۲۶.۲.۹۴

پایگاه نظامی آمریکا در آلمان پس از ۷۰ سال بسته شد

پایگاهShtutgagte تا آخرسال تعطیل خواهد شد.

پتناگون اعلام کرده است، تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی پایگاه نظامی آمریکا درشتوتگگت به مقامات آلمانی تحویل داده خواهد شد.

پنتاگون معقد است طبق گزارشهای تهیه شده این پایگاه هزینه غیرلازم برای وزارت دفاع آمریکا می باشد.
این پایگاه به عنوان مرکز ارتباطی در منطقه کاربرد داشته است.
منبع: اسپوتینگ

درحالیکه ۳۷ سال پیش یکی‌ از جرم‌هایی‌ که به شاه فقید و خدا بیامرز ایران، محمد رضا شاه کبیر ، نسبت داده میشد، اجازه دادن به آمریکایی‌ها برای ایجاد پایگاه نظامی در ایران بود، کشوری که از هر سو‌ یک گله گرگ و کفتار و شغال منتظر فرصت نشسته و برایش دندان تیز کرده بودند، تازه پس از ۳۶ سال پایگاه‌های نظامی امریکایی در اروپا یکی‌ پس از دیگری برچیده میشود! امروز در آلمان، چندی پیش در انگلیسی‌ و این ریزش همچنان بر طبق برنامه ادامه دارد. آن زمان به ایرانی‌ فریب خورده نمیگفتند که امریکایی‌ها در بیشتر کشور‌های دنیا و تمامی کشور‌های ‌اروپایی پایگاه دارند و تنها ایران نیست که آمریکایی‌ها آنجا را تحت کنترل و حفاظت دارند! بلکه در ایران و در آنزمان توسط ۸۰ هزار آخوند تن‌ لش، بیخاصیت ، مزدور دشمنان ایران و انگل و پارازیت اجتماع که با دسترنج مردم روزگار می‌گذارند، اینگونه به ایرانی‌ فریب خورده القا شده بود که حقش خورده شده و جرم بزرگ شاه داشتن روابط حسنه با امریکایی هاست، و آاآآی بدو که امریکایی‌ها در ایران پایگاه دارند، پس ایران چنین و چنان!! همین به اصطلاح روشنفکران و طبقه الیت احمق جامعه اینها را به مردم کوچه و بازار می‌گفتند، و استفراغ آخوند‌ها را هورت می‌کشیدند، و با نوشتن و سرودن و خواندن بوی گندم مال من هر چی‌ که دارم مال تو!! ( حالا که به واقع به همین مطلب هم رسیدیم، یعنی‌ از همه ثروت‌های ایران فقط بوش مال ماست، و هر چی‌ که داریم مال اجانب و بیگانگان است، حال دیگه پس از کشته شدن ایران و ایرانی‌ دوباره می‌نویسند و می‌خونند:" دوباره میسازمت وطن"!!! کره خرای احمق) 

درحالیکه شاه خدا بیامرز بخاطر آبادانی، عزت و بزرگی‌ ایران نه تنها با غرب بلکه با شرق نیز روابط دوستانه و همه جانبه داشت و نتیجه سیاست شاه این بود که دنیا با احترام به ایرانی‌ می‌نگریست و نتیجه سیاست شاه بوجود آمدن بهشتی بنام ایران بود که هر کسی‌ آرزوی زندگی‌ در آن را داشت.

یعنی‌ خلایق هر چه لایق و هر کسی‌ در همان دنیایی زندگی‌ می‌کند که لیاقت و شایستگی ش را دارد و مرگ بر حماقت مذهبی‌، مرگ بر آخوند و خالقش انگلیس و حامیش فرانسه.

هیچ نظری موجود نیست: