۱۵.۱.۹۴

این چه ظلم و ستمی است که صلیبیون به مردم دنیا روا داشته اند؟ یمن در آستانه فاجعه انسانی و نابودی کامل و جنگ داخلی تمام عیار!


در قرن ۲۱ وحشی ها میریزند و یک کشور بیدفاع و فقیر و بدون ارتش را بمباران کرده و مردم آنجا را میکشند و قوانین و مقرارات جهانی را زیر پا له کرده و به تمسخر میگیرند, و درست در همان زمان , یک کشور دیگر را بخاطر و به بهانه همان قوانین که خود بهش خندیدند, و برایش هیچ ارزشی قائل نشدند, محاکمه کرده و به سین جین میکشند!


معمر قذافی بدرستی به جامعه عرب گوشزد کرد که ای ابله ها , این جنگی که در کشور های ما براه افتاده , ادامه همان جنگ های صلیبی است که سردار ایرانی صلاح الدین ایوبی نگذاشت به نفع غربی ها تمام شود , و شاید این انتقامی که نوادهگان آن سلحشور پس میدهند بخاطر همین است و بس!


 و شکست غربی های عقده ای که بار ها و بار ها توسط دلاوران ایرانی صورت گرفته, دلاورانی مانند شاه اسماعیل صفوی, نادر شاه کبیر, کریم خان زند, صلاح الدین ایوبی و بیشمار کسانی که نامشان یا با جدیت از تاریخ حذف شده و یا نام گرامیشان مصادره گشته تا الگو جوانان ایرانی نگردند و رشادت هایشان پنهان بماند و تلاش های آنان برای جلوگیری از عملیات این اهریمنان که کاری بجز برراه انداختن جنگهای جهانی و کشتار مردم بیگناه پا برهنه و بی دفاع ندارند - فراموش گردد, و داستان شکست ها و خفت و خواری هایی که از ایرانی ها در طول قرن ها تحمل کردهاند, وارونه بازگو گردد و دنیا نداند که آنها بار ها و بار ها مجبور شدند مانند کرم بطورسینه خیز فرار کنند و شاید از آنجاست که به خون ایرانی ها تشنه شده و بیرحمانه میچاپند, میبرند, میکشند, و نابود میکنند. و بدترین و مخرب ترین ایدولوژی که هر آدمی را در نهایت مخنث , بیغیرت , ترسو, دروغگو, و بیخاصیت بار میاورد , یعنی شیعه را بزور به این مردم تحمیل کرده و ظرف ۲۰۰ سال حکومت ستم قاجاری به خورد این مردم دادند, چرا که هنوز از پیدا شدن دوباره نادری دیگر در این مملکت آنچنان وحشت دارند که فرعون از زاده شدن کودکی داشت!

معمر قذافی بدرستی گفت که هدف این جنگ ها تحت نام بهار عربی , در واقع کشتار مسلمانان است و فرقی نمیکند, از کدام دسته و گروه کشته شوند , بهر حال به سود صلیبیون است و بس. و تنها فرقی که بین این جنگ و جنگهای صلیبی وجود دارد, این است که در آن جنگها غربی ها هنوز آنقدر ذلیل و اهریمنی نشده بودند که در پشت نام دیگر خود را پنهان کنند, و دشمن و دوست مشخص بود, این زمان در پناه نام اسلام که یک آلزایمری و چند مریض دیگر , که به اصطلاح خادمین و نگاهبان آن هستند مردم منطقه را میکشند. و مردم را به جان یکدیگر انداختند و هنوز آنقدر ترسو و ضعیف اند که جرات حمله به یک کشور صاحب ارتش , هر چند ناچیز را هم ندارند, و میگردند, از بین کشور ها آن ضعیفترین و بیپناه ترین شان را انتخاب کرده و مانند گرگ و کفتار و شغال گروهی به آنجا حمله کرده و رود خون براه میاندازند, و تعدادی مزدور و خودفروش و احمق هم از خودی ها برایشان هورا میکشند. و یعنی خاک بر سر ترک ها که بازوی کشتار این اهریمنانند و با خریت تصور میکنند, سرانجام این سناریو به نفع و سود آنها به پایان خواهد رسید!
پایگاه العالم مینویسد :
سماء الحمدانی، تحلیلگر یمنی تبارمقیم ایالات متحده روز پنجشنبه از آغاز فاجعه انسانی در یمن ناشی از بی‌ثباتی و درگیری‌های قبیله‌ای و جنگهای داخلی خبر داده است!

این مقام در سخنرانی خود در شورای ملی در مورد روابط آمریکایی و عربی گفت: "یمن در محاصره است. آبهای و حریم هوایی ما به یک منطقه ممنوع تبدیل شده است. نمی توان به کشور وارد شد و نمی توان کشور را ترک کرد. بسیاری از مردم وابسته به کمک‌های انسان دوستانه هستند." به گفته الحمدانی، یک وضعیت دشوار به دلیل محاصره واقعی کشور پیش آمده است. تحلیلگر توضیح داد: "کشورهای عضو ائتلاف ادعا می کنند که آنها قصد نجات یمن دارند اما بیش از هزاران تن مردم غیره نظامی یمن کشته شده, هزاران تن زخمی و ناقص گشته , هزاران تن آواره و سرگردان شده و بیش از ۴۹۰۰ تن (این تعداد هر روز افزایش می یابد) در فرودگاه‌ها در سراسر جهان گیر کردند چرا که هیچ کشور نمی خواهد به آنها ویزا صادر کند. یمنی‌ها امکان دریافت ویزا ندارند. در حال حاضر سومالی تنها کشوری است که از پناهندگان یمنی پذیرش می کند".


تحلیلگر افزود که عربستان سعودی و متحدانش حملات هوایی به مناطق پر جمعیت یمن انجام می دهند. به گفته الحمدانی، چند روز پیش در شهر صنعا به دلیل بمباران یک انبار اسلحه واقع در قلب شهر منفجر شد و انفجار موشکها باعث کشتار مردم شد. در کشور نمایندگان سازمان‌های غیر دولتی و روزنامه نگاران حضور ندارند. بنابراین "به سختی می توان گفت که کدام افراد کشته می شود. آدم ربایی و تجارت غیر قانونی مردم آغاز شده است". این مقام افزود که اقلیت‌های ملی و دینی یمن در خطر هستند.
این مقام از عربستان سعودی خواست که از اهداف بمباران این کشور اطلاع دهد!



تا زمانی که یک غربی و یا یکی از نوکران و سر سپردگاناش در منقطه وجود دارد, حکایت ستم و ظلم و کشتار و جنایات همچنان باقی است, و سرنوشت کشور های افغانستان, سوریه, عراق , لیبی, یمن , سومالی, و کلان کشور های آفریقایی و آسیای مرکزی, در انتظار کشور ها و تک تک مردم این سرزمین هاست. و استثنا هم وجود ندارد. برای نجات مردم منطقه میبایست, دست, پا, بازو, حلقوم, و حتی اثر انگشت غربی و صلیبیون وحشی , هیولا صفت , روانی را قطع کرد و سر آنان را کوبید . تبلیغ هر نوع مذهبی در این کشور ها میبایستی غیره قانونی اعلام گردد, هر کس میخواهد مذهبی باشد, در خانه خود و خانواده خود هر غلطی خواست میتواند انجام دهد, ولی در جامعه سخن از مذهب جرم محسوب شود . مبلغین دین به صحرا ها تبعیدشده تا برای زنده ماندن مجبور به شخم زدن زمین گردند . هر گروهی به هر بهانه ای خواست جنگ راه اندازد, و باعث کشتار گردد, سپاه غربی محسوب شده و بلافاصله اعضایش با زنجیر بسته شده و تحت مداوای روانی قرار گیرند. هر کسی با هدف کشتن اسلحه دست گیرد, یا دزدی کند و یا به خیانت رو آورد به غرب تبعید گردد تا در بین انواع خود و وحشی ها روزگار بگذراند.

هیچ نظری موجود نیست: