۳۱.۲.۹۴

یک دختر ۱۹ ساله و هنرمند کرد توسط وزارت اطلاعات ترکیه به شیوه وحشیانه ترور شد!!!!


به گزارش رسانه های ترکی، یک دختر جوان ۱۹ساله کرد به نام موتلو کایا که درمسابقه انتخاب خواننده جوان در تلویزیون دولتی ترکیه شرکت کرده و برنده این مسابقه شده بود ، بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سرش مجروح شده و در بستر مرگ است .

این حادثه پس از ان اتفاق افتاد که موتلو کایا دختر زیبای کرد با صدایی جادویی در مسابقه ی کشف صدا و استعداد که به تقلید از مسابقه امریکن ایدل آمریکا در تلویزیون دولتی ترکیه برگزار میشود , شرکت کرده و این زیبا روی کرد ایرانی تبار برنده این مسابقه شده بود. که از طرف وزارت اطلاعات ترکیه و ترک ها ی فاشیست مورد حمله قرار گرفته و به سرش یک گلوله شلیک میکنند.



اسپوتنیک مینویسد :
این حادثه در منطقه دیاربکر رخ داد.
دیاربکر در کردستان و در جنوب شرقی ترکیه قرار دارد و ماموران اطلاعتی ترکیه مثل زالو به در و دیوار این سرزمین کردی چسبیدهاند و پی در پی کرد ها را با انواع و اقسام شیوه های کثیف ترکی ترور میکنند, بویژه زنان و کودکان کرد از اهداف اصلی این جنایتکاران میباشند و بنا به گزارش ها خانم کایا از همان آغاز برای آواز خواندن در مسابقات استعداد یابی به قتل تهدید شده بود. و پس از اینکه معلوم گشت که این دختر جوان کرد بیرقیب است یک فرد ناشناس اطلاعاتی با بی رحمی به سر این دختر ۱۹ ساله به قصد کشت تیراندازی کرده است. بر اساس گزارش ها حال این دختر جوان ۱۹ ساله کرد که سراپا زیبایی و استعداد است, وخیم و بحرانی است .



گفتنی است موتلو کایا در غذاخوری یک مدرسه در دیاربکر کار میکرده و سیبل چان، خواننده ترکی در ماه مارس با او دیدار کرده و او را به شرکت در این مسابقه دولتی دعوت نموده است .

انتظار میرفت این دختر جوان با صدای جادویی خود, باعث اتحاد بیش از پیش کرد ها گشته و ستم هایی را که توسط ترک ها بر ملت کرد رفته است با هنرش به گوش جهان برساند .

منطقه دیار بکر که در کردستان قرار دارد, منطقه کشتار کرد ها نیز شده است و در ۴ سال اخیر آهنگ قتل عام و نسلکشی کرد ها در این منطقه توسط ارتش جنایتکار , پلیس فاشیست و وزارت هیولا صفت ترکیه شدت گرفته و هزاراران کرد در ظرف ۴ سال گذشته توسط ترک ها و با شیوه های ترور, بمباران شیمیایی و سلاح گرم کشتار گشته اند . ۷۰ درصد کشته شدگان کرد را زنان و کودکان بویژه پسر بچه ها و دختر بچه های نوجوان و جوان تشکیل میدهند! مرگ بر ترکیه و مرگ بر انگلیس حامی این جنایتکار.



 


هیچ نظری موجود نیست: