۴.۲.۹۴

نسلکشی ارامنه

نقشه ایران پس از فروپاچی امپراطوری پارسی که از اسکاندیناوی شروع شده و تا استرالیا ادامه داشت، و پس از کشتار نادر شاه و افتادن ایران به دست قاجار‌ها و در نتیجه تجزیه این امپراطوری تا زمان جنگ جهانی اول. این نقشه جغرافیای باقیمانده از امپراطوری پارس ها، یعنی‌ ایران را از زمان روی کار آمدن قجر‌ها تا جنگ جهانی‌ اول نشان میدهد. در زمان جنگ جهانی‌ اول، باز هم ایران تجزیه گشته و دو سوم این نقشه از ایران جدا گشت.

امروز سالگرد قتلعام ایرانیها توسط ترکهای وحشی است, که بنام نسلکشی ارامنه معروف است

روز ۲۴ آپریل هر سال مصادف است با سالروز کشتار بیرحمانه ساکنان ایرانی‌ ( ارمنی، کرد، زرتشتی ) منطقه‌ای که امروزه ترکیه نامیده میشود، توسط ترک‌ها ، به منظور و هدف تشکیل یک کشور ترکی‌ برای ترک‌های که پیش از آن در اطراف مرز‌های ایران بزرگ چادر نشینان وحشی بودند که با راهزنی و قتل و غارت روزگار میگذراندند. و به پاس همکاری ایشان با انگلیس و فرانسه در جنگ جهانی‌ اول، این بخش از ایران بزرگ که تا زمان قاجار‌های ننگین جز امپراطوری پارس‌ها بود از ایران جدا شد و به ترک‌ها سپرده شد. ترک‌ها اولین کاری که کردند ساکنان این منطقه را کشتار کرده و خانه‌ها و اموال آنان را تصرف کرده و کشور جنایتکار ترکیه را با کمک انگلیس و فرانسه ساختند. و خود را وارثان امپراطوری عثمانی خواندند!! امپراتوری که معلوم نیست در کدامین منطقه وجود داشته، چرا که تا پیش از قاجار‌های ننگین ، بر اساس نقشه ها، و تاریخ موجود، مساحت و گستردگی ایران از مرز‌های چین شروع شده و تا مرز‌های شبه جزیره‌ بالکان امتداد داشته است.  در کجای دنیا این امپراطوری وجود داشته، خود ترک‌های احمق هم نمیدانند! امپراطوری ساختگی که تا پیش از فتنه ۵۷ در ایران در هیچ کتابی و در هیچ نوشته‌ای وجود خارجی‌ ندارد. عثمان‌ها اقوام تاتار ساکن در جنوب روسیه امروزی بودند که چادر نشین و صحراگرد بودند که به مدت ۲۵ سال در اروپا تاخت و تاز میکردند و سگ‌ها و گربه آنان را نیز می‌کشتند، و ‌اروپایی‌ها آنچنان از آنان عاجز بودند که دست آخر با کمک ترک‌ها آنان را تار و مار کردند. برای یک عثمان ترک بودن بزرگترین ننگ بود، و گفته میشود که واژه ترک خر ، واژه رایج بین عثمان‌ها بوده است. کلمه تاتار به معنی‌ صحراگرد است، و عثمان‌ها تاتار‌هایی‌ بودند که دارای فرهنگ مخصوص به خود بودند، درحالیکه ترک‌ها از وحش‌ترین تاتار‌ها بودند و چادر نشینان دزد و راهزنی بودن که به واسطه غلظت بیش از حد توحش جز انسان شمرده نمیشدند، و آنان را به نام حیوان میخواندند . امروز هم ترک‌ها خود را گرگ مینامند نه انسان! بنابراین عجیب نیست که گفتن ترک به یک تاتار معمولی‌ مساوی با توهین و فحاشی به او بوده است.
تاتار : به همه اقوام صحرانورد و چادر نشین و وحشی که در آسیای شرقی‌ و شمالی و اقوام جنوب و غرب روسیه کنونی‌ ، میزیستند تاتار می‌گفتند. این اقوام که شامل ترک ها، مغول ها، عثمان‌ها و دیگر اقوام چادر نشین و صحرانورد می‌شدند، همگی‌ تاتار نامیده می‌شدند. لغت تاتار یک کلمه پارسی است و به معنی‌ صحرانورد و یا بیابانی میباشد.


از کی‌ ترک‌ها شهرنشین شدند؟
پس از قتل نادر شاه در خواب که با مکر و حیله صورت گرفت ، انگلیس‌ها و فرانسوی‌ها ابتدا کشور‌های شمال آفریقا مانند تونس، لیبی‌، الجزایر، مصر را از زیر پرچم ایران بیرون آوردند، سپس عمان یمن و شبه جزیره‌ عربستان را تصرف کرده و برای اینکه این بخش‌ها به ایران باز نگردد نفرت و کینه از ایرانی‌‌ها را در این مناطق منتشر کردند. سپس با کمک ترک‌های آواره‌ و وحشی‌ به ایران حمله کرده و کریم خان زند را با بی‌رحمی کشتند و مردم کرمان، یزد، کاشان، اصفهان، شیراز و تهران را ابتدا آنچنان فجیع قتل‌عام کرده و از سر‌های آنان مناره ساختند که در تاریخ نظیر ندارد. و سپس نظام قاجار در ایران را تشکیل دادند، پس از آن بهترین نقطه ایران را که استان‌های آذربایجان است را انتخاب کرده و ابتدا مردم آنجا را قتل‌عام کرده و بجای آنان جایگزین گشتند و سپس زبان هر که بجز ترکی‌ ، به زبان دیگری سخن میگفت را بریدند و تبریز را پایتخت خود گرداندند. گفته میشود در یک روز ۵۰ هزار زن و مرد تبریزی در این شهر گردن زده و کشته شدند.
پس از آن فرهنگ، علم، تاریخ، ثروت و همه نشان‌های تمدن را از امپراتوری ایران به اروپا برده و بنام خود زده و تاریخ جعلی را نوشتند. تاریخی‌ که از آنان که حتی بلد نبودن حتی خود را بشورند، دانشمند و آدم متمدن! میساخت. از طرف دیگر هم ایران را تکه تکه کرده و ده‌ها کشور از این تکه‌های جدا شده ساختند. و در جنگ جهانی‌ اول به پاس جان فشانی که ترک‌ها در رکاب آنان کردند یکی‌ از بهترین مناطق ایران یعنی‌ ترکیه امروزی را از ایران بریده و دوباره ساکنان آنجا را قتل عام کرده و همان بلایی که بر سر آذربایجان ایران آوردند بر سر مردم این منطقه آورده و خود به جای آنان نشستند و هر که را که بجز ترکی‌ به زبان دیگری سخن میگفت گردن زدند.
برخی‌ از ارامنه این منطقه که موفق شدند به آمریکا بگریزند از روی این جنایت پرده برداشته و داستان این کشتار بگوش جهانیان رسید. و به نام نسل‌کشی ارامنه ثبت گردید. ولی‌ کشتار تبریز و آذربایجان ایران، کشتار مناطق مرکزی ایران که دستکمی از کشتار موسوم به نسل‌کشی ارامنه نداشت ، در پرده و پنهان باقی‌ ماند. و فقط جهانگردان! ‌اروپایی که از ایران دیدن کردند از مناره‌هایی‌ که با جمجمه سر انسان‌ها ساخته شده بود و از یادگاران حکومت قاجار‌های ترک خر در ایران بوده و تا زمان رضا شاه کبیر هنوز در تبریز، کاشان و تهران برپا بود سخن گفته و نوشته‌اند. ( کتاب پیغمبر دزدان، نوشته باستانی پاریزی)
گفته میشود در صد سال پیش و در طول جنگ جهانی‌ اول و حمله وحشیانه انگلیس، فرانسه و ترک‌ها به ایران ، بیش از ۱۵ میلیون ایرانی‌ کشتار شدند، که اسناد آن در ده‌های اخیر توسط امریکایی‌ها به بیرون داده شد. یکی‌ از این کشتار‌ها در منطقه‌ای که امروز ترکیه نامیده میشود به وقوع پیوست که به نسل‌کشی ارامنه معروف گشته است. هیچ کس از اینکه این ارامنه به چه دولتی تعلق داشتند سخن نمی‌گویند، و ترک‌ها مگویند که وارثان عثمانی هستند و اینکه اگر این ارامنه جز عثمانی‌ها بودند چرا میبایستی تا این حد کشتار شوند و اگر بر طبق این تاریخ جعلی ارامنه زیر حکومت عثمان‌ها زندگی میکردند، چرا عثمان‌ها آنان را کم کم نکشته و یا پیش از آن کشتار نکرده و بیک بارهٔ تصمیم گرفتند زنان و کودکان ارامنه را بکشند و این کار را هم به ترک‌ها واگذار کرده‌اند ؟ چرا عثمان‌ها بجای اینکه اسم خودشان را دوباره امپراتوری! عثمانی بگذارند ، و کشور را به نام خود بخوانند خود را به نام ترکیه خواندند؟

هیچ نظری موجود نیست: