۵.۴.۹۴

جنایت دوباره ترکیه در کوبانی ..... بنویس داعش بخوان ارتش ترکیه


ارتش ترکیه در زیر پرچم تروریست های ترک - انگلیسی داعش به کوبانی شهر کردی واقع در سوریه هممرز با ترکیه و یا سرزمین جدا شده از ایران که امروز ترکیه نامیده میشود ,حمله نظامی وحشیانه و غافلگیرانه کرده و دهه تن کودک و زن و بیگناه را بجرم "کرد بودن" کشتند . این اقدام وحشیانه از طرف مردم دنیا محکوم شده و هشتک #TeroristTurkey (ترکیه تروریست )در تویتر رکورد زد .
بنا بر گزارش های رسیده نیروی زمینی ترکیه زیر پارچم سیاه داعش از مرز ترکیه عبور کرده و به کوباانی حمله کرده و با تانک و توپ و سلاح های سنگین این شهر را که بتازگی مردم آواره خود را دوبار در خود جای داده بود, مجددا به میدان جنایات خود تبدیل ساختند ! مرگ بر ترکیه, مرگ بر حامیانه جنایتکار ترک خر وحشی , اتحادیه اروپا ی روانی !

در این رابطه سپوتنیک مینویسد :
کردهای ترکیه آنکارا ( فاشیست های نژادپرست ضد بشر که کشور جعلی ترکیه را بر روی اجساد میلیون ها مردم ارمنی و کرد ایرانی بنا کردند ) را به حمایت از گروه تروریست موسوم به "دولت اسلامی" (داعش) متهم کردند. به گزارش خبرگزاری "رویترز"، خانم فیگن یوکسکداغ، یکی از رهبران حزب دوکراتیک خلق ها ضمن اعلام این مطلب گفت: به داعشی ها ( ارتش ترکیه ) از طریق استان شاتلی اورفه ترکیه وارد شهر کوبانی سوریه شده اند.

گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" (داعش) دیشب حمله همزمان خود در چند شهر سوریه از جمله حسکه و کوبانی را آغاز کردند و صد ها تن مردم بیگناه کرد را کشتار کردند !
داعش (ارتش ترکیه ) پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز ۲۹ ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده یکی از بزرگترین معضلات فعلی مردم بیگناه آسیای مرکزی و شمال آفریقا است .
داعش بطور منظم با کمک کارگردانان هالیوود , "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای تهیه شده در استادیو های هالیوود را در اینترنت منتشر می کند. و به این ترتیب تلاش در گم کردن رد پای جنایتکاران غربی را دارد .




همچنین به گزارش پایگاه خبری العالم،
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده و درگیری در شهر کردی کوبانی سوریه نزدیک مرز ترکیه، دست کم ۱۲ کشته و ۷۰مجروح برجا گذاشت. یک مسؤول یگان های دفاع مردمی کردهای سوریه گفت: یک خودروی بمب گذاری شده نزدیک دروازه مرزی در شهر کوبانی منفجر شد و همزمان عناصر گروه تروریستی داعش که از ترکیه وارد خاک سوریه شده بودند، از سه محور حمله غافلگیرانه ای را به شهر کوبانی آغاز کردند؛ که این حمله تروریستی همزمان با وقوع یک انفجار انتحاری نزدیک گذرگاه مرزی بینار آغاز گردید.

عناصر داعش برای این حمله، لباس نیروهای کرد را به تن کرده بودند.
همچنین فعالان سوری اعلام کردند عناصر گروهک تروریستی داعش، حداقل ۲۳ تن کرد از مدافعان شهر کردنشین کوبانی از جمله چند زن و کودک و پیرمرد را تیرباران کردند!!

پس از انتشار خبر حمله داعش از ترکیه به داخل کوبانی ، ترکیه مدعی شد که عناصر داعش از داخل سوریه به این شهر یورش برده اند و نه ترکیه!! ترک وقیح
کردهای سوریه در ژانویه سرانجام توانستد پس از ۴ماه درگیری، شهرکوبانی و تعداد بسیاری از روستاهای اطراف آن را از وجود عناصر تروریست ترک-انگلیسی داعش پاکسازی کنند.


 





هیچ نظری موجود نیست: