۲.۳.۹۴

دموکراسی ترکی با بمب و سلاح گرم و سرد و سانسور و شیادی .... مخالفان در ترکیه قصابی میشوند !!


حزب دموکراتیک خلق ترکیه دولت فاشیست و جنایت پیشه ترکیه را به دست داشتن در انفجار مقر انتخابی خود متهم کرد.
هفته گذشته وزارت اطلاعات ترکیه دو بمب در دفتر حزب مخالف عردوغان "دیکتاتور و به اصطلاح رئیس جمهوری "! منفجر کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی گشت. آمار دقیق خسارات مالی و جانی به دلیل سانسور شدید حاکم بر دیکتاتوری ترکیه در دست نیست !

خبرنگار العالم از آنکارا گزارش داد، بحران سیاسی قبل از آغاز انتخابات مجلس کتککاری ترکیه در هفتم ژوئیه در حال شدت گرفتن است؛ جدیدترین حادثه امنیتی و وحشیانه وزارت اطلاعات ترکیه, وقوع دو انفجار نزدیک مقرهای منطقه‌ای حزب دموکراتیک خلق است. این درحالی است که بر اساس آمار اعلام شده از سوی این حزب، از آغاز تبلیغات انتخاباتی حملات مسلحانه ماموران اطلاعتی از ۶۰ مورد فراتر رفته است! و افراد مزدور دیکتاتور با سلاح گرم و سرد به جان مخالفان افتاده اند !!

اوزکان اوزتاش تحلیل گر سیاسی معتبر در همین زمینه به خبرنگار العالم گفت: حملات تروریستی برای ایجاد یک جو کثیف انتخاباتی از طرف دولت ترکیه است و قصد دارند با تحریک احزاب کرد، آنها را به پاسخ دادن مجبور و سپس به تروریست بودن متهم کنند!! بهرحال دولت دیکتاتورعردوغان مسئول این گونه رخداد های تروریستی و فاشیستی است زیرا اداره امنیت جامعه دست او و حزب دزد و فاسد و جنایت پیشه اش است و اوست که می تواند اوضاع را کنترل کند.


درهمین حال دولت تروریست کردار ترکیه طبق معمول با وقاحت ترکی همه چیز را وارونه جلوه داده و یک چیزی هم طلبکار گشته و با محکوم کردن این حملات آن را به منزله حمله به تمام احزاب و تعدی به دمکراسی و فرایند انتخابات در ترکیه ارزیابی کرده است !! مثل اینکه فاشیست قرن ۲۱ عردوغان از طرفی با رهبر تروریست ها دست میدهد و از طرفی دیگرطرف آنان را محکوم میسازد !

در مقابل حزب دموکراتیک خلق تاکید کرد که تحریک برخی نیروهای مورد حمایت مقامات سیاسی علیه این حزب مخالف ، با هدف مانع تراشی برای فعالیت انتخاباتی آن است.

"مکرمین بارود" عضو حزب دموکراتیک خلق ترکیه به خبرنگار العالم گفت: نظرسنجی ها نشانگر پیشروی قابل ملاحظه حزب خلق است و این موضوع دیکتاتور را نگران کرده و می خواهند حزب را به واکنشی تحریک کنند که به نفع آن نیست و همگان میدانند که حزب دیکتاتور مسئول تمامی این حملات تروریستی است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست .

به عقیده ناظران تلاش این حزب مخالف عردوغان "دیکتاتور ترکیه و رهبر تروریست های داعش و دزد و راهزن منطقه و رئیس کشتار کرد ها " برای به دست آوردن کرسی های پارلمان به ضرر طرح های فاشیستی حزب عردوغان بنام حزب عدالت! و توسعه! برای چنگ اندازی بر اکثریت کرسی ها به منظور دگرگون ساختن قانون اساسی به نفع دیکتاتور است و دیکتاتور و دستگاه اجرایی حاکم زیر فرمان او هر جنایتی را مرتکب میشوند تا از راهیابی مخالفان به مجلس کتک کاری جلوگیر کنند تا بتوانند با خیال راحت قانون را به نفع اهداف تروریستی و فاشیستی خود بیش از پیش تغیر دهند.
همه گروهها و احزاب در ترکیه انفجارهای مقرهای احزاب کرد را محکوم کرده اند اما طرفداران این حزب، دولت ترکیه را به تلاش برای مانع تراشی بر سر راه فرایند انتخاباتی حزب کردی متهم می کنند .

هیچ نظری موجود نیست: