۲۹.۲.۹۴

صلیب سرخ جهانی ۹۵ درصد کمک‌های "انسان دوستانه " را خرج مخارج سازمان و کارمندان خود می‌کند!


یک گله حیوان درنده وحشی میریزند، کشور‌ها را بمباران کرده و ویران میسازند، ملت‌ها را محکوم به مرگ و نیستی‌ میکنند، بازماندگان را آواره و در دنیا سرگردان میکنند، و تازه به همین هم رضایت نداده و همین آوارگان و مهاجرین اجباری و پناهجویان را هم در مسیر راه فرار تعقیب کرده و در دریا و خشکی آنان را گروهی قتل‌عام میکنند، و سپس با تبلیغات ساختگی در رسانه ها، از رساندن "کمک‌های انسانی‌ و بشر دوستانه " دم میزنند!!! و بر سر چند هزار تنه جان سختی که با تمامی اینها زنده مانده و خود را به کشور‌های این وحشی‌ها رسانده اند، و اینکه هر کشور ‌اروپای چند تن‌ از این بیچارگان را در خود بپذیرد، به سر و کله یکدگر میزنند.


به گزارش العالم، کمیته مسئول رساندن کمک‌های "انسان دوستانه" به دست مردم یمن اعلام کرد که کمک‌های ارائه شده از سوی سازمان‌های "بشردوستانه" با نیازهای ضروری شهروندان یمنی مطابقت ندارد و این سازمان ها، باید نیازهای مردم یمن را مدنظر قرار دهند.

"احمد ناصر" عضو کمیته مسئول رساندن کمک‌های انسان دوستانه به دست مردم یمن در گفتگو با شبکه خبری العالم، گفت: از طریق رسانه‌ها و تلویزیون مشاهده می کنیم که ده‌ها کاروان و هواپیمای حامل کمک برای مردم یمن فرستاده شده است، اما تا کنون جز دو هواپیما که محموله قابل توجهی نداشتند، چیزی وارد یمن نشده است. ( ‌اروپایی‌ها یک دانه یک ریالی به کسی‌ کمک نمیکنند، ‌اروپایی‌ها حتی فاضلاب ها، زباله‌ها و اجساد را دوباره مورد استفاده قرار میدهند، ‌اروپایی‌ها حتی به فرزندان خود، به پدر مادر خود رحم نمیکنند، و به آنان کمک نمیرساند، این سازمان عریض و طویل کمک‌های اجتماعی هم که امروزه در کشور‌های ‌اروپایی افراد بیکار و بی‌ پول را زیر پوشش خود دارد، اولا یک ساختار قدیمی‌ است و در زمانی‌ که داشتند همگی‌ از گرسنگی میمردند و مد تویگی را ساخته بودند که آبرویشان بخاطر بیرون افتادن استخوان‌های بدنشان نرود، یعنی‌ سال‌های پس از جنگ جهانی‌ دوم تا سال فتنه در ایران یعنی‌ سال ۱۹۷۹ که درهای بهشت و ثروت و برکت را بر روی آنان باز کرد، نشستند و آنرا ساختند و گفتند هر کسی‌ داره باید با دیگران تقسیم کنه وگرنه چنین و چنان! که البته همین روز‌ها هم همین را جمع میکنند، چون دیگر فقیری در آنجا وجود ندارد و تنها افراد معتاد بیماران و خارجی‌‌ها هستند که از این پوشش استفاده میکنند، دوما از آنجایی که بشدت ترسو هستند، و خودشان را خوب میشناسند ، از اینکه جامعه دوباره تبدیل به یک وحشی خانه افسار گسیخته گردد، که حتی ولیهعد راه بیفتد و "جًک د ریپر" گردد، با این کار یعنی‌ پوشش‌های اجتماعی ، برای خود امنیت می‌خرند. وگرنه بطور خودجوش و دل‌بخواه و آزادانه حتی یک ریال به احدی کمک نمیرسانند. قابل توجه احمق‌های که بازی خورده و برای ‌اروپایی‌ها سینه چاک میدهند. )

کمیته مسئول رساندن کمک‌های انسان دوستانه! به دست مردم یمن، سازمان‌های بشردوستانه! ( اگر واقعا بشر دوستی‌ وجود داشت جلو جنگ و خونریزی را میگرفت نه اینکه بنشیند‌ و شاهد کشتار مردم بیگناه باشد و سپس نان و آب برساند تا رنج آنان را طولانیتر کند !) را به توزیع سهمیه‌های بسیار کم از کمک‌ها در مقایسه با پول‌های زیادی که از سوی طرف‌های کمک کننده به آن‌ها داده می شوند، متهم کرد و گفت: آتش بس انسانی!!!! ( مسخره تر از این هم هست؟!! با صد تا جنگنده مردم را بمباران میکنند سپس آتش بس انسانی‌ راه میاندازند!!! پارسیش یعنی‌ اینهائی که بمباران میکنند انسان نیستند ) برای تامین نیازهای نفتی و دارویی شهروندان یمنی کفایت نمی کند، زیرا صف طولانی خودروها مقابل ایستگاه‌های پمپ بنزین توقف کرده و ناتوانی عمده در درمان بیماران و تامین دارو برای آنان وجود دارد.





"محمد الرازحی" استاندار صعده در گفتگو با رسانه‌ها و از جمله شبکه خبری العالم، گفت نیازی به این سازمان‌های بشردوستانه نداریم، چرا که هزینه فعالیت آنان بیش از کمک هایی است که به دست مردم یمن می رسد!! این کشورها مبالغ زیادی را از کشورهای کمک کننده دریافت می گیرند و مانند پیمانکار عمل می کنند که سهم عمده را برمی دارند و مقدار ناچیزی را دراختیار مردم یمن قرار می دهند.

درهمین حال، فعالان حقوقی و سیاسی با برگزاری همایشی در شهر صنعاء پایتخت یمن، خشم و اعتراض خود را از رژیم سعودی و یا خادمین حرمین جانین شریفین را نشان داده و این قبیله وحشی خنزیر منش را دشمن انسانیت، دین و فکر و آزادی دانستند و توقف فوری بمباران ملت بیگناه یمن را خواستار شدند.

همزمان با شروع فعالیت‌های موسوم به نشست ریاض ، یمنی‌ها معتقدند که این نشست به منزله نابودی مردم یمن و نه نجات آنان است زیرا تشکیل دهندگان این نشست، کسانی هستند که وطن خود را فروخته اند و باید محاکمه شوند.

هیچ نظری موجود نیست: