۱۶.۳.۹۴

فاجعه وحشتناک جمعه سیاه در کردستان


انفجار چندین بمب قوی در گردهمایی میلیونی کرد ها هزاران کرد را تکه تکه کرد ! مرگ بر ترکیه 
وزارت اطلات ترکیه در دیاربکر کردستان فاجعه آفرید.... ! جنایات تازه وزارت اطلاعات ترکیه : انفجار چندین بمب قوی در بین یک میلیون کرد شرکت کننده در گردهمایی انتخاباتی در استان دیار بکر کردستان ده ها تن کرد را تکه تکه و هزاران تن کرد را راهی بیمارستان ساخت ! مرگ بر ترکیه

به گزاره رویترز روز جمعه ۵ جون ۲۰۱۵ در گردهمآئی بیش از یک میلیون کرد که از طرفداران حزب دموکرات کردستان (HDP) در دیار بکر بودند, چندین بمب قوی منفجر گشت که درپی آن هزاران تن کرد کشته و زخمی شدند.

یک شاهد عینی بنام گای مارتین، عکاس انگلیسی، به رویترز گفت : دو انفجار به فاصله پنج دقیقه از هم رخ داده است - نخستین بمب که در یک سطل زباله کار گذاشته شده بود صد ها تن را تکه تکه کرد و بمب بعدی که بفاصله دقیقی از اولی در مقابل ژنراتور برق منفجر شد با شدت دوبرابر بمب نخستین کرد ها را پاره پاره ساخت. من دست و پا هایی را دیدم که بر روی هوا پرواز میکردند !!! من چیزی وحشتناکتر از این فاجعه در زندگیم ندیده ام ! مردمی که وحشت زده در حال فرار به این سو و ان سو میدوند, مردمی که زیر دست و پا له میشوند, بدن های تکه تکه شده که هر سو پراکنده شدند و بوی باروت که با بوی خون آمیخته شده و فضای جهنم را بنمایش میگذارد !!!من تا دقیقی از جایم نمیتوانستم تکان بخورم ! این یک جنایت جنگی است !

وی اضافه میکند که پس از آن پلیس فاشیست ترکیه به جای کمک به زخمی ها از ترس هجوم مردم خشمگین, شروع به تیراندازی به سمت مردم کرده و تعداد بیشتری را کشته و زخمی ساخت . حتی به طرف کسانی که در حال فرار و یا کمک به مجروحین بودند تیراندازی کرده و دیوانه وار کرد کشی میکرد !! من چیزی وحشتناکتر از این فاجعه ندیده ام !!
این فاجعه بقدری گسترده و وحشتناک توصیف شده است که دیکتاتور ترکیه از ترس در تلویزون دولتی ظاهر شده و با وقاحت ترکی انر به گردن کسانی انداخت که میخواهند انتخابات فردا یکشنبه را با این کارتحت شعاع قرار دهند! مرگ بر ترکیه 


هیچ نظری موجود نیست: