۷.۲.۹۴

وزیر بهداشت دولت اخوانی با افتخار گزارش عملکرد خود در دو سال اخیر را داد: شیوع بیماری سالک در ۱۷ استان کشور!!! با تبریک به ملت ایران بخاطر بازگشت موفقیت آمیز به سال‌های آخر حکومت قاجار‌های ترک بیگانه و ضدّ ایرانی‌....


پس از اینکه رضا شاه کبیر ویرانه‌ای به نام ممالک محروسه را از قاجار‌های کثیف ترک ضدّ ایرانی‌ که نوکران حلقه بگوش فرانسه و انگلیس بودند پس گرفت، اولین کاری که مجبور به انجامش شد، مبارزه با انواع و اقسام بیماری‌های واگیر دار خطرناک بود که جامعه آنروز ایران را به فلاکت و نکبت مطلق کشانده و مردم در گروه‌های کلان دچار سالک، کچلی، آبله، مالاریا، سیاه زخم، وبا ، سل، اعتیاد و دیگر زیبا رویانی از این دست بودند. ایرانی‌ که تا پیش از حمله انگلیس و فرانسه با کمک توحش ترکی‌ ، در زمان کریمخان زند به عنوان یک امپراطوری جهان شمول که گستردگی آن تا شهر‌های آباد و بزرگ آفریقا هم کشیده شده بود و شهر‌های آن آنچنان زیبا و آباد بود که دیدن هر کدام از آنها با دیدن نصف جهان برابری میکرد و در جهان مشهور بودند، پس از حمله غربیهای وحشی و حاکم کردن ترک‌های وحشیتر از خود در ایران، به چنان فلاکت، فقر، بیماری، ویرانی و نکبتی دچار گشت که بیماری سالک و آبله و کچلی و مالاریا و سل جز زندگی‌ روزمره ایرانیها گشته و جا افتاده بود. رضا شاه پیش از هر کاری، سالها با خشک کردن ریشه این بیماری‌ها و نجات ایرانی‌‌ها از شر این بیماری‌های همه‌گیر در جامعه ایران آن روز مبارزه کرد و پس از جنگ جهانی‌ دوم که غربی‌های وحشی برای اینکه هیتلر به نفت ایران دست نیابد، ایران را به میدان جنگی خانمان سوز و ویرانگر دچار ساختند، و هر چه رضا شاه ساخته بود به نابودی کشاندند، و ایران را دوباره درگیر فقر ، ویرانی و بیماری‌های همه‌گیر ساختند، دوباره این محمد رضا شاه بود که پس از جنگ با این بیماری‌های خطرناک مبارزه کرده و ایرانی‌‌ها را نجات داد. پس از فتنه ۵۷ و اشغال مجدد ایران توسط انگلیس و فرانسه زیر نام جمهوری کثیف اسلامی ، اینک می‌رویم که دوباره شاهد شیوع بیماری‌هایی‌ نظیر سالک و کچلی و آبله و مالاریا و سل در ایران باشیم. و وزیر دولت اخوانی و ضدّ ایرانی‌ با خوشحالی و با افتخار امروز اعلام می‌کند که به سلامتی‌ و شادی، ۱۷ استان کشور دچار بیماری سالک گشته و با موفقیت توانستیم به دوران قاجار‌ها برگردیم! ثروتمندترین کشور دنیا با فقیر‌ترین منطقه جهان برابری می‌کند!!

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر! سیدحسن هاشمی روز یکشنبه در حاشیه همایش ملی سلامت و در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر مضر بودن یا نبودن قانون حمایت از سگ‌های ولگرد برای سلامت مردم،

گفت: این مسئله (قانون حمایت از سگ‌های ولگرد) جزو وظایف شهرداری ها، سازمان دامپزشکی و سازمان محیط زیست است و مشکل ما فعلا شیوع بیماری سالک در ۱۷ استان کشور است !!! پس از ۳۶ سال چپاول میلیار‌ها دلار ثروت این کشور، هدیه اسلام واقعی‌ به ایران، سالک در ۱۷ استان کشور است!!‌ای مرگ بر آخوند و مرگ بر بیغیرتی ، چرا که دیگر حمیّت و غیرتی‌ نمانده تا طوفانی گردد و شر این دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی‌ را از سر خود کم کند.

وی تاکید کرد: فعلا گرفتار موش‌ها هستیم اجازه دهید بلایی سر موش‌ها بیاوریم تا حاشیه و مشکل جدیدی را ایجاد نکنند و گربه‌ها و سگ‌ها را به سازمان‌های دیگر بسپاریم !!! با افتخار از عملکرد دو ساله خود می‌گوید، فعلا دچار موش‌ها هستیم!!!

وی ادامه داد: وجود موش‌ها در فاصله ۵۰۰ متری مناطق مسکونی، مشکل ساز است؛ تعداد موش‌های منتقل کننده سالک به دلیل افزایش کاشت صیفی جات از جمله گوجه فرنگی در برخی شهرها و نابسامانی نخاله‌های ساختمانی افزایش یافته است !! کاشت سیفی جات در کجای دنیا ایجاد سالک کرده که ایران دومیش باشد؟؟؟

وزیر بهداشت! اظهارداشت: امسال تمام ۱۰ میلیون جمعیت حاشیه شهرها - که جزء محروم‌ترین اقشار هستند- تحت پوشش خدمات بهداشتی و نیز خدمات درمانی و دندانپزشکی قرار خواهند گرفت. یکی‌ دیگر از افتخارات جمهوری کثیف اسلامی پس از ۳۶ سال چپاول ثروت‌های ایران: ۱۰ میلیون ایرانی‌ که از شدت فقر و نکبت ، شبیه زامبی‌هایی‌ هستند که در لجنزار زندگی‌ میکنند!!!

در ادامه مصاحبه، این پفیوز بیگانه ضدّ ایرانی‌ از اینکه نتوانسته مال این مردم را به کشور‌های دیگر برساند آنچنان متاثر است که اشک آدمی‌ از لحن درد آورش از خانه چشم میزند بیرون!

وزیر بهداشت با اشاره به اجازه ندادن ارسال کمک‌های دارویی به یمن ، گفت: جای تاسف است که در قرن ۲۱ چنین رفتارهایی که صرفا شباهت به رفتار رژیم صهیونیستی دارد آن هم از دولتی که حرمین شریفین در اختیارش است و باید مظهر مهربانی و انسانیت باشد، دیده می شود. مهر و انسانیت تنها در مورد مردم فلسطین و عرب ! ۱۰ میلیون حاشیه نشین ایرانی‌ که محرومترین مردم دنیا هستند شامل رحم و مهربانی و انسانیت اسلامی نمیشوند!!!

هاشمی افزود: متاسفیم !! که اجازه ندادند هلال احمر عربی‌ جمهوری اسلامی، خدماتش را برای مردم یمن ارسال کند ! متاسفیم که ۱۰ میلیون ایرانی‌ محروم داریم ولی‌ نتوانستیم چندین هواپیما مال این ۱۰ میلیون محروم را که میتواند دردی را از آنان دوا کند به دیگر کشور‌ها برسانیم!!!

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها را آماده کرده بودیم و قرار بود حدود ۱۲۰ مجروح که شرایط بسیار نامناسبی داشتند به ایران منتقل شوند اما بیش از ۲۰ روز است که هواپیما و محموله دارویی و تجهیزاتی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت و سایر دستگاه هایی که در این اقدام انسان دوستانه تلاش کردند و می کنند، منتظر هستند تا محموله‌ها را به یمن ببرند و از آن طرف، مجروحین را منتقل کنند !!!

وی تصریح کرد: امیدواریم سازمان‌های بین المللی که در بقیه موارد از عناوین پر طمطراق و دهان پرکنی استفاده کردند ، در این موضوع نیز به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند و اجازه دهند همه ملل از جمله ایران ، وظیفه انسانی خود را برای مردم مظلوم یمن انجام دهند !!! وظیفه انسانی‌ تنها در مورد عرب و ترک و یمنی. ایرانی‌ جز انسان محسوب نمیشود!


هاشمی در خصوص سلامت جوانان نیز اظهار داشت: در حوزه سلامت کودکان کمتر از پنج سال و نوجوانان اقداماتی انجام داده ایم ! کدام اقدامات؟؟ اما اقدامات ما در حوزه سلامت جوانان صرفا به آموزش و آگاهی بخشی و نیز حوزه اعتیاد محدود شده است ! یعنی‌ چهار تا آخوند کثیف بیسواد را گذاشتیم تا نخست خرجی نداشته باشد ، دوم اینکه افکار عقب مانده خود را به این جوانان و نوجوانان انتقال داده و به آنها یاد دهند که روابط طبیعی و سالم بین زن و مرد ، یعنی‌ خاک تو سری، ننگ‌ و گناه! دوست داشتن و عشق ، بد و حرام! و در عوض لواط و صیغه و فاحشه گی‌ اسلامی حلال و آزاد ! شراب و خوشگذرانی حرام، مواد مخدر و تو سرزنی و اشک و زاری حلال!
وزیر بهداشت ! دولت اخونی پس از این اظهار فضله ها، رفت تا ۲۴ ساعت استراحت کرده و به سرمایگذاری‌های خصوصی خود که با پول‌های کثیف فراهم آماده و در دیگر کشور‌ها در حال کار کردن است، سر زده و رسیدگی کند تا مصاحبه بعدی که ۶ ماه دیگر بیاید و از شیوع یک بیماری واگیر دار خطرناک که در بیشتر نقاط دنیا ریشه کن شده است ولی‌ در بیش از ۱۷ استان ایران شیوع یافته، با افتخار خبر دهد!

هیچ نظری موجود نیست: