۲۱.۳.۹۴

پوتین چسبیده به سینه نماینده اروپا وارد پارلمان اروپا شد !


اسپوتینک مینویسد: ماتئو سالوینی، رهبر حزب اپوزیسیون"لیگ شمال" ایتالیا با تی شرت دارای تصویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به نشست عمومی پارلمان اروپا در استراسبورگ آمد.

به گزارش خبرگزاری روسی "ریانووستی"، سالوینی به خبرنگاران گفت:" باید احمق بود تا به بازی جنگ با روسیه پرداخت". رهبر لیگ شمال گفت این تی شرت را هنگام سفر به روسیه خریده است.
سالوینی مخالف شدید و پرتحرک تحریمات علیه روسیه و یگانه رهبر حزب در ایتالیا است که بطور آشکار خواستار به رسمیت شناختن پیوستن کریمه به روسیه شده است.




در همین حال , پوتین که به ایتالیا سفر کرده است در سخنرانی خود در مراسم گشایش روز روسیه در نمایشگاه جهانی "اکسپو ـ ۲۰۱۵" در شهر میلان گفت روسیه و ایتالیا شرکای بسیار مهمی هستند که به منافع یکدیگر احترام می گذارند.

پوتین گفت:" روسیه و ایتالیا دارای روابط بسیار نزدیکی هستند" و یادآور شد که روابط تجاری، انسانی و فرهنگی دو کشور قدمتی ۵۰۰ ساله دارد ".

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان ساخت: روسیه یکی از اولین کشورهایی بود که از درخواست ایتالیا برای برگزاری نمایشگاه جهانی "اکسپو ـ ۲۰۱۵" در شهر میلان حمایت کرد و افزود:" ما با توجه و مسئولیت خاصی غرفه روسیه را آماده کردیم".

ماتئو رنتسی، نخست وزیر ایتالیا در این مراسم با حضور پوتین به نوبه خود اعلام کرد مسکو ورم حتی در اوضاع بین المللی دشوار فعلی کمافی السابق در یک صف برای حل مسائل جهانی تلاش می ورزند.


هیچ نظری موجود نیست: