۱.۲.۹۴

در پی اصابت موشک به دومتری سفارت جمهوری اسلامی درصنعا یمن , کاردارعربستان به وزارت امور خارجه دعوت شده و به او گفته شد : بد بد بد!


معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه از برخورد راکت یا موشکی به نزدیکی سفارت جمهوری فاسد و کثیف و جنایتکار و اخوانی اسلامی در صنعا پیش از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا حسین امیرعبداللهیان گفت: متأسفانه !!! راکت یا موشکی به چند متری سفارت کشورمان در صنعا اصابت کرده و شیشه‌های سفارتخانه شکسته شده است اما خوشبختانه !!!سفیر و کادر دیپلماتیک ما صدمه ندیده اند. یعنی این کره خرا حالیشون نیست که چند متری سفارت !!! یعنی خطای خلبان و یا مسئول پرتاب موشک !! و یا نه هدف ترساندن آخوند‌ها و یک نوع هشدار به اخوانی‌های حاکم بر ایران بودید، که به هر حال و در واقع هدف سفارت جمهوری کثیف اسلامی بوده و اگر به سفارت نخورده ، چیزی را از هدف اصلی که همانا زدن سفارت بوده کم نمیکند.




او افزود: در پی این حادثه کاردار عربستان سعودی در تهران را به وزارت امور خارجه احضار و با ارائه یادداشت اعتراضی!!! ( بد بد بد )، به سعودی‌ها رسماً گوشزد کردیم که وظایف‌شان را در قبال حفظ دیپلمات‌ها و اماکن دیپلماتیک ایفا کنند. یعنی خاک تو سرتون کنن ، شیعیان یمن را د روز روشن کشتار میکنند ، این اخوانی‌ها ی عرب زاده عرب پرست حاکم بر سرزمین ما ، به سعودی‌ها گوشزد کردند که وظیفه دیپلماتیک را حفظ کنید !!!

معاون وزیر امور خارجه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما هشدار داد: صریحاً اعلام می کنیم سفارت کشورمان در صنعا به فعالیت‌هایش ادامه خواهد داد!!! و مسئولیت مستقیم هرگونه حادثه‌ای را که منجر به ایجاد مشکل !! برای اقدامات دیپلماتیک سفارت کشورمان در صنعا شود متوجه عربستان سعودی به عنوان کشور متجاوز علیه یمن می دانیم.!! یعنی کره خر کوره و نمیبینه که جنگنده‌های غربی سفارت را هدف گرفتند و شانسی دو متر انور تر موشک به زمین خورده ، و آنوقت این مأمور مزدور انگلیس دم از فعالیت سفارت میزنه!!!!

هیچ نظری موجود نیست: