۲۴.۱.۹۴

پاپ کشتارارامنه توسط ترک های وحشی و ضد بشر را بزرگترین نسل کشی تلخ قرن بیستم خواند


در زمان جنگ جهانی اول که ایران تحت اشغال انگلیس و فرانسه بود و حکومت قاجار های ننگین اجنبی و بیگانه بر ایران حاکم شده بود, سرزمینی که امروز ترکیه خوانده میشود از ایران جدا شده, و به عنوان پاداش به ترک ها که همواره در رکاب انگلیس و فرانسه شمشیر میزدند داده شد و ساکنان ان که کرد ها و مسیحیان و زرتشتی ها بودند, به مدت ۲۵ سال کشتار گشته و یا تار و مار شدند تا مدعی اصلی سرزمین امروزی ترکیه وجود نداشته باشد, از ان طرف هم فرانسوی ها یک تاریخ جعلی برای ترک ها نوشته و آنان را به عثمانی ها که اقوام تاتار وحشی ساکن استپ های روسیه بودند و گاه گاهی به شهر های آباد امپراتوری ایران و شبهه جزیره بالکان حمله کرده و وحشیانه میکشتند و میسوزاندند نسبت داده و اعمال آنان را که با وحشیگیری های اقوام چادر نشین و وحشی ترک که در اطراف ایران پراکنده بودند, یکسان بود در یکجا ریخته و یک کاسه کردند تا به این ترتیب هر گونه ادعای ایرانی ها نسبت به این سرزمین جدا شده , منسوخ گشته و بخش گسترده ای از ایران بزرگ براحتی جدا و به ترک های وحشی سپرده شد. ترک های وحشی نزدیک به ۱۰۰ سال است که ساکنان و مالکان این سرزمین را کشتار و نسل کشی میکنند و اگر تعدادی از ارامنه و اشوریهای این سرزمین که به آمریکا فرار کرده , نبودند و گزارش جنایاتی که ترک ها با حمایت انگلیس و فرانسه بر ایرانیان مقیم این سرزمین بازگو نمیکردند, در هیچ یک از رسانه ها و کتب متصل به امپراتوری کثیف رسانه ای اروپایی منعکس نشده و کلا صدایش در نمیآمد و این جنایات عظیم که در طی ان میلیون ها انسان بیگناه قتل عام شدند مانند بسیاری دیگری از جنایات خوفناک و ترسناک و وحشیانه اروپایی ها مسکوت میماند.

به نوشته سایت صدای مسیحیان ایران:

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان روز یکشنبه ۱۲ آپریل ۲۰۱۵ در مراسمی که برای صدمین سالگرد کشتار ارامنه توسط ترک ها برگزار شده بود آنرا اولین جنایت نسل کشی در قرن ۲۱ خطاب کرد.


به گزارش خبرگزاری صدای مسیحیان ایران (Vocir) پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان همچنین دو سال پیش نیز قبل از اینکه به این سمت برسد نیز این اقدام ترک ها تحت عنوان دولت عثمانی! را نسل کشی خطاب کرده بود پاپ فرانسیس زمان حضورش به عنوان سراسقف کلیسای بوئنوس آیرس همچنین با دفاع از واژه نسل کشی اعلام کرده است که وظیفه اوست یاد مردان، زنان، کودکان، و افرادی را که «بدون هرگونه منطقی» به قتل رسیدند، گرامی بدارد.



ترکیه نیز با رد کردن این کشتار و نسل کشی قصد پاک کردن این جنایت پدران خود را دارد و میگوید این کشتار بخشی از درگیرهای داخلی بوده که تحت تاثیر جنگ جهانی بوده است!!! یعنی ما ترک ها از خارج ریختیم و مردم این سرزمین را کشتیم و یهو نمیدانم چی شد درگیری داخلی شد !!!

لازم به ذکر است که وزارت خارج ترکیه با احضار سفیر واتیکان در آنکارا اعتراضات خود نسبت به اظهارات پاپ را ابلاغ کرده است.

نسل کشی ارامنه و یا هولوکاست ارامنه که در این جنایت بزرگ به نابودی عمدی جمعیت و مردم ساکن این سرزمین ( زرتشتی ها , کرد ها و مسیحیان ) درست پس از جنگ جهانی اول بین سالهای (۱۹۱۵_۱۹۱۷) تحت نظارت دول اروپایی و همچنین رهبران ان که به ترکان جوان اطلاق شده و شخص فاسدی به نام آتا ترک این جنایات را رهبری میکرد صورت گرفت .

این حرکت غیر انسانی در قالب کشتارهای دسته جمعی و تبعید‌های اجباری و فراهم کردن شرایطی که موجبات مرگ تبعید شدگان را فراهم میکرد انجام شد.

در حال حاضر تعداد کل قربانیان نسل‌کشی مردم این سرزمین به طور عام بین دو تا دو و نیم میلیون انسان برآورد شده‌است, در طی این دوران دیگر گروه‌های قومی منطقه، از جمله آشوریان و یونانیها ، نیز به طریقی مشابه مورد حملهٔ ترکان وحشی قرار گرفتند به گونه‌ای که برخی از محققان این رویدادها را نیز بخشی از همان سیاست نابودسازی قومی ترک ها دانسته‌اند,در حال حاضر این جنایت یکی از تلخ‌ترین جنایت‌های نسل کشی در ابتدای قرن بیستم شناخته میشود.

علاوه بر دستگیری و اعدام ساکنان ایرانی این سرزمین ، جمعیت بسیار زیادی از مردان، زنان و کودکان کرد , آشوری (زرتشتی ) و ارمنی از خانه و کاشانه خود تبعید، بدون هیچ دسترسی به آب و غذا به قصد مرگ وادار به راهپیمایی در مسیرهای طولانی و بیابانی شدند. تجاوز و آزار و اذیت جنسی قربانیان توسظ نیروهای متخاصم در طول تبعید به دفعات گزارش شده‌است.

منبع: سایت صدای مسیحیان ایران



هیچ نظری موجود نیست: