۲۲.۲.۹۴

بریدن یا نبریدن، مسئله مهم این است، وگرنه اینکه نارنجی سر ببرد یا سیاه در اصل مطلب فرقی‌ ندارد.... داعش به جیش تبدیل میشود ! (شکسپیر)


سیرک تروریستی که غربی‌ها به راه انداختند، رنگ عوض می‌کند. تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، شماری از اعضای گروهک تروریستی موسوم به "جیش اسلام" را نشان می دهد که تعدادی از اسرای داعشی را اعدام می کنند. در این تصاویر عناصر "جیش اسلام" لباس‌های نارنجی رنگ به تن دارند، و به داعشی‌ها لباس‌های سیاه خودشان را پوشانده اند، بدین ترتیب در این تصاویر چنین القا می شود که جای قاتل و مقتول عوض شده است. در حالی‌ که جای قتل و مقتول عوض نمیشود، فقط جای رنگ‌ها عوض میشود آن هم برای تنوع، چرا که تروریست‌ها همان ترریست‌های پیشین هستند، فقط پالونشان عوض شده! و دلیلش هم این است که گند تروریست‌های ترک داعشی درآمده، اسم و رنگ لباسشان را عوض کردند ( یعنی‌ پالونشان را عوض کردند) تا مثلاً به دنیا کلک ترکی‌ بزنند!! :) پیش از این هم رهبری تروریست‌های جیش به پابوس رهبر تروریست‌ها و دیکتاتور ترک‌ها ، عردوغان رفته بود.




تروریست‌های جیش که با رنگ ملی‌ هلندی‌ها یعنی‌ نارنجی که اتفاقاً رنگ لباس سوپر‌های شریف ایران هم هست،
در عملیات اعدام دسته‌جمعی همان روش‌های تبلیغی و رسانه‌ای داعش را که مبتنی بر هراس و رعب‌افکنی است، به کار گرفته اند و هیچ چیز تازه‌ای نشان نداده اند. از بس این غربی‌ها کودن و بی‌ هنرند و هیچی‌ از خودشان ندارد. فقط تو تقلید و کپی‌ برداری و دزدی استادند.
منبع خبر : العالم


هیچ نظری موجود نیست: