۵.۳.۹۴

پول برای آبادانی در ایران نداریم, زیرا ساخت کاخ پارلمانی برای جیبوتی ها مهمتر است !

درحالیکه دیدن تصاویر خرمشهر ایران پس از ۳۳ سال جنگ اشک در چشم هر ایرانی‌ جمع می‌کند، جمهوری اشغالگر ، فاسد و دزد اسلامی در جیبوتی کاخ پارلمانی میسازد!!!




مامور انگلیس در ایران، علی لاری جانی رئیس طویله اسلامی در مراسم افتتاح کاخ جدید پارلمان جیبوتی در سال ۱۳۹۳ شرکت می‌کند.
در حالی‌ که جمهوری کثیف ضدّ ایرانی‌ آخوندی اسلامی پول این مردم را خرج آبادانی کشور‌های عربی می‌کند، خرم شهر و شهر‌های دیگر ایران تبدیل به ویران شهر شده و می‌شوند! علی‌ لاری جانی که در بین خود اشغالگران کثیف اسلامی به جاسوس انگلیس معروف است، در حال افتتاح کاخ پارلمان کشور عربی‌ جیبوتی است که با پول بیت‌المال ایرانی‌ ساخته شده است! در حالی‌ که مردم ایران در زاغه‌ها زندگی‌ میکنند و به گفته خود دولت آخوند شایّد حسن انگلیسی‌، ۱۱ میلیون از مردم ایران زاغه نشین و در اوضاع و شرایط غیر انسانی‌ روزگار می‌گذارند، پول ایرانی‌ خرج ساخت کاخ در کشور‌های عربی‌ میشود. ( قابل توجه آن دسته از پفیوز‌های خود فروشی که با پول وزارت اطلاعات آخوندی صاحب تلویزیون شده و این اشغالگران را ایرانی‌ میدانند!!)
جمهوری کثیف و اشغال گرا اسلامی آخوندی از سال‌ها پیش تاکنون کمک‌های مالی و غیرمالی به دولت جیبوتی ارائه کرده کا از جمله این کمک‌ها می توان اقدام ایران در ساختن ساختمان‌های جدید از جمله کاخ پارلمان جیبوتی دانست!!!
این ساختمان توسط یک شرکت ایرانی و با هزینه بیت‌المال ایرانی‌ که توسط آخوند کثیف و فاسد دزدیده شده ساخته و سال گذشته در سفر علی لاری جانی نماینده تام اختیار انگلیس در ایران به پایتخت جیبوتی افتتاح شد! این مردک پفیوز بارها از تریبون مجلس اعلام کرده که پولی‌ برای آبادانی در ایران نداریم!!!
به گزارش عصرایران، جیبوتی کشور کوچکی در شاخ آفریقاست. اهمیت این کشور کوچک به دلیل قرار گرفتن در ساحل تنگه استراتژیک تنگه یاقوت است.
تنگه یاقوت آبراهی است که دریای سرخ را به اقیانوس هند و آب‌های آزاد وصل می کند.
تنگه یاقوت را می توان نقطه اتصال شرق و غرب جهان دانست.

دریای سرخ از دو نقطه به آب‌های آزاد راه دارد. از شمال از طریق کانال سوئز به دریای مدیترانه و آب‌های آزاد و از جنوب از طریق تنگه یاقوت به اقیانوس هند و آب‌های آزاد راه دارد.




۳۶ سال پیش اینجا خرمشهر بود، شهری که بخاطر محیط زیبا و مردم شادش، برازنده نام خرم بود، امروز پس از ۳۶ سال حکومت بیگانگان جنایتکار آخوند ضّد ایرانی‌، به ویران شهر تبدیل گشته است، و پس از ۳۳ سال جنگ هنوز مانند آخرین روزی که ارتش صدام شهر را ترک کرد، دست نخورده باقی‌ مانده است!
هنوز یادگار‌های ارتش عراق در جای جای این شهر باقیست و این در حالی‌ است که پول این مردم خرج آبادانی شهر‌های عراق میشود، همان عراقی که شهر‌های خرم ما را به ویرانه تبدیل کرد!



اینجا مردمی زندگی‌ می‌کند که با زامبی‌هایی‌ که تازه از گور بدرامدند ، یکسان بوده در هم می‌لولند، چرا که اگر چه ارتش عراق با جانفشانی جوانان این مملکت مجبور به ترک این شهر شد ولی‌ هنوز طاعون صدام و نحوست نماینده اعراب یعنی‌ آخوند شاگرد ابلیس از این شهر پاک نشده و موذیانه و مکارانه به موجودیت کثیف خود ادامه میدهد و نتیجه این است که در تصاویر زیر می‌بینید!!






























و سئوالی که ذهن هر آدمی‌ که از دور نگاه می‌کند را میخورد این است که : یعنی‌ بین این چند میلیون آدمی‌ که اینجا زندگی‌ میکنند چند هزار تن‌ ایرانی‌ وجود نداره که بپرسد این همه پول نفت و گاز و اورانیوم و طلای این مردم کجا میره و چرا خرج این مملکت نمی‌شه؟؟؟؟ این مردم از چه می‌ترسند؟؟؟ می‌ترسند زاغه‌هایشان را از آنان بگیرند، و یا به مرگ تدریجیشان پایانی نهاده شود؟؟؟ چرا مرگ یک بار شیون یک بار را شعار خود نکرده و نمیریزند چند صد نفر آخوند کثیف و تروریست‌ها و اراذل و اوباش حامی‌‌اش را پودر نمیکنند؟؟؟
آیا رنگی‌ از این سیاه تر هم وجود دارد؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست: