۷.۳.۹۴

رسوایی در فیفا .... پیر و پاتال های فاسد و متقلب در فیفا مانده و احمق ها دستگیر شدند!


( احتمالا قطر میبایستی بیش از پیش به فیفا بابت میزبانی بازی‌های ۲۰۲۲ باج دهد ، کاری که از وقتی به عنوان میزبان انتخاب شده مرتبا انجام میدهد ، و این میزبانی صدها میلیارد دلار برای خلیفه احمق قطر خرج برداشته ، و میزبانی مسابقات جهانی ۲۰۱۸ فوتبال روسیه نیز بخاطر مخالفت با پوتین دچار دردسر میشود!)


 پس از اینکه لوییس سوارز ستاره فوتبال اهل اروگوئه ، از طرف فیفا بخاطر خطای گاز ! و بکار گیری دندان‌های اسبی‌اش ، برای مدت ۴ ماه از فوتبال محروم گشت و از بازی‌های جهانی برزیل سال ۲۰۱۴ نیز کنار گذاشته شد ، رئیس جمهور اروگوئه گفت : فیفا از یک گله همجنسباز پیر فرانسوی تشکیل شده و این پفیوز‌ها متقلب و دزدند ! در آن زمان کسی به این سخنان اهمیت چندانی نداد تا دیروز که ۹ نفر از احمق‌های این سازمان دست ساز انگلیس و فرانسه که بیشتر با هدف باجگیری ساخته شده دستگیر شدند ، ( در دنیا مطلبی وجود ندارد که انگلیس و فرانسه برایش یک سازمان مسخره نساخته باشند و بدین ترتیب از دنیا باج نگیرند! از ورزش و ادبیات و علم گرفته تا کشف و اختراع و افکار تازه که در دیگر نقاط دنیا پیدا میشود ، تا به تائید سازمان‌های مسخره این وحشی‌ها و باجگیر‌ها نرسد ، صاحب اعتبار نمیگردد !!! و هیچ کس هم نیست بپرسد این وحشی‌ها از کی قیم ملت‌ها و کشور‌های دنیا شدند ، از کی این روانی‌های سراپا فساد صاحب دنیا گشتند و برای ملت‌ها تصمیم میگیرند !!! ) و آن دسته از پیر و پاتال‌های همجنسباز منحرف و دزد فاسد فرانسوی دست نخورده باقی ماندند. 

و این دستگیری چندان هم غیره منتظره نبود چرا که گند این پیر پاتال‌ها حتی مشام خود آنان را هم کبود ساخته بود، و با توجه به کثافت کاری ، تقلب و رشوهگیری فیفا در انتخاب قطر به عنوان میزبان برگزاری مسابقات جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ و نادیده گرفتن تمامی موازین حقوق بشری و ستم قطر به کارگران فقیر مهاجر که تا حد بردهداری از آنان بهره کشی میکند ، پس از صد‌ها مورد تقلب، رشوه گیری و فساد آشکار ، خیلی پیش از اینها میبایستی فرانسوی‌های متقلب دزد و فاسد ارشاد فیفا را میگرفتند و دیروز با دستگیری مشتی بازخورده از کشور‌های آمریکای جنوبی ، و مرکزی و قرار دادن آنان به عنوان بز گر گله ، پیر و پاتال‌های فاسد فرانسوی را نجات دادند و برای برگرداندن آبروی نداشته فیفا تلاش کردند !
یورو نیوز مینویسد:

مقامات قضایی سوییس اعلام کردند که هفت تن از مسئولان ارشد فدراسیون بین المللی فوتبال( فیفا) ( به گفته برخی از خبرگزاری ها, ۹ نفر از مفسدین و مسئولان ارشد ! دستگیر شدند ) سحرگاه روز چهارشنبه توسط پلیس زوریخ در هتل محل محل اقامتشان بازداشت شدند.
سران فاسد فیفا، برای شرکت در کنگره سالانه فدراسیون بین المللی فوتبال در پایان هفته جاری به زوریخ آمده بودند .


دستگیری این افراد بدنبال درخواست دادگستری آمریکا صورت گرفته و آنها احتمالاً برای رسیدگی به جرایم نسبت داده شده به آمریکا مسترد خواهند شد. پلیس آمریکا سالهاست در مورد فساد در فدراسیون بین المللی فوتبال تحقیق می کند

علاوه بر این هفت نفر عده دیگری نیز در این ماجرا درگیرند. تعداد کلی افراد بازداشت شده به چهارده نفر می رسد. دو عضو کمیته اجرایی فیفا در بین بازداشت شدگان هستند اما به گفته مسئول روابط عمومی فیفا رییس این فدراسیون هدف تحقیقات نیست.

این افراد مظنون به فساد مالی و جرایمی در ارتباط با برنامه ریزی و تبلیغات و فروش غیر قانونی بلیط در ارتباط با مسابقات جام جهانی در بیست سال گذشته هستند.

تحقیقاتی نیز از طرف اداره فدرال قضایی سوییس در ارتباط با شرایط انتخاب روسیه و قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ در جریان است.


به گفته مقامات سوئیس و ایالات متحده، سپ بلاتر، رئیس فیفا در این پرونده متهم نیست و بازداشت هم نشده است. دادستانی سوئیس که مسئول تحقیقات جداگانه ای در مورد فساد مالی در فیفا است هم اعلام کرده که به فرایند اعطای میزبانی جام های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ به روسیه و قطر مشکوک است و قواعد رایج در اعطای میزبانی به این کشورها رعایت نشده است. به گفته دادستانی سوئیس بخشی از این بی قانونی ها در سوئیس رخ داده است. دادستانی سوئیس علاوه بر این مشکوک به انجام عملیات پولشویی توسط مقامات فیفا از طریق حسابهایی در بانکهای سوئیسی است.

علیرغم این جنجال به گفته مسئول روابط عمومی فیفا، انتخابات برای تعیین رییس جدید فدراسیون طبق برنامه قبلی در نشست آخر هفته برگزار می شود.
سپ بلاتر که از سال ۱۹۹۸ ریاست فیفا را به عهده دارد امسال در رقابت سختی با شخصی به نام علی، که از وابستگان خلیفه دست نشانده و نوکر منش اردن است , قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست: