۱۷.۱.۹۴

گل بگیرید درصدا و سیمای دشمن را



یک مشت گوسپندی که تا دیروز نوکری ایرانی را میکردند ، امروز در نبود یک حکومت ایرانی و اشغال ایران توسط ترک و عرب ، شکم کثیف‌شان که سیر شده ، شروع به تمسخر ایرانی‌ها در صدا و سیمای دشمن کردهاند.
نام رسانه ملی را بر رویش گذاشته اند ، ولی با ساخت سریال‌های آبگوشتی مسخره که هدفش لطمه زدن به شخصیت ایرانی است ، بر ضد فوتبالیست‌ها ، پرستار‌ها ، معلمین ، ورزشکاران ، نخبگان ، پزشگان ، روزنامه نگاران و قشر‌های مختلف ایران ، در حالی که لهجه‌ها را نیز به تمسخر میگیرند ، با پول ملت تحقیر ، توهین و حقارت را در جامعه ایرانی جا انداخته و همه ارزش‌های ملت را به تمسخر میگیرند. چرا ؟؟ چون گند و کثافت کاریهای جوامع حیوانی و مسخره خود‌شان مانند خورشید در دید دنیا قرار گرفته و رسوا شدند. در عربستان پرستار‌ها ناقل میکروبند ، در ترکیه در بخش ویژه پرستار‌ها سفره شاورما پهن کرده و مایه خنده در دنیا میشوند و هزاران جوک برایشان ساخته میشود ، آنوقت سریال ساخته و پرستاران ایرانی را تخریب میکنند. پزشک ندارند ، هر بیماری که بیمارستان میرود به مرگ محکوم است ، پزشکان نخبه ایرانی را با سریال خراب میکنند ، بازی‌های فوتبال آنها با حمله مسلحانه مواجه میشود ، به تیم ملی فوتبال ایران گیر داده و به هر ترتیبی که شده آنرا زمینگیر میکنند. یک مربی دسته دهم را با مبلغی نجومی استخدام کردند تا فقط ماموریت خراب کردن تیم فوتبال ایران را داشته باشد. چپاول ثروت‌های ایرانی به راحتی انجام میگیرد ، به راحتی جوانان ایرانی را اعدام میکنند ، اورانیوم ایران را بین خودشان تقسیم کرده و جلو دوربین میرقصند و به پای شادی ایرانی‌ها میگذارند و جنگ زرگری راه انداخته و به ریش وگیس این ملت میخندند ، و اینک نوبت تخریب زیربنایی جامعه از طریق ساخت سریال‌های آبگوشتی به سبک ترکی است!
برای مبارزه با این اشغالگران احتیاجی نیست به خیابان‌ها آمده و انگ دور گود نشستی میگی لنگش کن را به من بزنید ، تنها کاری که میکنید در صدا و سیمای دشمن را گل بگیرید ، و آنرا تحریم کنید. همین ! نگید همه نگاه میکنند من هم روش ، بگوید وقتی من نگاه نکنم یکی کم میشود ، و یکی هم یکی است. حداقل به این ترتیب پیش خودتان با وجدانی راحت حاضر میشوید و خود را شریک در تخریب جامعه‌ای که کودکان تان میبایستی در آینده و در ان زندگی کنند نمیدانید. دراین طویله که تنها صدای عر عر دشمن از ان بگوش میرسد را گل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست: