۱۷.۲.۹۴

تا وقتی‌ سعودی‌های عربستان مسلمان کشی میکنند، مسلمانان احتیاج به دشمن ندارند! خادمین حرمین شریفین به خون مسلمین تشنه اند!!


در پی‌ دفاع یمنی‌ها در مقابل تجاوز وحشیانه عربستان ، تعداد از تن‌ لش‌های سعودی کشته شدند.


در حمله خمپاره‌ای به منطقه نجران در عربستان که روز سه شنبه اتفاق افتاد، سه سعودی کشته و شماری نیز زخمی شدند.
به گزارش پایگاه خبری العالم، وزارت کشور عربستان، روز چهارشنبه اعلام کرد: یمنی ها با شلیک خمپاره و کاتیوشا به منطقه نجران واقع در جنوب غربی عربستان، ۴ نفر را کشته و ۱۰ نفر را زخمی کردند.

این حمله، همزمان با برگزاری نشست حاشیه نشینان خلیج پارس در ریاض با حضور فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه ملقب به احمقترین رئیس جمهور دنیا صورت گرفت. احمقترین رئیس جمهور دنیا که این روز‌ها نقش کبوتر نامه رسان را بازی می‌کند، در سفر به عربستان و پیش از آن به قطر، میلیاردها یورو جنگنده رافال به این دو کشور عربی فروخت و اکنون برای فروش این جنگنده به امارات مشغول چانه زنی‌ است، و اعراب پول باد آورده نفت بدست آمده از سرزمین‌های جدا شده از ایران که در ۱۰۰ سال پیش به وقوع پیوست را خرج کشتار مسلمانان فقیر میکنند!
و این مسلمانانی که به مکه سفر کرده و بدین ترتیب دولت کثیف و جنایتکار سعودی را حمایت میکنند، بدانند که در این جنایات شریک اند و غیر مستقیم دست‌هایشان به خون دیگر مسلمانان آلوده است.


تن‌ لش‌های ال سعود که خود را خادمین حرمین شریفین ( بتکده اعراب در سالهای خزندگی و پا برهنگی و توحش افسار گسیخته شان) مینامند !!! و هر ساله از راه، زیارت فریبخوردگان، بازیخوردگان و بت پرستی ناآگاهان و احمق‌ها که به زیارت یک سنگ سیاه ساخته ایرانیان باستان میایند، گول اتحادیه اروپا را خورده و خود آغازگر تجاوز به یمن است و همچنان به حملات روزانه خود به یمن ادامه می دهد، و ظرف مدت ۲ ماه تجاوز غیر قانونی و وحشیانه به یمن هزاران تن‌ از مردم بیگناه یمن را کشته و بیشماری را آواره‌ ساخته است و این کشور از همه جا بیخبر بیگناه را در محاصره مواد خوراکی و دارویی قرار داده است، اینک با وقاحت هشدار داده که این حمله را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت! و به پشتبانی نیروهای غربی، سلاح‌ها و جنگنده‌های ساخت فرانسه و انگلیس، و به کمک خلبانان انگلیسی‌ و ‌اروپایی و سربازان اردنی مردم غیر نظامی بیشتری را در یمن خواهد کشت و ویرانی‌های بیشتری را در این کشور بوجود خواهد آورد! و با انتشار اخباری از این دست در امپراطوری رسانه‌ای غربی، و مظلوم نمایی و بعنوان دفاع از شهر‌های مرزی، برای خود حق تجاوز بیشتری را به یمن خواهد خرید! مسلمین دنیا تا این جانیان نوکر غرب را دارند، از دشمن بی‌ نیازند!
در پی این حمله، مسئولان سعودی ناچار شدند مدارس نجران را تعطیل کنند و شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای داخلی خود به این شهر مرزی را تا اطلاع ثانوی لغو کردند.



به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع محلی در استان حجه گفت که نیروهای مسلح قبایل یمنی به پیشروی خود در داخل خاک سعودی ادامه داده و مواضع بیشتری از جمله پاسگاههای مرزی سعودی را به کنترل خود در آوردند.
وی افزود: نبرد به منطقه جازان کشیده شد و شماری از نظامیان سعودی به همراه هفت نظامی اردنی تنها یک روز بعد از ورود به مواضع نظامی خود در منطقه جازان کشته شدند.
منابع رسانه‌ای سعودی نیز از اصابت گلوله‌های خمپاره از داخل یک به چند مرکز نظامی سعودیها در منطقه نجران خبر دادند.

منبع: العالم












 


هیچ نظری موجود نیست: