۳۱.۲.۹۴

ترک ها برای بار هزارم خودشان را افشاء کردند!!


ترک ها برای بار هزارم خودشان را افشاء کردند : دولت فاشیست ترکیه برای تروریست ها سلاح گرم و سنگین و شیمیایی میفرستد !! قابل توجه غربی های جانی که هزاران سازمان حقوق بشری ساخته اند !! قابل توجه دولت متجاوز آمریکا که در به در به دنبال تروریست میگردد و کشور ها را به این بهانه ویران میسازد: مرکز تولید و تولد و حمایت تروریستها, جاییست به نام ترکیه ! کوکو کسی خونه است!




رهبر بزرگترین حزب در ترکیه گفت که دولت آنکارا برای گروههای مسلح در سوریه سلاح فرستاده است!! هزاربار افراد باوجدان که در ترکیه زندگی میکنند این را به جهانیان گفته اند و چرا کسی گوش نمیدهد ؟؟ چون دولت دیکتارتور ترکیه گاز ایران را به اروپا میرساند , نفت عراق را به قیمت آب فاضلاب به اروپا میرساند, چون دولت اخوانی حسن شیاد تمام قد از دیکتاتور اخوانی ترکیه حمایت میکند, و تریاک افغانستان را از بندر چاپهار با کشتی های بزرگترین شرکت کشتیرانی دنیا, یعنی شرکت مرسک دانمارکی به اروپا منتقل میکند, چون تروریست های ترک داعش در حال به اجرا دراوردن نقشه خاورمیانه ی اروپایی ها هستند و چون هیچ گاه نمیشود شکایات تروریست ها را به رهبر تروریست ها کرد و نتیجه گرفت !




به گزارش پایگاه خبری العالم، " کمال قلیچدار اوغلو " رهبر جناح مخالفان ترکیه در گفتگو با روزنامه " حریت" چاپ این کشور، گفت: وجود برخی نوارهای ویدئویی نشان می دهد که چگونه صندوق های سلاح در کامیون ها باز شده است. همچنین تصاویری از بمب هایی که به سوریه فرستاده شده است، وجود دارد! هزاران مدرک وجود دارد .... بیچاره صدام بدشانس بود که بدون مدرک, یک گله وحشی انگلیسی و آمریکایی ریختند و کشور ثروتمند عراق را چپاول کردند!

وی تاکید کرد که چیزی برای پنهان کردن دراین زمینه وجود ندارد.




قلیچدار اوغلو با اشاره به عبور کامیون های حامل سلاح وابسته به سازمان اطلاعات ترکیه از مرز و حرکت به سمت سوریه در اواخر سال گذشته (۲۰۱۴) ، متعهد شد که درصورت رسیدن به قدرت، امنیت را در مرزها تقویت کند و مانع از قاچاق سلاح از مرزها شود.

دولت و مسئولان سوری و همچنین رهبران احزاب مخالف در ترکیه تاکنون بارها گفته اند که حکومت ترکیه به ریاست رجب طیب اردوغان برای گروههای مسلح مخالف نظام سوریه سلاح و مهمات ارسال کرده و راه عبور عناصر تروریست برای ورود به خاک سوریه را بازگذاشته است.




دولت سوریه همچنین اعلام کرده است که وزارت اطلاعات ترکیه، فرماندهی برخی از عملیات های عناصر مسلح در داخل سوریه را برعهده دارد و صدها تروریست را از مرز وارد خاک سوریه کرده است.


مسئولان و شخصیت های عراقی نیز پیشتر از نقش ترکیه در آموزش عناصر مسلح داعش در خاک ترکیه و اعزام آنها به عراق خبر داده بودند.


هیچ نظری موجود نیست: