از این میترسد که این موج خشم تا قلب اروپا را به خاکستر تبدیل کند , دلداری داده باشند , در حالی که خر توترک خری و پدرت و جدت و اربابت انگلیس و فرانسه .

بنابر این با تبلیغات عظیم رسانه ی از امروز صبح پی در پی از پیروزی حزب کردی!! و شکست دیکتاتور و حزب جنایتکار حاکم دم میزنند !!!
رسانه هایی که حتی یک نیم جمله از فاجعه وحشتناک کشتار کرد ها در گردهمایی آنان در روز جمعه سیاه دم نزده بودند امروز پی در پی از شکست دیکتاتور میگویند در حالی که دیکتاتور و دولتش نشسته و به ریش و گیس احمق ها میخندند. ترک خری که از زور گرسنگی ۷۰ سال در اروپا مستراح میشست امروز دم از مستراح طلا میزند, و به یمن گذشتن دو خط لوله گاز ایران از این سرزمین اشغالی که تا ۱۰۰ سال پیش جز خاک ایران بود از نجاست و فرش به عرش رسیده است , از خانه ی مخروبه و پر از سوسک به کاخ نشینی دگردیسی یافته و با پول ملت ایران , کرد ها که اصلیترین ایرانی ها هستند و شیعیان که ایرانیان گمراه شده هستند را قتل عام میکند! چگونه و چرا ؟؟ چون یک گله آخوند کثیف جانی اخوانی عرب خائن و بیگانه بر جان و مال ملت ایران اختاپوس وار چنگ انداخته اند!


هیچ نظری موجود نیست: